Urgent- possibles activitats ràdio.

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

Urgent- possibles activitats ràdio.

EntradaAutor: Hachi » 15 oct. 2008 18:20

Referent a la reunió de la radio d’ahir.
Es va parlar que el pròxim dimarts( a las 5 30), hi hauria una altra reunió, en la qual es faria una presentació de 5min mes o menys, on cada programa s’hauria de presentar. La finalitat seria familiaritzar-nos amb la maquinaria de la radio i com funciona, xq quan fem el primer programa no ens sigui tot nou i ens equivoquem; i desprès perquè aquesta presentació s’emetria un dia concret per la radio.

En conseqüència, mes o menys pel dimarts hauríem de tenir propostes de les possibles activitats que es podrien fer com: noticies, recomanacions del anime/manga de la setmana, algun programa concret, entrevistes i a quines persones; i també propostes de noms del nostre programa.
Així que tothom proposi alguna possible activitat , i a més un possible nom per ella.

El que havíem pensat es que tothom proposi un nom, i desprès fer una enquesta amb tots aquests possibles noms, d’aquesta manera es una forma bastant fàcil i democràtica d’escollir un nom a qui tothom agradi.

D’aquesta manera, en aquest post poseu suggeriments de totes les activitats possibles, i en l’altre post que obri el neodark serà per tractar el tema del nou nom.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Kerla » 15 oct. 2008 19:31

I la meva pregunta és, s'ha decidit quan s'emetria i amb quina periodicitat?

Jo recomanaria algun manga/anime com ja heu dit i explicaría alguna cosa de japó ( que també ens dediquem a la cultura japonesa,no només manga)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Darko » 15 oct. 2008 20:50

També podriem fer un espai amb algunes cançons
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Kerla » 15 oct. 2008 22:30

Home, jo dono per suposat que entre xerrera i xerrera s'han de posar cançons.... o volies dir alguna secció dedicada exclusivament a la música?
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 15 oct. 2008 23:54

Encara no sha decicit quin dia, ni quan es comensaria,
el dimarts que ve es parlara suposu.

El que tambe haviem pensat es de fer un programa introduccio de que es l anime, cultura japonesa i tal, pero d'una manera light que a tothom li pugui interessar.

Jo crec que es referia a un temps nomes de musica no?? aixo estaria be
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Elfangor » 16 oct. 2008 00:38

un temps només de música podria fer que la gent s'aborrís del programa i canvies, o es despistés i no s'adonés quan torneu a parlar. O no, jo dic el que em passaria a mi, pero es que jo no solc escoltar la radio xDDDD Tot i que potser possar només una canço no estaria malament. O sigui, no deu minuts de només música, entre interveció i intervenció, alguna canço guay. Openings, que son animats i tal.

Seccions:
· Últimes noticies. Sobretot les novetats de les editorials, hi ha gent que no pot anar a la llibreria gaire sovint, que li aniria be saber quan surten les coses. Pero també informació sobre events que es facin arreu(a no ser que volgueu centrar-vos només en Girona).

· Manga(o anime, o els dos), de la setmana. Se'n podria fer dos, un manga/anime actual(nou o encara en progrés), i un altre d'algún de més antic(com els d'en Tezuka, pero possar un exemple).

· Conyes. No sé jo la "seriositat" del programa, pero sempre fa gracia tenir "convidats"(els mateixos locutors canviant les veus") dient tonteries. Per possar un exemple, escolteu un parell de programes de "Game Over", que es un programa satíric sobre videojocs. No sé si aquesta es la linea que voleu agafar amb el programa o no, pero us dic que el Game Over te força éxit.

· Curiositats sobre Japó. Aixó és interesant, pero s'ha d'anar amb compte. No pots agafar el text de la wikipedia i llegir-lo simplemente, acabariem aborrint als oients. Tampoc fer-ho amb to de reportatge, pk sense imatges acabariem igual. No sabria com fer-ho, sincerament, només dic que depen de com, pot ser contraproductiu...

Tot depen del temps que duri el programa. Ja s'ha dit i m'ho he perdut? Solc estar despenjat de tot, i a vegades no m'adono de coses ^^U
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 16 oct. 2008 09:06

El programa serà online i seràn penjats a la web de la UdG, per tant res de cap frequència de radio....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 16 oct. 2008 10:14

Jako-kun ha escrit:El programa serà online i seràn penjats a la web de la UdG, per tant res de cap frequència de radio....ù.u
euh... i? canvia en alguna cosa tot el que s'ha dit fins ara? vull dir, es irrelevant per on s'emeti, no? O és una resposta a lo del nom(per lo de fm i tal xDDDD)?
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 16 oct. 2008 11:39

Un apartat de musica japonesa no estaria gens malament. Aixi donariem peu a posar cançons.

Faria una entrada amb musica anime.
Una introducció a aquest anime en general.
Una taula de novetats i noticies
Espai de contiguts sobre japo.
Espai de Jmusic (grups, estils, etc...
I acabar amb una canço del que es parlava anteiorment.


Els programes no s'ementen, s'han de baixar . .. ? No es radio en directe o "directe" ? Vull dir que si s'han de baixar els programes, per mi ja no es radio. . .
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: neodark » 16 oct. 2008 13:42

Estic totalment d'acord del que ha dit elfangor, es dificil sempre fer coses amb humor que fagin riure, pero estaria molt be tenir una tonica semblant a programes d'aquest estil.

Informar de temes, manga , anime , etc pero sempre amb humor.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Jako-kun » 16 oct. 2008 15:49

Elfangor ha escrit:
Jako-kun ha escrit:El programa serà online i seràn penjats a la web de la UdG, per tant res de cap frequència de radio....ù.u
euh... i? canvia en alguna cosa tot el que s'ha dit fins ara? vull dir, es irrelevant per on s'emeti, no? O és una resposta a lo del nom(per lo de fm i tal xDDDD)?


no no.........era informaicó general.....esk com k no s'havia dit enlloc jo ho posava nomes eprk ho sapiguessiu.....^^U

neodark ha escrit:Estic totalment d'acord del que ha dit elfangor, es dificil sempre fer coses amb humor que fagin riure, pero estaria molt be tenir una tonica semblant a programes d'aquest estil.

Informar de temes, manga , anime , etc pero sempre amb humor.


l'humor es lo mes important....sino la gent t'engega a prendre pel....u.ù
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 16 oct. 2008 18:11

koroki ha escrit:Els programes no s'ementen, s'han de baixar . .. ? No es radio en directe o "directe" ? Vull dir que si s'han de baixar els programes, per mi ja no es radio. . .


Es radio a la carta. Vas a la pagina de gironacampus (ara no recordo la adreça) i alla pots escollir quins programes escoltar. Es tipu youtube, po amb els nostres programes de radio.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 16 oct. 2008 21:37

Doncs ho trobo especialment patetic ù.u

No me acaba de convencer vaja ^^U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 16 oct. 2008 22:15

Com a mínim tenim més oportunitat que ens escolti més la gent, perquè si hem de dependrede que ens sintonitzin... costa
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 17 oct. 2008 16:11

Kerla ha escrit:Com a mínim tenim més oportunitat que ens escolti més la gent, perquè si hem de dependrede que ens sintonitzin... costa
Bueno pensava que era una emisora online.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron