Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Hachi » 14 abr. 2009 15:07

reviscc el postt^^
Doncs jo ara, estic mirant clannad :)
Que al principi me l'havien recomanat molt, i manera com estan dibuixats i tal m'agrada molt, i resss... Quee ja vaig per la segona temporda i que m'esta agradant bastant^^
Per qui no l'hagi vist, us la recomano :)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 14 abr. 2009 17:20

Clannad, trobo que la primera temporada acaba molt fluixa. Tot i que la serie em va agradar, crec que la havien de haver fet amb una única temporada ô.oU

No he començat la 2, perquè espero que la faci AU i no em va deixar amb ganes de més. Tot i així,, el capítol especial de la 1º temporada em va agradar molt ù.u

Actualment estic mirant Torradora. Al principi el argument no em va arribar molt, pero els següents capítols me estan agradant bastant més. És una serie millor del que sembla xD

Finalment, fa poc vaig acabar Maria-sama 4º. La veritat es que la temporada havia començat fluixa, però realment el final ho val. Em va recordar a la temporada 2, on també comença fluixa però el final es MOLT bo.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 14 abr. 2009 18:10

Apart d'un parell de series americanes (m'ha donat per aquí XD) per diverses raons l'única que he vist últimament és Toradora. Tot i tenir uns personatges bastant típics i una història que no és el colmo de la originalitat, la serie m'ha agradat bastant, m'ha enganxat i ha tingut alguns puntassos que m'han fet bastanta gràcia. A més, perquè no dir-ho, ha aconseguit que m'emocionés cada cop que la parella principal avança en algun sentit, i creieu-me, això no és el més habitual XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 14 abr. 2009 22:21

La recomanes Toradora??
Es que ultimament no tinc gaires series per mirar xDD, en tinc de començades pero no les acaboo...
Maria-sama em sembla que em vaig quedar per la segona temporada, potser la continuu que m'agradava bastant.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 14 abr. 2009 22:40

Home, jo crec que Toradora a tu t'agradaria XD A més encara que no sigui la serie del segle, és entretinguda, això segur.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 14 abr. 2009 23:18

koroki ha escrit:Actualment estic mirant Torradora.

Seeeeeeeeeeh......quan ho he vist per primer cop......he pensat....sisplau k posi el k crec k hi posa, k posi el k crec k hi posa!!!! XDDDDD


Toradora em semlba k en tinc alguns baixats....algun dia amb aborriment, la miraré una mica i se m'enganxa la seguiré.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 14 abr. 2009 23:25

jajaj
no ets l'unic que fa failss xDDD

doncs ja em baixare algun capitul viam que tal^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 15 abr. 2009 08:28

No és un fail, es que de vegades li diem Torradora XD El nom de la serie ho demana a crits.

Fins i tot alguns castellans li diuen Tostadora. O Trolleadora.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Onibaku » 15 abr. 2009 11:11

Jo la vaig acabar ara fa poc i bueh, com diuen per qui te els seus moments pero tampoc es una gran obra mestre la veritat >_>

I jo ara estic mirant la nova versio de FMA, que promet ser forçadiferent de l'altra, i MariaXHolic, que esta bastant be i rius un ratu
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: koroki » 15 abr. 2009 20:35

Certament no es un Fail, sino la gracia xD

Per altre banda també estic mirant Maria+Holic, pero m'ho baixo molt en compte gotes.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 abr. 2009 21:24

Gràcies Hachi per reviure un tòpic meu :D

Jo ara m'he ficat a mirar els animes d'aquesta temporada, i trobo que n'hi han que prometen. Higashi no Eden, 07-Ghost i Requiem for the Phantom per exemple, també Pandora Hearts. Ei, i a mi em va molar el remake de Mazinger, trobo que van molt a sac, i a sobre la música de JAM Project li dona vidilla XDDD

Kurokami està molt interesant, i enganxa des del primer episodi.

També vaig veure el primer de KissXsis i inclús em va enganxar del riure que fa (sí, sóc un pervertit :D ), i ara miraré les altres estrenes haviam.

A més d'Herois i les Clone Wars, que és americà XDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 01 maig 2009 23:27

Pandora hearts em crida l'antencio potser mes en davant la miru^^

Ahir em van recomanar que mires mushisi, i bueno avui m'he baixat els primers capituls, iii m'esta agradant molt. La sèrie en si es bastant estranya, pero està molt bé, nose molt bé com explicar-la, aixi que, us animo a que la mireu! ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Dharc Itram » 04 maig 2009 21:20

Actualment miro, One Piece (temporada del CP9), Smallville, potser la millor serie basada en Superman, House.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dharc Itram
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 50
Membre des de: 17 març 2009 17:57
Ubicació: fent un massatge als peus d' una noia

EntradaAutor: neodark » 05 maig 2009 10:05

A pues privat per spoilers de one piece xd.
Actualment mirant Lazy Town jeje
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: koroki » 05 maig 2009 10:15

Lazy Town No es anime û.u (ni manga).

Jo ara estic miran Kannagi, i bueno, no es gran cosa pero no esta mal. Té tots MOLT frikis per aixo.

It's a SONY!
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron