algu s'apunta a fer mascares??

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

algu s'apunta a fer mascares??

EntradaAutor: Hachi » 20 oct. 2008 23:42

Bueno xD amb el neodark estavem parlant de mascares, i
ha sorgit la proposta de fer un dia mascares de guix,
comprem les venes les mollem ens les posem a la cara iii es deixa sacar i despres, fem la mascara com volgueeem,
molaria no?????? xDDD
nose a mi m'agraden les manualitats i les mascares
i si la gent s apunta, encara molara es^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 oct. 2008 00:04

Hachi, en lloc de "màscares" habia llegit "massacres", en serio, ja pensaba que volies agafar un parell d'escopetes i fer-ne una de grosa, motivada per el post de la Taki sobre les coses que odiem XDDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 21 oct. 2008 00:05

MiraiMaki ha escrit:Hachi, en lloc de "màscares" habia llegit "massacres", en serio, ja pensaba que volies agafar un parell d'escopetes i fer-ne una de grosa, motivada per el post de la Taki sobre les coses que odiem XDDDDD


LOLOLOLOL jo tamb!!!!!...XD

no xe...xo seria una cosa mes amb temps...sempre es bo saber com fer mascares
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 21 oct. 2008 00:06

jajajajajajjajaja

lol lol lol
xDDDD

ua se que soc cruel i sadica, pero no arribo a tant U.u


ua ara que ho miro desde lluny tmb ho sembla xDD hauria d'haver posat l'accent xD

si algu es vol apuntar a fer massacres... xD
torno a editar, jako

havia llegit q no estava malament saber com fer massacres U.u
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 21 oct. 2008 00:12

Lol et juro k a primer cop d'ull a mi tb m'ha semblat llegir massacres, po mirant-ho millor he vist k no XD. Hagués molat lo d eles escopetes, seria un bon motiu per desempolsar la gabardina de pell de l'armari XD
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Hachi » 21 oct. 2008 00:13

jaja o fer servir la famosa palanca del sanse xDDD

per cert, hi ha alguna manera d poder canviar el titol xDD es que sino... xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 oct. 2008 00:19

jajajajaja

Pensava que eren coses meves però res, la Hachi ens està deixant misatges subliminals per utilitzar-nos en els seus plans maquiebèlics (i res de fer broma amb el meu nick XDDDD).

PD: Aquesta broma s'asembla massa a l'argument de LOST+BRAIN ara que m'hi fixo XDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 21 oct. 2008 00:22

jaja si potse lo de les mascares era una escusa per ser els meus conillets d'indies no??? xDDDD (es broma)

no entec el que dius del teu nick xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 21 oct. 2008 00:27

Sehh +2 punts per la palanca.

Però llàstima que les palanques no es puguin afilar com armes que no penso esmentar com espases/destrals/machets/ganivets/garrots/katanes/shiens/fulles de paper (lol?¿) i demés utensilis per la matança a sang freda cos a cos.

P.D: No havia dit k no esmentaria les armes? :S

P.D 2: Per cert mirai, t'han dit mai que ets "miraimakiabèlic"? XD [Ho sento po cal k em diguin k no fagi una cosa com pk m'entrin unes ganes horribles de fer-es >.<, no t'ho prenguis malament ;) ]
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Elfangor » 21 oct. 2008 00:58

jo he entes màscares a la primera, pero les massacres em semblen més interesants.

jo en vaig fer una de màscara d'aquestes, quan era crio, en unes colonies o algo així. Em pregunto on deu parar... Es igual. Pero molaria fer màscares en plan ANBU. O el paio aquell de La espada del Inmortal.
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 21 oct. 2008 08:49

NooooOOOOooOOOOOO!

Espera... En Jako encara no ha mencionat Jojo... És estrany...

Bé, jo us vull explicar una cosa. No sé si mai heu fet això que esteu dient de les venes de guix, però jo ja tinc experiència amb elles (tot i que no me les vaig posar a la cara) i conec experiències d'una altra persona (que sí que se les va posar a la cara). Per classe de Volum havíem de fer escultures amb venes de guix (paranoies rares de la profe, jo hauria preferit picar marbre XD) i a una amiga meva se li va acudir fer una cara, així que un dia a casa seva es va emplenar la cara de venes de guix. Fins aquí, genial. El cas és que ens va posar la webcam als que estavem al msn en aquell moment, per fer una mica de broma i tal, i deixant apart el tema que fotia una por que no us la volgueu imaginar, l'important ve ara. Quan va anar per treureles, veiem que posa una expressió de dolor (bé, "veiem", però ja em diràs tu, si tenia la cara plena de guix) i és que s'havia enganxat uns quants bastants cabells al guix... Que ja s'havia assecat, és clar. Oh, my. Bé, la cosa va acabar en que no sé quantes hores va passar per treure totes les restes de guix del seu cabell (i de la seva cara, que va quedar com a clapes blanques XD) i nosaltres en vam fer conya durant bastant de temps.

Conclusió? Vigileu amb els cabells. Conclusió 2? Això s'ha de fer en una casa que tingui dutxa o com a mínim una pica per rentar-se la cara, perquè les venes aquestes deixen residus.

(Per cert, jo també he entès màscares a la primera XD Osti ara em sento marginada, hauria estat més divertit entendre-ho malament...)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 oct. 2008 12:15

HaganeNo_Edward ha escrit:
P.D 2: Per cert mirai, t'han dit mai que ets "miraimakiabèlic"? XD [Ho sento po cal k em diguin k no fagi una cosa com pk m'entrin unes ganes horribles de fer-es >.<, no t'ho prenguis malament ;) ]


XDDDDDDDD

No, m'havien dit "Makiebèlic" XDDDDD

Tranquil, acostumo a pendrem les coses bé ^^

PD: Quin LOL de post XDDDDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 21 oct. 2008 14:46

jaja lol,
pero mola que sigui lol al post xD

doncs taki, si he probat d fer màscares amb venes de guiix en un credit variable de manualitats plastiques xD, i no ens va passar res, xq ens fam lligar be els cabells, i ens vam posar crema a la cara xD
i vam empaperar el terra


ara, afirmo que feiem por, xo aixo es una de les parts divertides xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 21 oct. 2008 15:30

Ah bueno així jo no dic res XD Només avisava.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 21 oct. 2008 15:34

t'hi apuntaries??^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Següent

Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron