El millor RPG

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Quin RPG t'ha agradat més? (especifica l'entrega a ser posible)

Final Fantasy
2
13%
Dragon Quest
0
No hi ha cap vot
Fire Emblem
0
No hi ha cap vot
Suikoden
3
19%
Valkyrie Profile
0
No hi ha cap vot
Chrono Trigger
2
13%
Golden Sun
4
25%
Kingdom Hearts
1
6%
Pokémon
2
13%
Altres (especificar quin)
2
13%
 
Vots totals : 16

El millor RPG

EntradaAutor: MiraiMaki » 19 abr. 2009 22:59

En un gènere el qual no necesita presentació, quin joc escullirieu? Quin us agradat i marcat més i perquè?

En el meu va ser Golden Sun qui em va desvirgar en el món dels RPG, parlo tractant-se de les dues entregues, ja que la GBA no tenia prouta capacitat per incloure la història en un sol cartutx.

Apa, el tema està servit, digueu la vostre!


PD: No em deixa incloure gaires opcions a la llista de l'enquesta, així que em sap greu si no incloc el vostre joc preferit.

PD2: En l'enquesta s'inclou sagas més que entregues, doncs així si per exemple us va agradar una entrega concreta del Dragon Quest, voteu per aquesta saga i després postejeu la vostre preferida.
MiraiMaki l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 abr. 2009 02:27, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Onibaku » 20 abr. 2009 01:27

Al igual que tu voto Golden Sun, jo tambe vaig esser desvirgat brutalment per aquest joc xD

Tot i que tampoc es que hagi jugat a gaires rpg, apart del golden sun i alguna partida puntual als primers pokemon poca cosa mes D:
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Xose » 20 abr. 2009 10:12

El meu vot es queda amb el Pokémon, un joc on, a part de colleccionisme, has de triar només 6 combatents d'entre els 150(1) que hi havia a la primera entrega, tractant-se d'un joc RPG a on cada combatent només podia tenir 4 atacs diferents, i a on els tipus de combatents eren la part màgica del joc i a on es desenvolupaven la grandíssima majoria de estratègies
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Taki » 20 abr. 2009 11:13

No responc perquè, per començar, no he jugat a la majoria dels de la llista XD

Però hi ha un altre problema. Per exemple els Final Fantasy com a categoria no volen dir res, n'hi ha que són genials i n'hi ha que foten fàstic. Llavors resulta difícil triar un videojoc quan en la majoria dels casos no es tracta d'un de sol XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 20 abr. 2009 14:36

Des de petita que m'ha agradat jugar a pokémon i tal... xD
Tot i que, he de dir que no he jugat a casi cap RPG de dalt, però bueno.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 20 abr. 2009 15:50

Ttot i que no veig massa logica la enquesta, basicament perque de Draggon Quest hi ha 7? de FF casi 13, a més del cristal cronicas, etc.

Suikoden el mateix, n'hi ha més de 5.

Tot i així, jo voto Suikoden. Perque ? Perque el Suikoden 2, el unic que he jugat de la saga es MOLT, pero que MOLT bo.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 abr. 2009 02:30

Perdó, resulta que quan escrivia el post se'm va tallar la connexió a Internet al enviar el post, i després al tornar-ho a escriu-re se'm va oblidar d'especificar que si us va agradar una entrega en concret votesiu per aquella saga.

En el teu cas Taki, pots votar per Final Fantasy, ja que si et va agradar el 6 no té més secret.

Trobo que Pokémon tenia una magia sense igual (fins el oro i plata, objectivament parlant), i les demés sagas totes tenen un encant més que especial.

On et fiques Jako? Pensava que series el primer a postejar :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 21 abr. 2009 10:42

MiraiMaki ha escrit:On et fiques Jako? Pensava que series el primer a postejar :D


i ho havia de ser...x.o bvaig començar a escriure el post i vaig tenir k pirar, amb lo qual el vaig deixar a mitjes i per tant en l'oblid......xo el meu vot ha anat a Golden Sun, va ser una mica d'aire fresc en els RPG del moment trobo jo i em va donar moltes hores entretingudes XD

tot i k tota la resta de la llista son obres mestres.....perosnalment em quedo amb el Golden Sun xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 22 abr. 2009 13:33

Com ja he dit, no voto perquè no he jugat a tots els RPG que voldria com per fer-ho XD A més una enquesta no té prou opcions com per encabir-hi tots els jocs/sagues que algú pot considerar obres mestres. Per posar dos exemples, faltarien la saga Tales i els Shin Megami Tensei. Personalment tampoc em queixaré perquè no hi he jugat tampoc XD

Ara mateix com ja deu saber molta gent estic jugant al Disgaea (al port de DS concretament) i la veritat és que m'està encantant, però almenys en mí això va molt per èpoques o per nostàlgia. Crec que no podria escollir-ne només un XD Però sí, el FFVI seria un ferm candidat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 22 abr. 2009 14:07

Jo podria arribar a dir k de la Play 1......el millor RPG per mi ha estat "The Legend Of Dragoon".....o sigui, cada consola es un mon.....xo l'enquesta mola perk et ve nostalgia.....i sips, faltaria posar la saga dels "Tales of..." tot i k per aixó hi ha l'opció "altres" i a especificar XD, no se.....sempre he estat un fan dels RPGs i quasi tots els que he jugat m'han agradat molt, xo he elegit el Golden Sun per va ser el k mes vaig jugar i intercanviar amb els amics i tal, el factor nostalgia ha incedit en la repsosta XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 22 abr. 2009 22:12

La pregunta no es facil de responder. Si se refiere a la encuesta, me decanto por el suikoden (tanto el 1 como el dos son juegos que no se guían por unos gráficos excelentes, si no por una jugabilidad buena, una historia consistente, toneladas de personajes y una trama muy elaborada. Sin embargo, hay muchos rpgs que no se han incluidoque merecerían estar, como son (entre otros):
-dragon quest
-chrono trigger (y chrono cross)
-Fallout saga
-Baldurs gate saga
-NWN saga
-persona saga
-gothic saga
-TES saga
...

la lista es larga y todos los que he comentado son (a mi parecer) rpg´s de elevada calidad que tienen elementos que los hacen únicos. Incluso dentro de las sagas, podemos encontrar joyas, como es el caso del ff6,ff7 y ff8.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Ark » 13 maig 2009 23:57

Bé, com ja han dit, la pregunta és difícil de respondre, i a més em falta la que en aquests moments considero la meva saga preferida (Megami Tensei), pero per no posar "Altres" voto Suikoden, concretament pel 2... Brutal, com ja han dit, poques vegades un J-RPG m'ha captivat tant amb la història, i els sistemes de joc no es queden enrere.

No he provat el 3, pero l'1 i el 5 també em van agradar força (a diferència del 4, que no soporto).
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: koroki » 14 maig 2009 00:18

Ark ha escrit:Bé, com ja han dit, la pregunta és difícil de respondre, i a més em falta la que en aquests moments considero la meva saga preferida (Megami Tensei), pero per no posar "Altres" voto Suikoden, concretament pel 2... Brutal, com ja han dit, poques vegades un J-RPG m'ha captivat tant amb la història, i els sistemes de joc no es queden enrere.

No he provat el 3, pero l'1 i el 5 també em van agradar força (a diferència del 4, que no soporto).
Així m'agrada votant pel millor 8)

No en serio, no crec que sigui el millor, pero es un joc molt bo, en molts sentits.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 05 juny 2009 20:35

Jo originalment vaig posar una llista llarguísima, i per llàstima el fòrum té una escasa limitació al incloure opcions. I se que també es difícil quedar-se només amb un XDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 07 juny 2009 18:52

MiraiMaki ha escrit:Jo originalment vaig posar una llista llarguísima, i per llàstima el fòrum té una escasa limitació al incloure opcions. I se que també es difícil quedar-se només amb un XDDD
A si, creia que es podien posar opcions infinites al forum, suposo que a la nova versió del forum no passarà.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron