FACEBOOK

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

FACEBOOK

EntradaAutor: Kerla » 15 set. 2009 20:36

Ja tenim grup al facebook: Aulamanga Udg

http://www.facebook.com/group.php?gid=138784316743

Amb prou feines hi ha res, però durant aquests dies anire afegint la informació de les activitats que es va decidir a l'assemblea.

Qualsevol sugerencia per afegir o canviar coses vosaltres mateixos! Les admin ja tenen via lliure (be, l'Andrea tant bon punt s'hi afegeixi)

De moment he posat que qualsevol persona pugui veure la info i afegir-s'hi, hauriem de decidir si deixar-ho aixi o canviar a que haguem d'acceptar els membres nous
Kerla l’ha editat per darrera vegada el dia: 15 set. 2009 22:34, en total s’ha editat 3 vegades.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 15 set. 2009 22:04

És realment molt extrany.
Ja m'he unit al grup del facebook, i no em surties al grup tot i saber que hi eres. Però al cap de rato si m'has aparegut així que ja t'he enviat una solicitut d'amistat^^.

Per cert Kerla, podriem posar com a descripció també que per assistir a les activitats quer realitzem durant tot el curs no fa falta ser de la UdG per anar-hi.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Kerla » 15 set. 2009 22:33

hachi_90 ha escrit:És realment molt extrany.
Ja m'he unit al grup del facebook, i no em surties al grup tot i saber que hi eres. Però al cap de rato si m'has aparegut així que ja t'he enviat una solicitut d'amistat^^.


misteris del facebook... el xat dona errors, jo desapareixo... al final se'ns agregarà misteriosament el cavall que balla...
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 15 set. 2009 22:34

Jajajaja nose però avegades fa coses molt rares xDD. Per cert he editat el post de dalt viam que et sembla.

També es podria posar alguna imatge en algun album d'animes o manges que estiguin bé?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 15 set. 2009 23:09

Kerla ha escrit:... al final se'ns agregarà misteriosament el cavall que balla...


només per tenir d'amic al cavall que balla em faria user del Facebook XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 15 set. 2009 23:55

Pots fer-te facebook i posar-te d'imatge el senyot cavall que balla xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 set. 2009 00:00

Crec que en Jako odia Facebook, i de raó no n'hi falta XDD

Per cert Hachi, cada cop se't veu menys per aquí, a veure si t'animes i postejes més sovint, que cada cop us paseu menys :wink:
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 16 set. 2009 12:14

Que quedi clar, jo també l'odio bastant. Pero vaja, en aquets cas pot ser una eina util. Es possible que m'en acabi fent un.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ark » 16 set. 2009 13:26

Wenu, jo ja m'hi he unit. Ja ens serà útil ^^
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Kerla » 16 set. 2009 13:54

hachi_90 ha escrit:Jajajaja nose però avegades fa coses molt rares xDD. Per cert he editat el post de dalt viam que et sembla.

També es podria posar alguna imatge en algun album d'animes o manges que estiguin bé?


Ves afegint el que creguis, jo només he agafat el que ja diu a la pag principal ;P

En quant a l'odi del facebook, bé és pràctic però no està de menys malfiar-se'n, per algo no tinc cap cognom
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron