Florensia Online

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 04 abr. 2009 22:44

Jo pujo nivell de mar a 10, np. I de terra ja casi ho sóc, així que en un parell de dies o així ja tindré els nivells.
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: neodark » 06 abr. 2009 11:05

Proposta Nom de la guild Vampirates xd!!!!!
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Taki » 06 abr. 2009 11:34

Vampirates de l'espai. Quin és el límit de caràcters? XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Sanse » 06 abr. 2009 18:14

Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:Per cert, per fer guild es necesari tenir a 3 persones 10/10.


seps ja m'ho va dir en neo un dia.......per tant que dos persones mes pujin nivell de mar


En ello estoy.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Elfangor » 07 abr. 2009 11:13

No entenc com funciona el vaixeeeeeell (clar que ho vaig mirar a les 12 de la nit, quan la nit anterior només havia dormit 3 hores, em sembla que estava una mica espés xDDDD).
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 07 abr. 2009 12:31

Elfangor ha escrit:No entenc com funciona el vaixeeeeeell (clar que ho vaig mirar a les 12 de la nit, quan la nit anterior només havia dormit 3 hores, em sembla que estava una mica espés xDDDD).


Jo odio el vaixell XDD En part és perquè el primer cop que el vaig agafar em vaig saltar el tutorial, i no sabia que amb la barra d'espai es passava del modo navegar tranquilament al modo batalla. Després a sobre m'obliguen a fer servir els controls WASD, que no utilitzo en terra XD Ara ja m'hi estic acostumant i no està tan malament, però vaja.

En realitat no és molt complicat, però sí que el vaig trobar poc intuitiu. Què és el que no aconsegueixes, navegar en sí, atacar...? XD

Per cert, no sé què han fet a l'última actualització, però amb l'ordinador de casa meva (que no es una meravella però tampoc és prehistòric) em tira a dures penes, i ahir vaig estar jugant tranquilament i sense problemes.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Elfangor » 07 abr. 2009 13:37

Bueh, vaig aconseguir moure'm i matar un bitxo, pero no m'he parat a mirar la resta(bruixola, vent, tripulació, manteniment de la nau, etc). A més, em vaig estar una estona parat a l'entrada del port, pensant que no em podia moure pk no hi havia vent o algo així, quan em vaig adonar que el que havia de fer per atracar era clicar sobre el port, no acostar-m'hi xDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 07 abr. 2009 15:29

Realment el vaixell es molt poc intuitiu.

Tot i aix'un poc ti acustumes no esta mal, això si, trobo que lluitar al mar es molt complicat.

Ahir també em va pasar un bug estrany, que no podia tornar a por, vaig tenir que matarme per tornar.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 08 abr. 2009 15:18

Hoygan, pregunta. Les misiones marcades com a "Party", es necesari fer una Party, o només aconsellable? No se m'ha donat mai be aixó de dir "eeeey, ¿alguien me ayuda a matar un bicho?"(i més sense saber on para xDDDD).
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 08 abr. 2009 15:57

No n'estic segura, però diria que és només una recomanació XD Jo t'ajudaria, però no em tira el Florensia a l'ordinador on sóc ara després de l'última actualització... De tota manera, si vas al lloc on toca segur que hi ha gent esperant el boss en qüestió, i pots demanar-los party. I si no saps on és, digues quin busques i t'ho diem XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Elfangor » 08 abr. 2009 18:05

Busco l'Stink, un jefe senglar. L'explicació diu que no s'està en un lloc quiet, que es va moguent per tot el seu territori xDDDD

Lo curiós del cas es que ja me'n vaig trobar un, d'Stink. Em va passar pel costat perseguint un altre paio, i jo vaig cometre l'error de voler ajudar-lo. Després de menjar-se l'altre tio, va vindre a per mí i em va deixar sec xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 08 abr. 2009 18:30

Elfangor ha escrit:Busco l'Stink, un jefe senglar. L'explicació diu que no s'està en un lloc quiet, que es va moguent per tot el seu territori xDDDD

Lo curiós del cas es que ja me'n vaig trobar un, d'Stink. Em va passar pel costat perseguint un altre paio, i jo vaig cometre l'error de voler ajudar-lo. Després de menjar-se l'altre tio, va vindre a per mí i em va deixar sec xDDDD
Aqui els jefes son bastan besties. A mi em va pasar amb el jefe dels osos. Crea que me podria defensar amb pocions i tal i sem va menjar en 3 o 4 cops.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 08 abr. 2009 19:34

El problema és que no et pots guiar pel nivell que té comparant-lo amb el nivell d'altres monstres XD I a mi també em sol donar pel cul que vagi amb mes monstres al voltant, i sola no em puc encarregar de tot. Però vaja, no em solen semblar massa difícils per una party, i al cap i a la fi estan pensats per matar amb més gent XD

Ara que ho penso, jo a l'Stink el vaig matar sola i em va donar per vàlida la missió igualment, així que cap problema pel que preguntaves abans.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Sanse » 21 abr. 2009 10:12

Jo ja estic lvl 10+ de terra i mar.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 11 maig 2009 12:17

noticia a "Ramen para dos" sobre les noevtats de l'actualització del Florensia:

http://ramenparados.blogspot.com/2009/0 ... ia-se.html
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

AnteriorSegüent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron