Barrakes Girona

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

Barrakes Girona

EntradaAutor: aligots » 07 oct. 2008 17:13

Bones gent de l'aula manga!

Soc en Pitu dels aligots ens han dit que ens toca la barraka amb vosaltres! No he trobat cap telefon vostre així que he pensat que al forum aniria be!

mmmmmmm si us voleu posar en contacte amb nosaltres per la reunió de demà a la copa el meu numero de udg es u1056183


Fins aviat!
aligots
New_member
 
Entrades: 2
Membre des de: 07 oct. 2008 17:03

EntradaAutor: Taki » 07 oct. 2008 21:11

Gràcies per posar-te en contacte amb nosaltres, de fet estavem preguntant entre els membres de l'associació si algú tenia algun telèfon vostre per fer-ho nosaltres, però ens heu adelantat.

Gràcies també per avisar de la reunió de demà, nosaltres no en sabíem res.

Però el cas és que no sé perquè estic contestant jo si no el domino gens el tema o.O A veure si ho veu algú més abans de demà...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 08 oct. 2008 13:50

Quant es refereix a la copa, es aquí : Link?

Te enviat mails, pero no respons.

Tampoc sabem l'hora. . .
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aligots » 08 oct. 2008 15:30

T'he respost el mail avui amb el meu telefon, la reunió es avui a les 20:00 jo no podré venir. Estem buscant algú que hi vagi

La copa suposo que es el mateix recinte de barrakes o això que has posat tu al mapa!
aligots
New_member
 
Entrades: 2
Membre des de: 07 oct. 2008 17:03


Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron