Retrojornades II (2009)

Serà el dia dedicat a tot lo Retro, sobretots els videojocs : Nes, SuperNes, Megadrive, Gameboy,ect. Tot allò que enyoreu de la infància ho tindreu aquí.

Retrojornades II (2009)

EntradaAutor: Jako-kun » 04 maig 2009 15:32

I aquí tornem per segona vegada amb les Retrojornades que són unes jornades basades en els videojocs i l'anime a partir dels anys 80 fins els 90, on tots podrem recordar i gaudir jugant nostàlgicament amb aquells jocs tan mítics: des dels típics de NeoGeo de les recreatives com "Samurai Shodown", "Metal Slug", "King of Fighters", fins a jocs per a videoconsoles amb els seus anys, com la Famicom, Super Nintento, Megadrive, Dreamcast i Playstation 1. També comptarem amb les sèries que miràvem quan erem petits i amb les que vàrem crèixer com "Bola de Drac", “Ranma”, "Dr. Slump", "Capità Harlock", "Fly", "Kimba, el lleó blanc", "Oliver i Benji" i moltes més, juntament amb els seus openings que es podran cantar al karaoke. També farem un concrus de Trivial sobre coneixaments sobre le manganime i els videojocs retros, i un concurs de Karaoke.

L'activitat es durà a terme en el Punt d'Informació Juvenil Estació Espai Jove.....situat just al derrera mateix de l'Estació de trens de Girona.

[Encara no disposem de cartell definitiu]

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑EDIT↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

Segona part de les Retrojornades el 16 de Maig.

Tan sols dir k avui he començat a fer el Trivial de preguntes i va sobre rodes....si em quedés encallat ja us demanaria ajuda en algu que entegnui millor del tema......fer-ho via forum on tots posessim preguntes no seria del tot correcte per que tothom sabria les preguntes....xo wenu ja m'espavilaré^^....un cop cregui k he acabat ja l'ensenyare per veure com el puc millorar o canviar, xo nomes a la gent k no hi vulgui participar XD

PD: una cosa, al final no recordo si varem dir k seria un trivial en plan ronda de preguntes eliminant el k no en repsongues unes quantes.....o trivial en plan fitxes o com......jo de emntres vaig fent preguntes XD
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 maig 2009 13:30, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Kerla » 04 maig 2009 17:03

Anims Jako! i aprofito el teu post si no et fa res, perquè no sabia exactament on posar-ho:


Crec que ja s'hauria de posar a la pàgina principal la informació, ja que a l'espai jove el link ens envia aqui, com sempre jo no se com fer-ho i us deixo el que vaig apuntar jo per la subvenció si us serveix canviant el que faci falta:

Segona edició de les Retrojornades que tornarà a tenir lloc a l’espai jove el pròxim dia 16 de Maig durant tot el dia. Igual que l’any passat tornarem a dedicar tot un dia d’activitats a recuperar material antic que farà sentir nostàlgia. Posarem a disposició les consoles i videojocs més antics.
Durant tot el dia hi haurà possibilitat de cantar al karaoke. Finalment a la tarda hi haurà preparada una gimcana i un trivial on només hi hauran preguntes de series, videojocs i grups de música de ja fa uns anys.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 04 maig 2009 23:01

Crec que vam acordar a anar fent punts amb preguntes.

Tot i aixi, sempre podriem fer algo més.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 05 maig 2009 11:13

Estaria bé fer-ho amb tarjetes, però no seria molta feina?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 12 maig 2009 22:17

Informació de l'activitat de les Retrojonrades posada en aquestes webs:

- MISIONTOKYO

- 3xl.net -----> 1 i 2

- Animelliure

------------------EDIT-------------------------

i ara també a Ramen Para Dos!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 12 maig 2009 22:49

Jako si no et fa res he agafat la informació de les retrojornades, i l'he posat al forum d'otakulot^^ per fer més publicitat
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 12 maig 2009 22:56

Clar que no fa res.

Contra a més llocs millor

Hachi, podras penjar cartells a algun lloc dioferent de la uni ? En tinc a casa molts !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 12 maig 2009 23:02

Sepsss, en penjariaa al sobreques, alguna llibreria, i per plafons del carrer xDDD

Quan et va bé que els passi a buscar¿?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: Retrojornades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron