Projecció Naruto Shippuden - 9 Octubre

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: koroki » 18 oct. 2008 18:58

Sanse ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:Com te queixis de linux, vinc a casa teva un dia i t'el instalo i te trec del grub el windows emulator.

aixó seria molt cruel!!!......adeu jocs!!!!NOOOOOOOOOOOO :x


pots instalar el wine al linux, pel que se, els jocs corren millor en emulador de windows que en el propi linux.
A mi me funciona perfectament el Comand & Conquer (el primer de tots). Y a sobre es gratis ara.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 18 oct. 2008 21:03

Sanse ha escrit:pots instalar el wine al linux, pel que se, els jocs corren millor en emulador de windows que en el propi linux.

no hauria de ser "els jocs corren millor en emulador de windows que en el propi WINDOWS"¿?

wow stop right there!........it's.........it's a.......it's a fail?...it's a really fail?......is a fail from Sanse?.....yeah hell!!! it's a fucking FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL SANSE!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 18 oct. 2008 21:08

Jako-kun ha escrit:
Sanse ha escrit:pots instalar el wine al linux, pel que se, els jocs corren millor en emulador de windows que en el propi linux.

no hauria de ser "els jocs corren millor en emulador de windows que en el propi WINDOWS"¿?

wow stop right there!........it's.........it's a.......it's a fail?...it's a really fail?......is a fail from Sanse?.....yeah hell!!! it's a fucking FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL SANSE!!!
Ale ale
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 18 oct. 2008 21:33

Jako-kun ha escrit:
Sanse ha escrit:pots instalar el wine al linux, pel que se, els jocs corren millor en emulador de windows que en el propi linux.

no hauria de ser "els jocs corren millor en emulador de windows que en el propi WINDOWS"¿?

wow stop right there!........it's.........it's a.......it's a fail?...it's a really fail?......is a fail from Sanse?.....yeah hell!!! it's a fucking FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL SANSE!!!


Ja que hi som, potser "it's a really fail" no seria una frase massa correcta. Jo apostaria més per un "it's really a fail" o "it's a real fail".
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 18 oct. 2008 21:40

Taki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Sanse ha escrit:pots instalar el wine al linux, pel que se, els jocs corren millor en emulador de windows que en el propi linux.

no hauria de ser "els jocs corren millor en emulador de windows que en el propi WINDOWS"¿?

wow stop right there!........it's.........it's a.......it's a fail?...it's a really fail?......is a fail from Sanse?.....yeah hell!!! it's a fucking FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL SANSE!!!


Ja que hi som, potser "it's a really fail" no seria una frase massa correcta. Jo apostaria més per un "it's really a fail" o "it's a real fail".


sips m'he fet un lio......dubtava entre les dos expressions i sense voler se m'ha kedat així......optava pel "it's a real fail" en realitat
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 19 oct. 2008 10:52

Jako-kun ha escrit:
Taki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Sanse ha escrit:pots instalar el wine al linux, pel que se, els jocs corren millor en emulador de windows que en el propi linux.

no hauria de ser "els jocs corren millor en emulador de windows que en el propi WINDOWS"¿?

wow stop right there!........it's.........it's a.......it's a fail?...it's a really fail?......is a fail from Sanse?.....yeah hell!!! it's a fucking FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL SANSE!!!


Ja que hi som, potser "it's a really fail" no seria una frase massa correcta. Jo apostaria més per un "it's really a fail" o "it's a real fail".


sips m'he fet un lio......dubtava entre les dos expressions i sense voler se m'ha kedat així......optava pel "it's a real fail" en realitat
Fail when you said fail is double fail
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 19 oct. 2008 16:38

Fail arreglat.

Fail when you say fail is double fail.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 19 oct. 2008 17:38

Sanse ha escrit:Fail arreglat.

Fail when you say fail is double fail.


uuuuuu....es molt rastrero aixó k has fet d'arreglar el FAIL......xo jo tinc poders (no se si essent d'activitats tamb els tens) i podria fer edit a tots els comenatirs k em quotejin el fail......xo com k es massa rastrero.....no ho penso fer....els fail s'han d'acceptar.......XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 19 oct. 2008 19:07

Això sí que seria rastrero, i perdona, però quan m'equivoco tipus falta d'ortografia o posar malament un link, bé que edito. No fer-ho seria estúpid XD S'ha de ser prou ràpid com per arribar al flame un cop l'error encara és present...

Però vaja, editar els missatges dels altres és negar que has fallat. Corretgir és una altra cosa. A més, també hauríes d'esborrar els misstges que t'han dit "fail", si no encara hi ha l'evidència... XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 19 oct. 2008 19:45

seps tens raó.......xo wenu un fail es un fail.....

Taki ha escrit:A més, també hauríes d'esborrar els misstges que t'han dit "fail", si no encara hi ha l'evidència... XD


no no, llavors la gent k no hauria llegit el tema fins aquell moment....es pesnarien k el k han fet el fail son la resta que quoteja el fail....i els dierien "you all fail"......xo despres els altres ho explicarien.....tots junts dirien Jako Fail......xo despres tornaria a manipular els missatges editant-los i reescrivint significats perk us acabessiu matant entre voslatres i amb la gent k enkra no hages vist el tema i comentes...........seria un cercle viciós.......un cercle que s'acabaria amb un gran JAKO FAIL quan no quedés mes gent que no hages llegit el tema.....en fi aixó em fa pensar k crec k un JAKO FAIL es l'origen i la fi de totes les coses.....XD

uuuuuu.....que malment k estic...curiós k ningu hagi dit res del caretos k fem a les fotos...O.o
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 19 oct. 2008 20:20

Pero en els quotes continua havent-hi els fails, hauries de modificar-los tots.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 19 oct. 2008 21:06

No seria un cercle viciós perquè al final tothom sabria que hi havia un fail XD A més no pots impedir vies de comunicació alternatives al fòrum...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 19 oct. 2008 22:36

Taki ha escrit:No seria un cercle viciós perquè al final tothom sabria que hi havia un fail XD A més no pots impedir vies de comunicació alternatives al fòrum...


merda!.....MP i messenger.......la última frontera....xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 20 oct. 2008 09:07

Jako-kun ha escrit:
Sanse ha escrit:Fail arreglat.

Fail when you say fail is double fail.


uuuuuu....es molt rastrero aixó k has fet d'arreglar el FAIL......xo jo tinc poders (no se si essent d'activitats tamb els tens) i podria fer edit a tots els comenatirs k em quotejin el fail......xo com k es massa rastrero.....no ho penso fer....els fail s'han d'acceptar.......XD


Si, jo també tinc aquests superpoders. Jo he acceptat que he fet un fail i l'he corregit. No ho estic ocultant.

A més, si fessis aixo que dius d'editar tots els missatges, sortiria a tots els missatges Editat per darrera vegada per Jako-kun el (data), i tothom sabria que estàs intentant ocultar un fail (o provocarlo), lu k seria un GRAN fail.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 20 oct. 2008 10:33

koroki ha escrit:Fail when you said fail is double fail

Sanse ha escrit:Fail when you say fail is double fail.


no se qui dels dos diu la frase correctament...ù.u


curiós k acabem tornant qualsevol tema normla com una projecció en un combat de fails....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron