Remake de Old Boy amb Will Smith

Aquí es tractarà qualsevol cosa relacionada amb la cultura Japonesa (videojocs, musica, etc.)

Remake de Old Boy amb Will Smith

EntradaAutor: Jako-kun » 07 nov. 2008 20:11

Doncs aixó mateix.....als yankis se'ls acaben le sidees i es fiquen de cap a destruir les poques coses bones que queden..........ni mes ni menys k Steven Spielberg, dirigirà un remake de la famosa película koreana "Old Boy", amb Will Smith encarnant Oh Dae-su el protagonista....cal dir que tan sols es un projecte pel futur.....però ve....com diria algú el nom del qual no recordo....."las cartas están hechadas"....ù.u

Imatge

-----------

La notícia de MisionTokyo:
"Steven Spielberg y Will Smith han empezado a negociar una colaboración para un futuro remake de la película coreana OldBoy, dirigida por Chan-wook Park y basada en un manga de Garon Tsuchiya y Nobuaki Minegishi.

Oldboy se estrenó en 2003 y es la segunda parte de una trilogía que sirve de estudio para el sentimiento de venganza. Dreamworks se encuentra trabajando para poder hacer del remake una realidad mientras que Universal sería la encargada de distribuirla.

Spielberg llevaba tiempo queriendo colaborar con Will Smith y en estos momentos se encuentra buscando un guionista para poder empezar a trabajar en serio.

Will Smith se metería en la piel de Shinichi Gotō/Oh Dae-su, un hombre que es secuestrado y retenido sin un motivo aparente. 15 años más tarde es puesto en libertad y decide buscar venganza.

El manga de Old Boy vió la luz en España de mano de la desaparecida editorial Otakuland, que publicó los 8 tomos de la colección por 6,95€"

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 07 nov. 2008 21:59

O a los que todos le llaman : Dragoon Ball 2, el regreso del 1/0.

PD : Aixo es korea i el forum es diu cine i TV japonesa xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 08 nov. 2008 01:06

Vaig veure la peli, i estava realment molt be.

No sé que els ha donat ultimament amb els remakes. Ja va començar l'escorcese amb Infiltrados, ara l'espilberg amb aquesta... lo de que es queden sense idees no es pas conya, no xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 08 nov. 2008 11:25

I si només fossin aquests dos... XD La de pelis de terror japoneses que han tingut remakes... The Ring, per exemple. No sé com era la peli japonesa, jo només m'he llegit el llibre... Però l'americana té poc a veure amb el que jo vaig llegir. A més, al llibre el protagonista és un home. Però clar, als americans els agrada més veure cridar a una dona.

En fi, els remakes són per la gent poc tolerant que només vol veure cinema americà. No recordo cap cas en què el remake hagi superat la película original.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 08 nov. 2008 12:44

The ring, la japonesa era una dona, crec, pero me va agradar mes.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 08 nov. 2008 13:56

Infiltrados está realment molt be. Hi ha certs detalls que m'agraden més de l'original (Juego sucio - Infernal Affairs), pero també hi ha certs detalls que m'agraden més al remake.
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 08 nov. 2008 16:15

Aquí no opino perquè no he vist la original... XD No sé què dirte.

Doncs vaja, si a la película japonesa ja era una dona... Bé, el que recordo com a canvi més important és el perquè la Sadako fa el que fa. Si no m'equivoco a la versió americana ho canvien tot. I crec que no expliquen que és
spoiler ha escrit:hermafrodita
. O potser a la japonesa tampoc ho fan. No ho sé, no m'agraden les pelis de por... XD Tot i que el llibre em va agradar prou...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 08 nov. 2008 19:30

Taki ha escrit:Aquí no opino perquè no he vist la original... XD No sé què dirte.

Doncs vaja, si a la película japonesa ja era una dona... Bé, el que recordo com a canvi més important és el perquè la Sadako fa el que fa. Si no m'equivoco a la versió americana ho canvien tot. I crec que no expliquen que és
spoiler ha escrit:hermafrodita
. O potser a la japonesa tampoc ho fan. No ho sé, no m'agraden les pelis de por... XD Tot i que el llibre em va agradar prou...


Jo m'he llegit el manga i ara no ho recordo pas, el que sí et dic és que també és una dona la prota XD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 08 nov. 2008 19:54

Collons XD Igual m'equivoco jo, que fa temps que el vaig llegir, però juraria que el protagonista era un home... No, de fet... Coi, ho era XD Recordant el final, no n'hi ha cap dubte...

Què coi. Era un home XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47


Torna a: Cultura japonesa en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron