activitats a l'estació jove

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

activitats a l'estació jove

EntradaAutor: Kerla » 23 set. 2009 14:48

Això es el que m'han respost de l'estació jove, no se què havieu dit ni com havieu quedat amb ells i m'ha sorpres bastant que si haviem quedat que avisariem ara diguin que no podem. En fi si volem fer les activitats que haviem dit... ens haurem de buscar algun altre lloc.

-------------------------------------

Bones, em sap greu, i crec que ja us ho he comentat alguna vegada, però per entrar o fer activitats dins la nostra programació cal tancar-ho abans per poder entrar-ho al programa. Ara mateix ja tenim tancat fins a final d’any.



Per tant si voleu podem fer una activitat durant el primer trimestre del pròxim 2010, només em caldrà un petit text explicatiu de l’activitat per fer-ne difusió i una fotografia o imatge per acompanyar el text.



En tot cas ja em direu alguna cosa i si voleu em feu un truc i en parlem en persona.



Salut!
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 23 set. 2009 15:22

Puff sempre fan igual quina rabia ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 24 set. 2009 12:06

Pero si més de un cop hem fet coses...

A més, no ens van deixar aquell dia fer res ¬¬.

Ja anirem un dia amb en jako a veure que diuen -.-U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron