Putades en els Videojocs

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Putades en els Videojocs

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 ago. 2009 20:00

Moltes són les coses que ens poden pasar jugant a un videojoc, i, tot i que el més normal sigui pasar-t'ho bé, a vegades no tot és un camí de roses... així que obro aquest post perquè expliqueu el pitjor que us ha passat jugant a un videojoc, o tan sols algún contratemps. Aquí van els meus:

:arrow: En el Vice City, si feies una misió en cert moment i tenies la mala sort de guardar la partida, tenies que tornar a començar, ja que no podies continuar el joc. Crec que era una missió titulada o amb relació a "Taxis Kaufman", m'enrecordo perquè em va fotre mooolta ràbia tinguer que tornar a començar en un punt en que ja quedaba poc per completar-lo, i sense haber guardat en unaltre ranura previament.

:arrow: En el Dragon Quest VIII, quan vaig acabar amb l'enemic final, després d'una ardua i difícil batalla, se'n va anar la llum... lògicament sense poder visualitzar l'escena final, pel que ho vaig tinguer que repetir.

:arrow: Una cosa similar em va pasar amb el Final Fantasy IV... a vegades les tarjetes SD no funcionen com voldries, i després de dues hores de joc en una dungeon complicadíssima (la dificultat d'aquest joc és força elevada) se'm va bloquejar el joc, sense posibilitat de guardar la partida.

:arrow: En el Tales of Phantasia de la SNES, si en la dungeon Valle del Viento colocabes malament una pedra, no tenies posibilitat de tornar-la a colocar bé, ni tan sols surtint i tornant a entrar, força extrany en un RPG. Justament m'acaba de pasar ara mateix, i he tirat 6h de la meva vida a la basura, no hi ha res que més em foti, si algú sap alguna manera de solucionar-ho que ho digui XDDDDD

:arrow: Aquesta no és tant important, però en el Shadow of the Colossus, si un coloso t'atacaba de certa manera en un moment determinat, sorties volant, i al cap d'una llarga estona mories. Sembla que sóc un expert en trobar bugs, també m'han pasat coses similars en altres jocs.


En fi, dieu la vostre, un enemic final que mai heu pogut derrotar, un enemic que us vagi costar molt o qualsevol altre anecdote, que a més d'un, de segur li deixà una espina clavada.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Xose » 04 ago. 2009 22:07

:arrow: Metroid Prime 3 Corruption: Després d'estar 15 minuts matant un boss amb presses perquè havia de marxar, no poder trobar el "safe point" i haver de apagar la consola sense haver guardat...

:arrow: Sonic 1: Agafar la invencibilitat i les sabates per córrer més i caure pel pimer forat que et trobis...

:arrow: Pokémon Red & Blue: No poder guanyar a la pu** de la Sabrina perquè el seu Alakazam no feia res més que Recuperación...

:arrow: Smash Bros Brawl: Jugar en cooperatiu l'Emisario Subespacial en nivell màxim, comences amb 4 vides i descubrir que, quan tu morts, no queden més vides perquè el teu company se les ha cruspit totes...

Quan me'n recordi en posaré més...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 04 ago. 2009 22:40

estic amb tu amb lo del Shadow of Colossus XD

:arrow: En el Shin Megami tensei: Lucifer's Call.....he odiat fina a l'aborriment un dels primers boss que tenies que derrotar per portar un canalobre de duealistes o algo així......"El Matador" es deia, i el tinc com el boss més cansino i rallant (per que no parava de matar-me) tan sols superat per el "Custodio Sacro" del FFX.....(parlant un dia amb l'Ark em va dir que era posible derrotar-lo si levelejaves una mica i et potenciaves a tope l'evasió i la rapidesa XD)....és més...per culpa del tal Matador vaig deixar de jugar al joc.....ja que era un combat necesari per avançar...a més el traje que portava era cutre....igual que el seu atac "Red Capote"...¬¬

:arrow: Als Pokémons.....el que més odio es basa en dos paraules "Ataques críticos" XD

...i ja no m'en venen més al cap
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 04 ago. 2009 23:40

:arrow: IWBTG

:arrow: En el Supertux saltar un forat i trobar-te un bloc invisible que et fa rebotar cap al forat.

:arrow: Matar un boss a la primera de la forma més fàcil possible i que després un enemic normal et mati per sorpresa abans de guardar, i haver de tornar a matar al boss.

:arrow: El boss en qüestió es torna impossible de matar un cop ha passat això, encarà que la primera vegada li fessis un perfect.

Coincideixo amb en Xose amb lu del coperatiu del brawl i en que l'Alakazam de la Sabrina sempre guanyava perquè li tenia que fer combate.

N'hi ha més, però no les recordo.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Ark » 05 ago. 2009 11:52

Jako-kun ha escrit:En el Shin Megami tensei: Lucifer's Call.....he odiat fina a l'aborriment un dels primers boss que tenies que derrotar per portar un canalobre de duealistes o algo així......"El Matador" es deia, i el tinc com el boss més cansino i rallant (per que no parava de matar-me) tan sols superat per el "Custodio Sacro" del FFX.....(parlant un dia amb l'Ark em va dir que era posible derrotar-lo si levelejaves una mica i et potenciaves a tope l'evasió i la rapidesa XD)....és més...per culpa del tal Matador vaig deixar de jugar al joc.....ja que era un combat necesari per avançar...a més el traje que portava era cutre....igual que el seu atac "Red Capote"...¬¬


Pobre Matador, amb la tècnica adequada tampoc és tan mala persona XD Ara és un dels dimonis del meu equip i em va de perles.

:arrow: Ara mateix em ve al cap el Zelda Link's Awakening per GameBoy, que fa mooolt de temps me l'estava a punt de passar (crec que era la última dungeon) i vaig llençar una bola que necessitava per error a un lloc que, a causa d'un bug, era impossible de treure perque hi havia un forat i queies al pis inferior. I així es va quedar per sempre més i no em vaig poder passar el joc.

:arrow: No és un bug, però puteja igual... A l'Star Ocean: Till the End of Time (un RPG que se suposa que és de ciencia-ficció futurista però et passes el 70% del joc en un planeta medieval) et mors si se t'acaben els MPs. Que no seria tan putada si els teus companys no els gastessin com si fossin gratis.

I ara mateix no em ve res més al cap...
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: MiraiMaki » 05 ago. 2009 13:28

Extrany que ningú hagi mencionat una partida borrada, una Memory Card espatllada... la veritat és que el món dels videojocs està ple de perills.

Aquest tipus de coses com t'ha pasat a tu, Ark, amb el Zelda, són les que més putejen.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Ark » 05 ago. 2009 14:07

És veritat, de partides borrades unes quantes XD

Però el cas més destacable és el que m'agrada anomenar... LA MALEDICCIÓ DEL GRANDIA!!!

Quan el vaig jugar per primera vegada vaig arribar força lluny, ja era al segon CD, i llavors... BAM! La meva memory era pirata i es va esborrar TOTA (I ja m'havia passat abans, des de llavors tinc una especie de mania amb les memorys pirates XD). Tenia altres partides, pero aquesta és la que més em va putejar. Després, ja amb memory de Sony, m'hi vaig tornar a posar... Pero el vaig deixar aparcat una temporada i vaig deixar el joc a algú, crec que el meu germà... I com tots els jocs que deixo al meu germà, no el vaig tornar a veure. Anys després, amb la partida ja esborrada per fer espai, vaig descobrir el meravellós mon dels emuladors de PSX i els adaptadors de mandos per PC, i vaig tornar a començar, decidit a treure'm l'espina de sobre... I quan estava per la meitat del joc més o menys un virus va fer que hagués de formatejar l'rdinador. Putada, perque la partida, evidentment, també va desapareixer.

No va ser fins l'any passat que per fi vaig tornar a començar i passar-me'l d'una vegada per totes i, així trencar el malvat cercle...
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Jako-kun » 05 ago. 2009 14:16

Ark ha escrit:No va ser fins l'any passat que per fi vaig tornar a començar i passar-me'l d'una vegada per totes i, així trencar el malvat cercle...

Doncs ara et queda el Grandia 2 XD....que en la meva opinió és millor que el primer
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ark » 05 ago. 2009 14:55

El 2 mel vaig poder passar abans que l'1 i tot XD
Em va agradar molt, tot i que per mi están al nivell... Suposo que la nostalgia també influeix XD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Alice » 05 ago. 2009 17:41

Per estrany que pugi semblar jo tambe vaig patir un bug (no soc massa jugadora). Va ser amb el Hotel Dusk vaig arribar a un punt del joc en el cual necessitava un objecte per continuar pero ja no es podia tornar al lloc on era l'objecte perque la porta era tancada. Vaig pedre hores i hores fins que ho vaig descobrir. xD
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

EntradaAutor: MiraiMaki » 06 ago. 2009 01:53

Alice ha escrit:Per estrany que pugi semblar jo tambe vaig patir un bug (no soc massa jugadora). Va ser amb el Hotel Dusk vaig arribar a un punt del joc en el cual necessitava un objecte per continuar pero ja no es podia tornar al lloc on era l'objecte perque la porta era tancada. Vaig pedre hores i hores fins que ho vaig descobrir. xD


jajajajajaja Jo també vaig patir aquest bug, vaig veure que habia de recomençar i ho vaig deixar... algún día el recomençaré, igual que amb el Tales Of Phantasia, que és un jugàs i no el vull deixar penjat per culpa d'allò, encara que pel que he vist també et pot pasar més endavant, pel que has d'anar amb peus de plom amb aquest joc, o almenys anar bestant amb compte.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Sanse » 06 ago. 2009 07:22

Alice ha escrit:Per estrany que pugi semblar jo tambe vaig patir un bug (no soc massa jugadora). Va ser amb el Hotel Dusk vaig arribar a un punt del joc en el cual necessitava un objecte per continuar pero ja no es podia tornar al lloc on era l'objecte perque la porta era tancada. Vaig pedre hores i hores fins que ho vaig descobrir. xD


Ja em semblava extrany que ningú menciones les tipiques morts en les aventures grafiques xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Sanse » 30 nov. 2011 16:57

En el Golden Sun 2, si li donaves el Guijarro Enlace a en Piers i abans de Lemuria no li treies, tenies que reiniciar el joc, ja que a Lemuria en Piers es separa de l'equip temporalment i no torna a l'equip fins que vas a un lloc... al qual necessites el Guijarro Enlace per arribar.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: koroki » 01 des. 2011 17:10

Sanse, revividor de jocs !

Ara no recordo cap bug de cap joc que hagi jugat xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Putades en els Videojocs

EntradaAutor: Hachi » 01 des. 2011 17:23

Jo la putada que he tingut, molt putada per mi, és que s'acabi la pila del cartutx del pokémon plata. Se'm va borrar la partida quan tenia un molt bon equip amb tots els pokémons llegendaris i altres pokémons al 100.
Aquell dia hagués trencat el joc xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Següent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron