Divendres 15 : Preparar coses

Serà el dia dedicat a tot lo Retro, sobretots els videojocs : Nes, SuperNes, Megadrive, Gameboy,ect. Tot allò que enyoreu de la infància ho tindreu aquí.

EntradaAutor: koroki » 14 maig 2009 20:47

Fa calor suposo xD

Doncs quedem aixi a la espera que més gent digui res.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 15 maig 2009 10:07

no se si algú ho llegirà tant just de temps però be, sino tb enviare un sms a en Sergi.

em justifico perquè ahir vaig estar sense internet (a Banyoles quan plou el wimax se'n va a pendre pel cul)

Avui seré a Girona fins per allà les 5, ja se que heu quedat a les 6 però si seria possible fer una part del transport abans es pot disposar del meu cotxe.

Això si, dissabte no puc em sap greu, si baixo a Girona serà només un moment al matí per venir a veure una exposició que m'entra a examen.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 15 maig 2009 13:16

Kerla ha escrit:no se si algú ho llegirà tant just de temps però be, sino tb enviare un sms a en Sergi.

em justifico perquè ahir vaig estar sense internet (a Banyoles quan plou el wimax se'n va a pendre pel cul)

Avui seré a Girona fins per allà les 5, ja se que heu quedat a les 6 però si seria possible fer una part del transport abans es pot disposar del meu cotxe.

Això si, dissabte no puc em sap greu, si baixo a Girona serà només un moment al matí per venir a veure una exposició que m'entra a examen.
Com ja te comentat per telefon no te preocupis, si has de fer coses no si pot fer més.

I avui res, tenim el espai jove reservat a partir de les 6, així que res.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 15 maig 2009 14:58

Ja he parlat amb el meu pare i com ja vaig dir ahir podeu comtpar amb nosaltres cap allà a les 7, on voleu que vinguem a buscar les teles??
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 15 maig 2009 15:40

Home, per ara a casa nostre suposo. Tu portaves tele, hachi ?

Ara despres preguntem a en jako.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Anterior

Torna a: Retrojornades

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron