Projeccio Brave Story

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Projeccio Brave Story

EntradaAutor: Onibaku » 21 nov. 2008 13:02

Ja que ningu obre tema ho faig jo :P

Comentaris, opinions... que us ha semblat la peli?

A mi em va agradar bastant, almenys de tant en tant sortia alguna parida que estava be (el mar de pollets de colors, que monus xD), llastima dels petits buits argumentals que apareixien constantment i que et quedabes bastant en plan "lol? Que ha passat aqui? o.ô"
Pero buenu, va estar be, i va venir "força" gent... i si tenim em compte que es gratis, no crec que es pugui demanar gaire mes.

P.D: Agraiments al staff per la seva tasca, tot i que casi em feu spoilers de tora dora putes xD
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Taki » 21 nov. 2008 13:44

Però si només van posar l'opening, de Toradora, no? XD

Em va agradar més del que esperava, però té algun buit argumental com dius, i el final és massa... Feliç, i sense sentit. I gay. Però això no em molesta.

Tenia alguns moment que estaven bé, però d'altres que eren... "Que tiiiiiiiípic..."

Però vaja, en general, bé, millor del que pensava com ja he dit XD Però l'han cagat al final. És Gonzo.

(eh, que igual la novela acaba igual XD no en tinc ni idea)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 21 nov. 2008 13:55

Sobre la peli. . . vaja, per mi no es bona, però no es dolenta. Li faltava escensia, i sobretot buits argumentals, o simplement li faltava temps.

Pero el ambient va esta bé ^^

PD : Perdona per tora Dora xD no vaig posar massa res més que el openig, estava provant. Al final no va servir de massa perque es va ralentitzar al mitx, mea culpa per deixar al portatil al 75%. . .
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 21 nov. 2008 15:18

que be que poguessis venir Onibaku, i no vas ser l'unic que va venir a aport dels habituals.....a mi la pelicula em va agradar potser perk es la tipica historia de joc de rol.......soc així de simple
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Onibaku » 21 nov. 2008 15:35

No van posar l'opening i prou, van saltar dintre d'algunes escenes... avui me la volia començar a mirar (l'estic acabant de baixar =P) tot i que no se amb quina frecuencia van surtint els caps...

I buenu, si tenim em compte que hi havia una noia de cosplay i 3 heavys, crec que es pot considerar un exit xD

La proxima projeccio sera la de Death Note oi? Aquesta si que fa temps que la vui veure, esperem que no em decepcioni n.n

Per cert, no cal que em digueu "Onibaku", que s'em fa raru i tot, els amics sempre m'ho han escurçat a Oni xD
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Taki » 21 nov. 2008 15:48

Pero home XD Era el segon capitol, spoilers no hi hauria. Jo de Toradora et recomano mes el manga, pero vaja.

Death Note no es fa per tema de drets d'autor, esta llicenciada pero no ha sortit, i ens podria donar problemes passar la versio subtitulada per algun fansub. La intentarem fer cap a finals de curs si ja ha sortit, i si no l'any que ve.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Kerla » 21 nov. 2008 17:24

Tot i que jo vaig pirar i no vaig venir, també vull opinar, que aquesta la vaig veure l'any passat l'últim dia del saló del manga.

Si que la història està una mica tractada molt per sobre però és molt munica! és evident que en el futur els dos nens acabaran fent yaoi pur i dur (se n'hauria de fer una segona part).

El principi jo vaig pensar què diantre estic mirant i pensava que seria aburrit i simple, però evoluciona i molts d'aquestes buits (que hi són) també és poden omplir pel que no t'han dit directament. Personalment vaig sortir contenta d'haver-la vist.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Onibaku » 21 nov. 2008 21:28

El principi jo vaig pensar què diantre estic mirant i pensava que seria aburrit i simple, però evoluciona i molts d'aquestes buits (que hi són) també és poden omplir pel que no t'han dit directament. Personalment vaig sortir contenta d'haver-la vist.



Com no els omplis amb yaoi, kilos i kilos de yaoi, no te cap sentit. I personalment prefereixo el yuri ;D
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Airún » 22 nov. 2008 13:05

Jo ja l'havia vist i em vaig adonar d'aquest fet el mateix dia de la projecció xD

...a mi tmb m'encanten akells pollets tan monoos xD i hi ha algun moment que fa gracia....

Veig que de moment a cada projecció tenim una mitja de 15-20 persones, en aquesta en concret 18 tot i que en Darko digui 20 ejem ejm, aixi k esta mubé xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 22 nov. 2008 15:23

Que casi 20 persones per projeccio esta super be. Recordem les mítiques projeccions el any pasat amb... 3 persones o menys.

I seria bastant original una segona part yaoi xDDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

cron