Detectiu Conan - Movie 11

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Detectiu Conan - Movie 11

EntradaAutor: koroki » 16 des. 2008 12:45

Sinopsis :
Ran, Sonoko i els "Detectiu juniors" portaran un paper actiu en la pròxima pel · lícula de Detectiu Conan que pren lloc en una bella illa del Oceà Pacífic anomenada Koumijima. Van a enfrontar grans aventures en l'oceà i en la terra, que mai abans havien vist fins ara! Kojima és una pacífica illa subtropical en la qual hi ha una llegenda passada de generació en generació que parla sobre un antic Monument que rau en el fons del mar (anomenat Palau del Fons oceànic), i prop d'un tresor deixat per dos veritables dones pirates anomenades "Anne Bonney" i "Mary Read".


Autor del Manga: Gosho Aoyama
Distribuidor: Toho
Guió : Kazunari Kochi
Dirigida : Kanetsugu Kodama
Llançament : 21 de Abril de 2007
Trailer : Youtube
Lloc : Sala d'actes de l'Escola Politècnica Superior - Campus de Montilivi
Data : 18/12
Hora : 19:00
Durada : 95 minuts
Cordinador de l'activitat : trust17


Problemes :

He fallat molt amb la distribució de cartells. . . A dia de avui encara els tinc a casa, perdoneu. . .U Si algú em pot ajudar a penjarlos, estaria agrait.

Per altre banda, taki tens la peli ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 16 des. 2008 14:34

Jo a aquesta no podré venir ^^U
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 16 des. 2008 14:39

Elfangor ha escrit:Jo a aquesta no podré venir ^^U
No ets l'unic, em smebla que serem bastant pocs. . .U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 16 des. 2008 15:22

Jo et puc ajudar a penjar-los, a mes si anem a la radio avui el final, si be la taki mels pot donar ella,
si no ja em passaria en un altre moment
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Van Yagami » 16 des. 2008 15:45

jo avere si puc nar, que tinc ganes ja de nar a una projeccio xD

sols una duda a la meva super ignorancia,
"Sala d'actes de l'Escola Politècnica Superior - Campus de Montilivi " es la uni que ia al canto de la gran font? xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Van Yagami
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 37
Membre des de: 04 oct. 2008 21:01
Ubicació: Girona/Llagostera

EntradaAutor: Jako-kun » 16 des. 2008 15:53

Van Yagami ha escrit:jo avere si puc nar, que tinc ganes ja de nar a una projeccio xD

sols una duda a la meva super ignorancia,
"Sala d'actes de l'Escola Politècnica Superior - Campus de Montilivi " es la uni que ia al canto de la gran font? xD


Si et refereixes a la que hi ha al costat d'una gran font en una rotonda, aquesta és la de Psicologia. La politecnica és el primer edifici que veus a l'esquerra un cop arribes a Montilivi, despres d'una rotonda. Però sino saps com arribari nosaltres sempre kdem al pis d'algu i pugem amb grup...si al final decideixes venir ja et diré on kdem ^^....et sembla bé¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Van Yagami » 16 des. 2008 16:02

okei^^ doncs ja et dire algu dema
Imatge
Avatar de l’usuari
Van Yagami
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 37
Membre des de: 04 oct. 2008 21:01
Ubicació: Girona/Llagostera

EntradaAutor: Van Yagami » 17 des. 2008 20:04

gomen per el dobleposting, pro per dema per anar alas projeccio del comic, ia algun punt de reunio per nari tots?
Imatge
Avatar de l’usuari
Van Yagami
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 37
Membre des de: 04 oct. 2008 21:01
Ubicació: Girona/Llagostera

EntradaAutor: Jako-kun » 18 des. 2008 11:00

Van Yagami ha escrit:gomen per el dobleposting, pro per dema per anar alas projeccio del comic, ia algun punt de reunio per nari tots?


podriem quedar a la pujada de montilivi (no se com es diu el carrer)....cap a les 6 i poc.....te sembla be? si vols t'envio un MP amb el meu movil
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Onibaku » 18 des. 2008 11:36

Jo suposu que vindre.. i poder vinc amb un amic i la seva novia, depen de com els hi piqui :3
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Jako-kun » 18 des. 2008 11:46

Onibaku ha escrit:Jo suposu que vindre.. i poder vinc amb un amic i la seva novia, depen de com els hi piqui :3


seeeeeeeh.....més gent més gent...muajajajaja.....perfecte Onibaku^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 18 des. 2008 11:52

Onibaku ha escrit:Jo suposu que vindre.. i poder vinc amb un amic i la seva novia, depen de com els hi piqui :3
Moltes gracies per confiar en el nostre producte û.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Onibaku » 19 des. 2008 12:38

Al final el meu amic va tenir que anar a treballar, y sense ell no venia la seva xicota... pero ja cauran ja '3'


I sobre la peli... va estar "be", pensava que seria alguna cosa molt cutre pero mira, encara va estar be per el que podria haber estat.

Tindrien que haber posar un cartellet a sobre del tio de l'agencia de viatges quan es queia que digues " FAIL" ò.ó

Tot i aixi el final va recordarme molt a titanic... per cert, es normal que un vaixell despres de 300 any encara sigui capaçs de aguantar una pluja de pedres, una macro explosio de gas i sortir flotant de les profunditats... per despres desferse qual cullerada de sucre en un yogur natural?
Es que va sor molt en plan "oh, el vaixell ha aguantat tot aixo, com mola" per acte seguit implosionar i quedar reduit a res xD
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: koroki » 19 des. 2008 17:33

Onibaku ha escrit:... per cert, es normal que un vaixell despres de 300 any encara sigui capaçs de aguantar una pluja de pedres, una macro explosio de gas i sortir flotant de les profunditats... per despres desferse qual cullerada de sucre en un yogur natural?
Es que va sor molt en plan "oh, el vaixell ha aguantat tot aixo, com mola" per acte seguit implosionar i quedar reduit a res xD
La magia del cinema xDDDD

Les pelicules de conan sempre son bones, o entretingudes. Ne vist de millor per aixo xD El proxim any ja veurem quina pasem ò.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: trust17 » 19 des. 2008 22:37

no vam poder venir tal com et vaig dir , sort que et vaig avisar amb temps^^ espero que anes molt be=D
ja diras algo^^
saluts(tot i que ja a pasat)
:wink:
esperem poder venir a la proxima ^^' aquesta ens va sortir malamen el dia.
thanks;)
Imatge
Avatar de l’usuari
trust17
Japan Fan
 
Entrades: 113
Membre des de: 07 nov. 2007 16:30
Ubicació: Girona


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron