Heavy Metal

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

EntradaAutor: neodark » 15 març 2007 20:44

mmmm mu apunto! el d'aqui lunic q sabia era el cercle Xd...

i si ...si q l'era el de la projeccio.Xd no veies q tenia pinta a friki?
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Jako-kun » 16 març 2007 11:16

juersss Lluna, si k tens estudiada la ruta...XDDDDD........no et feia pas heavy a tu....XDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: LLuNa » 16 març 2007 13:51

wenu, vaig tenir la meva època xDDD m'agrada la guitarra, i com a conseqüència d'això, m'agrada la bona música... rock, heavy.... i tb m'obro a molts altres camps: clàssica, ska, reggae... Amb la música es tracta de descobrir, i viure-ho el més intensament possible.

Així k ja ho veus... MAIDEN'S powaaaaaa^^
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

EntradaAutor: Ingunn » 16 març 2007 20:46

neodark també esta el SHERWOOD SPIRIT!!! on a més pots practicar el tir a l'arc i a pedret m'han dit que han obert un bar nou petit amb molta varietat de musica...la noia que m'ho va dir em va explicar que hi habia un grup de heavys un dia y els va posar musica heavy fins que van tancar... nu she... poder esta bé
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 16 març 2007 20:51

per cert algú li agrada type 0 negative?? heu escoltat el Wolf moon?? es una pasada!!! Neodark tu deus tenir molta pasta per poder comparte 2 cd's al mes no?? yo de moment només em compro els que m'agraden molt con Saratoga, Heroes del Silencio... sóc una morta de fam que voleu!!! a més tinc que anar els "baratillos" cuan vaig al movis disc busco les "ofertes" que a vegades trobes cd's de grups guapus per 6 euros...
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ingunn » 16 març 2007 21:20

sóc una petarda peró....algu a escoltat a Skizoo?? yo he escoltat "renuncia al sol" i m'ha agradat forza..em recorda una mica, la lletre, a les de Heroes...semblan una fusio entre Sôber y heroes del silencio, no?? es per baixarme o no el disc....
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 16 març 2007 22:42

juers.....Sôber i Heroes....aixó s'ha d'escoltar.....en resposta a la resta numes he escoltat Skizoo....

....nu xe....ultimamment no vai gaire enterat de nous grups.......em segueixo revolcant i disfrutant amb els mateixos de sempre....XD....algun dia mai de posar al dia....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 19 març 2007 21:50

No coneixes a Heroes del silencio??? ops...no se si ho entés bé...pero Heroes no son nous... em sembla que es van formar als anys '80... no et sona "Maldito duende"?? o "Avalancha" "la chispa adecuada"??? :shock: "El espiritu del vino"???? Bumburi??? Y sôber ya no son grup es van desfer..fa un any o dos....la meitat del grup estan a Savia y els altres a skizoo amb el batacas de Saratoga ER DANI!! :cry: que per mala sort també s'han separat...
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 20 març 2007 14:37

Si si que se qui son, si tinc un cd seu. El espiritu del vino
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: LLuNa » 20 març 2007 15:23

"he oido k la noche... es toda mágia... " (L)(L)(L)

Bonissims els heroes...
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

EntradaAutor: Ingunn » 20 març 2007 20:07

Chi LLuna a mi m'agrada molt "sirena Varada".... Jako...el tio del teu avatar es en Dark Vader???? jejjee "el espiritu...es el millor!!! yo tinc un recopilatori de 2 concerts amb el dvd! si voleu os ho paso perque us el graveu :D no t'havia entés doncs Jako perdona.
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: LLuNa » 20 març 2007 21:42

xiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jo ho vull!!!!!!!!!!!! :P

una vegada em vai trobar en Bunbury a Barna, devien ser les 12 del migdia, i el tio nava tot empanat pel carrer, com si fos la matinada XDDDDD

pero es l'amo^^
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

EntradaAutor: Jako-kun » 22 març 2007 11:49

nuuuuuuuuu......és en Kiriyama de la pelicula Battle Royale...sino l'has vista...mira-la....es molt bona....XD

....sips...a la meva noviali encanten......de els k he escoltat la millor es la de "Maldito Duende"...chips...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: neodark » 22 març 2007 13:36

weii perdoneu el retard ...sempre men oblido q el foro te mes fils ...aqui sota xd

aviam...prieme...q dius de SHERWOOD SPIRIT ? tir amb arc ? on esta aixo..

Segon aureim de fer tots junts aquesta ruta jeje estaria wai!

Tercer grans grups ! si tinc pasta pero nomes per comprarme cada mes 2 cd de musica 2 mangues...i un joc de 60 euros xd..

Quart..(com veieu se conta fina a 4 ...) ara mateix aquesta setmana estic escoltant netwish , sonata artica, amset i una mica de avalanch Xd.

Weno aixo es el q esta a dintre del meu mp3 Xd
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Ingunn » 22 març 2007 19:06

Neodark Serà Nithwish no?? um...t'agrada Amset?? son vomitius (segons el meu parer) a més tenen enchufe per aixó tan on estan. el Sherwood spirit està darrera del part central crec q he posat en algun lloc la adr´ça exacte. :). T'aia bé kedar un dijous o divendres y fer la ruta de...a veure els maquinerus tenen la ruta del bakaloa y nosaltres que?? com la podriem anomenar?? bueno na de baretos amb bona musik!

LLuna quan vulguis t'ho deixo maka!!!

Jako he vist Battle Royal jejeje surt el senyor Kitano...jejeje es veritat el tio aquest es el ros grillat...que te un... :twisted: un...bueno direm que es un personatge atractiu... la peli ta bé tampoc mata.
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

AnteriorSegüent

Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron