Reunions de Barraques 08

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

Reunions de Barraques 08

EntradaAutor: koroki » 10 oct. 2008 10:39

Reunió 08/10 : Reunió del consell de barraques [Koroki, Jako, Eduard]

- Es va tractar el tema sanitari, amb una xerrada sobre una dona de sanitat de l'ajuntament: Margarita (972003816).
Tot els consells sanitaris s'ens van entregar en un paper.
En principi esta prohibit vendre res més que no sigui entrepans o alcohol.

- Es va tractar el tema de la barraca, l'encarregat es en Jordi Batlle (972463202)
Ens van entregar un paper de com cuidar la barraca i quins problemes ens podem trobar.
Ens comentar que ja estan encarregats tot el referent a la llum, amb un cost de 109€.
Ens comentar que es va acordar abans (no se quant) que el cost de la barraca i suposo que la llum es demanara el primer dijous de barraques, on suposadament ja tindrem diners.

- Es va tractar per primer cop amb els Aligots.
Es va acordar mínimament els torns.
Ells, al estar mes relacionats amb el servei de esports, miraran de contactar amb Rem.
Vam intercanviar telèfons.


Reunió 14/10 : Reunió consell d'associacions [Koroki, Taki]
Es van tractar questions generals sobre el que s'ha de fer a barraques, que hem de llogar, pagar, etc.
Seguidament es va parlar internament amb les altres associacions de les barraques per tal de acordar el que es necessita i no.

- Planxes : El consell de associacions te ara mateix 2 planxes petites i gracies als diners de aquest anys de barraques es compraran dos grans. Cada barraca tindra o dos petites o una gran.
- Extintors, cada barraca en necessita un. En principi Aligots cedeix el seu.
- Bidons : Se han de demanar i anar a buscar apop de Figueres. Rem s'encarrega de contactar amb ells i Aligots de anar-los a buscar. Son Imprescindibles per muntar el toldo. Es a dir, hem de tenirlos el dimecres, dijous. (contacte : Lluis Pelli : 630373474)
- Toldo: S'ha de trucar a Toldos mallol i ells ens llogen un per 400 € + IVA. Es feina Nostre. (972170090)
- Equip de musica : S'ha de llogar i montar. S'encarrega Aligots.
- Carn : Miki. (972207230) Feina nostre.
- Gel : Sisú. No se a qui li toca ( perdoneu -.-U ) : 626161284. Els dies de barraques hi ha persones que venen gel. No s'ha de comprar sinó es imprescindible (sino tindrem massa gel).
- Assegurança : Es impresindible, rebrem un mail i costa uns 150 €.
- Pa : Bellsolà. 699312118. No recordo si s'ha trucat o no. . .
- Bombones de gas, es necessari al menys 1, però es recomanable dues. No es feina nostre, tot i si en teniu una estaria bé, es més barat recarregar-la que comprar-ne una de nova.
- S'acorden els torns tal com estan apuntats al post sobre torns.
- S'acorda obrir una cartilla comuna el Dj (10.30).
- S'acorda quedar el dimarts a les 19h al bar mitx camí.
- S'acorda que cada assocació porti la decuació que vulgui i els cd de musica que vulguin. Nosaltres ja vam dir de portar el cartell de fa dos anys, ja que surten els aligots.


Reunió 15/10 : Reunió consell de barraques [Koroki, Hachi, Taki]
Es una reunió com la del altre dimecres.
- Es vendran alcoholímetres a 0,50 € cedits per la Copa. Els guanys dels alcoholímetres es cediran a la copa a finals de barraques.
- Ens donaran un cartell de que no es permesa la venda de alcohol a menors i de quant obren una barraca per ajudar a la gent sobre sexualitat i drojes.
- La policia ens parla sobre seguretat i que fer en cas de emergència, ens donen més papers sobre aixó.
- PEr problemes normals ens hem de adreçar al servi de seguretat de la Copa, per problemes greus trucar directament a la policia.
- Hi ha policies tots els dies, però vestits de paisà.
- Ens recorden la obligació de tenir extintor. Ens recomanen una persona que lloga extintors, per si decas : Albers incendis 972204411.
- Prohibit donar tot tipus de coses de vidre.
- Subjectar tendals bé.
- Es importantisim tancar a la hora acordada Fort 5h, fluixos 3h)

- Dimecres al mitx dia ens donen les claus de la barraca.
- Ens recorden que hem de tenir una assegurança.

- Es demana un extintor més de cervesa i tanques per tancar la barraca per darrera, i evitar pitjats de la gent.

Reunió 21/10 : Reunió Barraca [Koroki, Jako, Siki, Hachi, Neodark]
koroki l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 feb. 2010 12:16, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 10 oct. 2008 13:04

El cost de la barraca és el que us vaig passar fa dies, el que resumia al mail. Em van donar un paper a la reunió del juliol on resumien les despeses referents al lloguer de la barraca i a la Comissió de la Copa. Les resumeixo aquí:

Lloguer Barraca
Total: 2.436 euros (iva inclòs) pel lloguer dels 12 dies (23 oct - 3 nov) incloent el muntatge, instal·lació de llum, aigua i desguàs i reparació avaries 24h.
Pagament únic: 30 o 31 oct matí al compte corrent (està al paper)

Comissió La Copa

Aportació per barraca: 1.984,77 euros
Gots (2700 unitats a 0,50 € per got): 1.350 euros
Total: 3.334 euros
Pagament en dos parts: 2.434,77€ el 27 oct + 900€ el 31 oct

Com veieu, estem parlant de molta pasta...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Taki » 10 oct. 2008 14:41

Jo no sé com va res d'això, no vaig estar l'altre cop. Però si el llogues es paga cap al final, es pot pagar amb els diners que s'hagin guanyat aquells dies, no?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 19 oct. 2008 17:38

Com veiem teniu la info renomava i una nova reunio.

Necesito voluntaris per la proxima reunio. . .

Jo sol no puc anar-hi, estic bastant cansat de anar a reunions com perque me toqui anar sol.

Es una cosa que ni tan sols me pertoca a mi . . .
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 19 oct. 2008 18:07

jo vindria pero sha de fer la presentacio de la radio...
a quina hora es?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 19 oct. 2008 20:16

A les 7.

Perdona que tu digui, la radio es important, però barraques més ja que es la nostre financiació.

Jo dic que sinó ve ningú més jo no vaig. No penso permetre que torni a passar com l'altre cop, 5 a la radio i 2 a barraques, quant l'importancia recau sobre barraques.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 19 oct. 2008 20:18

es a la copa tambe?
nose la de la radio es a las 5 30, marxo abans i vinc a la de barraques ok?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 19 oct. 2008 20:23

No, es al Bar a mitx cami. Aquesta reunió es entre les associacions que formen la barraca. Es a dir, hem de acordat tot el que paguem, coses que hem fet, deixat de fer, torns coberts, etc. Important

Pero no cal que pringis tu, hi ha bastant gent també que podria estar disposada -.-U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 19 oct. 2008 20:26

on es aquest Bar?

ja pero si no ha d'anar ningu a part de tu, surto abans de l'altre reunio i al menys no estas sol
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 19 oct. 2008 20:28

Esta a la pujada montilivi, a mitx cami entre educació i el campus montilivi (de aqui el xiste).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 19 oct. 2008 20:29

jaja okok, em sembla que ja se quin bar es, doncs ja vindre^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron