Reunió pel Carnaval Otaku - 05 de febrer i 12 de febrer [09]

El canrnaval Otaku és l'event que on els otakus anem a difrutar de la nostre afició per disfressar-nos : El cosplay !

Reunió pel Carnaval Otaku - 05 de febrer i 12 de febrer [09]

EntradaAutor: Taki » 30 gen. 2009 18:25

Ara que ja més o menys hem acabat tots exàmens, hem de posar-nos les piles. Hem de parlar del que s'ha de fer i de qui ho farà, a més de qui podrà venir el dia en sí i de què li agradaria ocupar-se, per poder fer uns horaris, ni que siguin orientatius. Corre certa pressa... XD He posat tres propostes de dia a l'enquesta, voteu la que millor us vagi. Si podeu venir els 3 dies, voteu que no teniu preferències, i si no us va bé cap, dieu quin dia us aniria bé i mirem si es pot canviar.

EDIT: Sé que és tard, però... El dijous 5 de febrer, a les 17.00 a casa meva... Si algú no sap on és, envieu un MP, un mail o truqueu algú, i quedem una mica abans en algun lloc.
Taki l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 feb. 2009 14:30, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 30 gen. 2009 18:28

oh! per fi le forum s'ha animat....XD

jo no tinc preferencies......emntres s'avsisi del dia k es fara la reunió el mes segur esk vingui
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 30 gen. 2009 18:58

Merci Taki, per fi una mica de acció ò.ó

Jo he votat dijous, perque contra abans millor xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 30 gen. 2009 19:04

Bé, una cosa només. Sisplau, voteu un dels tres dies en cas que sigui l'únic en què pogueu venir. Així el dia que acabi guanyant serà aquell en què realment podrà venir més gent. Si no, per preferències pròpies podem fer que hi hagi gent que es quedi sense venir, quan hauria pogut.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Kerla » 30 gen. 2009 19:22

Se que hi ha pressa i estic d'acord a que s'ha de quedar el més aviat millor, que es faci quan li vagi bé a la majoria evidentment.

Però simplement justifico el meu vot, jo la setmana que ve encara tinc un examen i desprès marxo tres dies complerts a Londres, i quan torni tinc algunes coses a fer abans de començar classes. Potser si es fes dissabte podria venir, però no és una cosa que pugui assegurar i sincerament aniria millor la setmana següent.

Que per cert, també hauriem d'aprofitar per parlar de Portes Obertes un moment.

Una altra cosa, pel cartell que es farà? jo havia pensat atrevir-me a dibuixar alguna cosa.. però no se què voleu fer.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 30 gen. 2009 20:03

He votat que no tinc preferències, perque qualsevol dia em va be^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 30 gen. 2009 21:36

Kerla ha escrit:Se que hi ha pressa i estic d'acord a que s'ha de quedar el més aviat millor, que es faci quan li vagi bé a la majoria evidentment.

Però simplement justifico el meu vot, jo la setmana que ve encara tinc un examen i desprès marxo tres dies complerts a Londres, i quan torni tinc algunes coses a fer abans de començar classes. Potser si es fes dissabte podria venir, però no és una cosa que pugui assegurar i sincerament aniria millor la setmana següent.

Que per cert, també hauriem d'aprofitar per parlar de Portes Obertes un moment.

Una altra cosa, pel cartell que es farà? jo havia pensat atrevir-me a dibuixar alguna cosa.. però no se què voleu fer.
Tranquil·la, com sempre crec amb una sola reunió no farem. Ens coneixem, parlarem 25% dels temes que necessitem 75% de altres coses.

Igualment comentarem les coses per forum.

També crec que haurem de concretar portes obertes xD

PD : Perdo per votar el dia que ma picat, en principi tampoc tinc preferències ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 31 gen. 2009 02:39

A mí em va millor dijous, que en principi divendres piro cap a Palamós ^^U
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Airún » 01 feb. 2009 01:21

Elfangor ha escrit:A mí em va millor dijous, que en principi divendres piro cap a Palamós ^^U


Jo com l'Elfangor em va millor dijous pk divendres me'n vaig cap a Granollers
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Taki » 05 feb. 2009 14:31

Primer missatge editat, demano perdó perquè no em vaig adonar que ja s'acostava tant el dia de la reunió... N'he programat una altra pel dijous, que és provisional, només ho he fet perquè sembla que en general va millor aquest dia. Ja em direu què tal. Bàsicament és que crec que avui no vindrà massa ningú... XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Kerla » 07 feb. 2009 14:39

Be, evidentment jo no vaig poder assistir ni de broma (ni tansols estava en el país) Però m'agradaria si algú pogués explicar una mica el que es va decidir per il·luminar aquets que malauradament no hi vampoder ser i que baixem de la parra.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 07 feb. 2009 18:15

Kerla ha escrit:Be, evidentment jo no vaig poder assistir ni de broma (ni tansols estava en el país) Però m'agradaria si algú pogués explicar una mica el que es va decidir per il·luminar aquets que malauradament no hi vampoder ser i que baixem de la parra.
En gran mesura es van decidir que s'havia de fer, repartir les pelicules (que ja estven decidides) i l'espai.

Esta millor apuntat al portatil de l'associasió, dema que torno a casa tu comento millor.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 07 feb. 2009 21:47

Cert, em vaig oblidar de posar-ho. Ja quan tornem al pis, diem. Es van decidir els espais, el que hi havia per fer, el tema premis dels concursos, el tema dels stands... I vaig començar a apuntar on volia ser cadascú el dia de les jornades en sì per fer els horaris quan tingui les preferències que té tothom.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Taki » 08 feb. 2009 02:03

Prova de cartell:

Imatge

No m'acaba de convèncer, la veritat, però vaja, a veure si us agrada. No sé quant tardaria en passar-ho a tinta i posar-hi color.... Intentaria anar ràpid. Si no, també podeu donar-me idees, que estic una mica seca XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 08 feb. 2009 03:15

esta molt be.......hi puc arribar a reconeixer Evangelion, One Piece, D. Gray-man i Haruhi...XD

una cosa....no recordo com es va decidir lo del termini per presentar els dibuixos dels cartells....és més, al final varem decidir algun termini o algo?...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Següent

Torna a: Carnaval Otaku

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron