Carnaval Otaku 2010

El canrnaval Otaku és l'event que on els otakus anem a difrutar de la nostre afició per disfressar-nos : El cosplay !

Carnaval Otaku 2010

EntradaAutor: Jako-kun » 13 nov. 2009 14:43

Bones! ja feia temps que no postejava.....xo ja que ho faig que sigui epr algo important, és sobre el Carnaval Otaku d'aquest curs, el dijou em trucar l'edu de l'Espai Jove per dir-me si aquest curs també fariem un Carnaval Otaku, perk va ser una activitat que varen veure que hi va assistir molta gent li que va agradar, per aixó m'ha enviat el següent mail on hi posa la data que els aniria millor aells per fer-ho, el resum de l'anterior Carnaval Otaku per que el canviem una mica i així el pugui posar al calendari de l'espai jove i unamica lo que li hauriem de enviar perk poguessin posar-hi algo al calendari. Estaria béque la gent comentés primer si es vol fer l'activitat i propostes de millora o rectificacions de l'anterior carnaval, estaria bé que tinguessim algo clar de care a la setamana que ve perk l'edu em tornarà a trucr el dimecres per saber si ens interessa tirar-ho endevant i despres ja quedariem per enviar-li el resum nou i alguna foto o imatge xula per passar-li.


Edu Espai Jove ha escrit:Bones Xevi et passo el text que vau fer l’any passat per si us voleu inspirar. Evidentment si decidiu fer l’activitat caldria canviar-lo. Nosaltres com sempre tindrem l’espai per vosaltres, un projector, equip de so i si cal us podem imprimir també uns quants cartells.

Salut i ja em direu alguna cosa. Pensa també que molaria una bona imatge per posar al llibret!

Per mi la millor data seria el dissabte 6 de març de les 11 a les 21h.


CARNAVAL OTAKU GIRONA

Aula Manga us convida al "Carnaval Otaku Girona” on podreu participar a diversos concursos de karaoke, Cosplay i, fins i tot, en tindrem un de dibuix ràpid pels artistes! A més a més, durant tot el dia, podreu comprar als diversos estands de botigues de manga, marxandatge i complements.

Però això no és tot! Si sou fans dels videojocs, també podreu jugar a la Wii, GameCube o Play 2, i entrar en diversos tornejos com el Brawl, Naruto, Tenkaichi i Tekken. Tampoc podeu deixar passar les projeccions de sèries com Detroit Metal City, Tengen Toppa Gurren Lagann i Instituto Cromartie, entre d’altres.

I si hi voleu passar tot el dia, no cal que us emporteu entrepà perquè tindreu l’oportunitat de menjar ramen, patates i galetes. I per fer passar la set, res millor que un bon te. Amb tot això, no hi podeu faltar!

Organitza: Aula Manga i L’Estació Espai Jove

Data: Dissabte 7 de març de les 10 a les 21h a L’Estació Espai Jove


Salut!

Edu Ortiz

L’Estació Espai Jove

Sta.Eugènia 17. 17005 Girona

Tel. 972 220 070

www.zonajove.info


..ja em direu que us sembla!!!^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 13 nov. 2009 15:02

Wohoo em sembla perfecte^^
Podem mirar de trobar una imatge que cridi l'atenció i tal tambe.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 14 nov. 2009 12:06

Good Job.... but...no Jako fail T_T

PD : tpt i que ens hauriem de preocupar més per les jornades nadalenques -.-U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 14 nov. 2009 14:10

Val, sobre rectificacions, crec que hauríem de tenir clar quines activitats farem i quines no. Ho dic perquè l'any passat, si no em falla la memòria no vam fer les projeccions que havíem anunciat prèviament. S'hauria de saber quines aules tindrem disponibles i a partir d'aquí decidir que farem i que no.

Sobre la imatge que cridi l'atenció hi estic d'acord, però quin tipus d'imatge hauria de ser? Estaria fenomenal que fos el cartell que farem servir per publicitar l'aconteixement, però dubto que pugui estar enllestit en tant poc temps, no?

I com ha dit en Koroki, ¡JORNADES NADALENQUES!
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 14 nov. 2009 15:24

Sanse ha escrit:Sobre la imatge que cridi l'atenció hi estic d'acord, però quin tipus d'imatge hauria de ser? Estaria fenomenal que fos el cartell que farem servir per publicitar l'aconteixement, però dubto que pugui estar enllestit en tant poc temps, no?


wenu amb lo de la imatge es refereix a una imatge petita de la mesura d'un avatar 150x150 pixels mes o menys per poder posar al costat del text resum de l'activitat en el panfleto.

koroki ha escrit:PD : tpt i que ens hauriem de preocupar més per les jornades nadalenques -.-U


seps, ens hauriem de començar a moure per buscar algun lloc on ens les deixin fer...perk pel que em vas dir l'espai jove no ens podia deixar el lloc no? o.O.....justamen per coses com aquestes i la subvenció s'ha de fer una reunió urgenment i també així parlar de com han anat les barraques
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 14 nov. 2009 15:38

MMM quin dia es voldria fer les jornades nadalenques?? Podriem preguntar al centre civic de sant narcis o palau viam si ens ho deixarien fer... Pero hi hauriem d'anar no molt tard xD

Sobre les projeccions la núria ja s'encarrega de demanar la sala i els dies...
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Airún » 14 nov. 2009 16:23

Quan varem fer la reunió al setembre varem decidir k el dia 19 de desembre fariem les Jornades Nadalenques, no se si voleu canviar de dia o deixar-ho amb el k vam decidir o k fer. Però si decidim tirar en devant ens em despabilar, pk sino...:S
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 14 nov. 2009 22:27

A veure, les jornades nadalenques les vull fer perque estan proposades a la subvencio, per tan hi h alguna part de ella que depen directament de aixo. Per tan s'han de fer de una manera o de una altre. No importa massa el dia ni el lloc. Podriem anar un dia al espai jove a veure si realment no volen.

Sobre imatges, no tens fotus del carnaval ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 16 nov. 2009 15:13

Tot i que estic d'acord en que les jornades nadalenques haurien de ser preferencia, el carnaval otaku pot anar molt bé també per la subvenció.
Tenint en compte que per les activitats del 2009 els de l'estació se'ns van posar de culs, no se quines altres opcions hi han per les nadalenques, però no deixar escapar el carnestoltes, jo els hi aniria a dir que si, no?
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 18 nov. 2009 19:44

Ja que la setmana que vé segurament és quan farem la trobada de la subvenció, podriem aprofitar ja que estem tots per parlar sobre les jornades nadalenques i el carnaval otaku ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Xose » 23 feb. 2010 15:25

Bueno, ara que s'apropa la data, ¿hem de portar alguna cosa els que no estem normalment actualizats? XD

Jo podre anar cap al migdia, perque pel mati tinc lliure eleccio XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: koroki » 25 feb. 2010 11:37

mmm

Principalment serà com la resta de jornades, es porten les coses que tenim, consoles i tal i fem el de sempre.

El que s'ha de fer es trucar al espai jove que ens portin els altaveus i equip de musica.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 25 feb. 2010 12:59

koroki ha escrit:mmm

Principalment serà com la resta de jornades, es porten les coses que tenim, consoles i tal i fem el de sempre.

El que s'ha de fer es trucar al espai jove que ens portin els altaveus i equip de musica.


Llavors cal que porti l'alfombra de DDR no? XD
És que l'hauré de demanar XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: koroki » 25 feb. 2010 13:38

Si la vols portar xD

Sempre esta benvinguda.

No vam poder comprar unes germaes per ella al final -.-U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: koroki » 02 març 2010 21:02

Bones Gent,

El carnaval es dintre de poc dies.

I no tenim massa res organitzat.

Convoco una reunio per dijous a la tarda a les 6 de la tarda al pis d'en Jako.

Si algu no li va bé que digui.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Carnaval Otaku

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron