Axis Powers Hetalia

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Axis Powers Hetalia

EntradaAutor: Taki » 02 des. 2008 11:43

Acabo de descobrir que es (per fi, despres de veure'n 1000 temes a /cm/, i m'ha semblat, com a minim, interessant XD

En un origen va ser un webcomic, va passar a publicar-se com a manga, i al gener surt l'anime (a carrec de l'estudi DEEN). El poc que he llegit son tires comiques de la primera i la segona guerra mundial... On cada pais esta representat per un personatge (un noi guapo, tot s'ha de dir XD). El nom de Hetalia prove d'una mescla entre "Italia" i "inutil". Be, crec que tambe hi ha alguna cosa seriosa (he llegit algo de Russia i el "Domingo sangriento"), pero la majoria son d'humor.

En fi, que aqui vinc a portar-vos una cosa rara un altre cop XD Els scans en castella els podeu trobar a: http://yaoienchile.tk/ , pero clar, estan en sudaca i tal. Si els voleu en angles demaneu-m'ho, que ara ja he tencat la pagina i fa mandra tornar-la a buscar per res XD

I per ultim us deixo un exemple del que ve a ser el manga:

Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 02 des. 2008 14:38

Wow....no esta mal....el dubix m'esperava algo pitjor (rollo Alejo i Valentina...xD)....xo a mes k aprens una mica d'historia.....rius un rato....a mes, mola aixó d ek cada país tingui una personalitat.....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 02 des. 2008 23:20

No esta mal, la veritat.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taishi » 03 des. 2008 16:21

Sembla interessant sí, aviam com pinten la guerra civil aquí, amb un español amb doble personalitat que li agrada autolesionarse? (LOL)

En fi... suposo que més llenya per les fujoshis, també. :twisted:
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Taki » 03 des. 2008 17:18

Doncs diria que hi ha alguns paisos que son noies, pero no ho se, no hi he arribat.

A mes, els nois ja teniu "llenya" al 90% de les series... XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 03 des. 2008 18:13

ooo wowowow,
sisi sembla interessant, ja mel baixare doncsss^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taishi » 05 des. 2008 15:11

N'espero molt de aquesta serie, la veritat segur que serà un èxit perque hi haurà lliçons de historia en forma divertida (apart de tota la fanbase que es montarà). I sip, hi ha alguns països que son noies per el que he vist.

Parlant de noies i paisos també hi ha Strike Witches que es 'semblant' a Hetalia pero més enfocat per a public masculí.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Taki » 05 des. 2008 17:29

Si pero pel que he vist em sembla tenir entes que Hetalia esta mes ben documentada... XD

I a Strike Witches, al cap i a la fi, es massa descarat el fanservice. Es que ja no la veuria ni per la trama "historica" XD I aixo que, de series amb fanservice o "per nois", en puc veure... Pero quan el fanservice es la rao de ser de la serie, passo molt.

I si, ja he vist que per /a/ se n'esta parlant, de Hetalia, i s'esta fent famosillo. Aixo en part es dolent, sempre es millor no esperar-ne massa res. No deixa de ser una serie d'humor i poca cosa mes.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 23 des. 2008 16:16

segons he llegit por internet, el 25 de gener serà la data en la que es retransmetrà l'anime de Axis Powers Hetalia.
Imatge
aquí un imatge per a que pogueu veure el gran nombre de "països" que surten:
Imatge
PD: corretigiu-me si m'equivoco
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 24 des. 2008 02:18

Ei, doncs pinta la mar de bé :D

Espanya és una nena petita? XDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 24 des. 2008 10:40

No o.o Espanya és un noi... Com la majoria.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 24 des. 2008 12:44

Es que en la imatge es confon xDDDD

crec que el mirare el anime, pero. . . segur que sera mega dificil de fer.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 31 gen. 2009 23:11

wenu........com era d'esperar.....l'inici de l'animació d'Axis Power Hetalia ha creat controversia per part de Korea alegant que atentava contra la seva identita nacional.....i les consequències ha estat la cancelació de l'emisió per televisió.....en la notícia de MisionTokyo s'explica millor:

MisionTokyo ha escrit:El estreno del anime de Hetalia está encadenando una serie de protestas que resultan bastante sorprendentes para una serie aparentemente normal. Los días previos al estreno en TV, la fuerte oposición por parte de los coreanos contra este anime, alegando que atentaba contra la identidad nacional de Corea, lograron cancelar la emisión por televisión. Y parece que, no satisfechos con esto, las quejas continúan.

La recolección de firmas online en contra de la existencia de la serie y las presiones sobre el ministro de asuntos exteriores coreano para que trasmita estas quejas a Japón continúan. Además están surgiendo grupos que ven el ciber-terrorismo como un arma para conseguir sus objetivos. No se sabe si son amenazas vacías o no, pero lo cierto es que recientemente 2ch ha estado recibiendo ataques DoS, que no tuvieron ningún efecto, desde Corea.

Hetalia narra de forma cómica, y con muchos chicos guapos, diferentes episodios de la historia universal, especialmente la Segunda Guerra Mundial, tomando como protagonista a Italia que da nombre al manga (Hetaria es un juego de palabras que mezcla Heta, inútil en japonés, con Italia).

Pero no todo son malas noticias para Hetalia. La respuesta de la mayoría de fans japoneses contra las quejas es posiblemente también la más efectiva y pacífica, la compra del manga (que lleva más de 500.000 ejemplares vendidos), el merchandising y los DVDs de la serie.

Además Hidekaz Himaruya, autora de Hetalia, estrenará un nuevo manga que lleva por título Chibi-san Date en el número de la revista Comic Birz que se pondrá a la venta el próximo 28 de Febrero.


PD: situacions com aquestes....son tan tristes.....ù.u.....xo em sap greu....per molt inocent que sigui el manga.....jo ja em vaig suposoar que algún país saltaria.....tot i que no m'esperava que fos Korea (i menys per una raó com que el personatge no representa la identitat del seu país...[queda molt com, aix esk el personatge que representa el meu país no em mola....XD]....tot i que varen patir bastant durant al segona guerra mundial....amb l'ocupació Americana i soviètica.....i posterior divisió de corea del nord i delsud)....m'esperava k fos algun país més gordo el que saltés....per alguna cosa amb la historia de la 2ªGM, que tot i que es faci veure que està superat enkra en molts països es tema tabú.....o simplement Italia....pel joc de paraules entre Hetaria i Italia....XD

PD2: la visió que proposa un tio que comenta al notícia m'encanta XDDD
tio que comenta ha escrit:Todo viene dado a uno de los chistes protagonizados por los personajes de Japon y Korea, donde Japon toca los "pechos" de Korea al grito de Banzai, los Koreanos se han tomado esto como una referencia a un reciente conflicto por la territorialidad de dos islas que deben de tener algún tipo de conexión con los Senos (no se exactamente cual)


source: MisionTokyo
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 02 feb. 2009 21:54

Buah a misiontokyo van setmanes atrassats XD Anda que no fa que va sorgir la notícia...

Bé, és natural que passi. Els coreans odien els japonesos.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 03 feb. 2009 10:22

Taki ha escrit:Buah a misiontokyo van setmanes atrassats XD Anda que no fa que va sorgir la notícia...

Bé, és natural que passi. Els coreans odien els japonesos.
+1

Em smebla que ho vaig lñlegir fa temps en castella, potser a Ramen para 2 ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

cron