Dimecres reunió consell d'associacións.

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

Dimecres reunió consell d'associacións.

EntradaAutor: Kerla » 16 març 2009 21:12

---------------------------
Bones a tothom, aquest dimecres hi ha reunió del consell a les 20:00 a butinyanes.

Per les associacions que encara no ho sàpiguen i necessitin quelcom, recordeu que la Sílvia és la becària del consell, aquest és el seu correu:
--------------------------

Aquest és el correu que he rebut, com sembla habitual avisen amb mooooolt de temps d'antel·lació (només faltarà que ens avisin el mateix dia una hora abans).

No diuen res més de què és la reunió ni de què s'ha de parlar. Però suposo que estaria be si algu pogués anar-hi. Ja se que és una tocada de nassos.

Si no hi pot anar ningú ja els hi enviaré un mail.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jako-kun » 16 març 2009 22:07

buffff nos e com ho tindré el dimecres per anar-hi, en principi hi podria anar, xo no ho tinc del tot segur.......millor si vingués algu amb mi, tothom sap que tinc tendencia a adormir-me en aquestes reunions, i necesito algu k em punxi amb un pal XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 16 març 2009 22:14

Oh, fuck, dimecres? T_T A aquest pas no jugarem mai a rol... Bé, suposo que jo també puc anar-hi.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 17 març 2009 10:42

Tinc practiques fins les 17, en principi, puc anar-hi.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 23 març 2009 20:27

Al final com va anar doncs?
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 23 març 2009 23:46

mmmm

va faré un resum xD

A veure, primer de tot es va deixar tot el important (com sempre) per la proxima reunio, el dia 30 de Març.

Primer de tot, s'ha de escullir un nou president del consell. S'obren les candidatures ô.o

Segon i MOLT més important, tenim fins el dia 24 de Abril per presentar la documentació per els ajuts a associacions. Kerla, quant puguis, quedem.

3.- Hem de donar els diners de barraques de aquest any, el famós 10%. El any passat es va comprar una planxa. S'en compraran 2 més ja mateix per estar previnguts.
La rectora ens buscara un lloc per posar-les.

4.- Barraques 2009-2010, el 30 de març s'han de presentar les llistes. Jo he demanat tenir mitxa participació (com fa 3 anys).

5.- Festa UdG 23-24 Abril. No hi haurà fira de entitats.

6.- Es començaran a tramitar els papers per crear el consell de associacions, com a associació. La pròxima reunió es parlarà sobre els estatuts.

7.- Existeix una becaria, no sabem ni on es ni que fa.

6.- Curs d'introducció a la universitat : és fa un crèdit de lliure elecció sobre això on les associacions disposem 1hora per presentar-nos.

31 Març Biblioteca (18-19h). En principi puc anar, anirem i faré SPAM de AMU.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron