Subvenció Donada ! (09)

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

EntradaAutor: Taki » 22 nov. 2009 23:15

Perdó per no haver-ho dit abans, però demà em serà impossible venir: tinc un examen el dimarts i a més ve el nostre nou company de pis i li hem de donar les claus, arreglar el contracte, etc. Però ara que heu trobat un dia no us diré que el canvieu, o sigui que tant és. Poseu un resum per aquí quan l'hagueu fet, sisplau n.nU
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 23 nov. 2009 12:38

He anat a secretaria per demanar una aula, i m'han dit que els enviés un correu, així que us copio el que m'han dit:

Bon dia,

Per avui dia 23,de 18'30 a 21:00h, teniu feta la reserva de l'Aula Seminari
1 (nivell 0 i d'aforament per 20 a persones).


Atentament,

Àngels Vila González
Secretaria Acadèmica
Facultat de Dret (UdG)



Per tant, quedem avui a les 18:30 a l'Aula del Seminari 1 (al costat del bar de dret)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Kerla » 23 nov. 2009 13:34

hachi_90 ha escrit:He anat a secretaria per demanar una aula, i m'han dit que els enviés un correu, així que us copio el que m'han dit:

Bon dia,

Per avui dia 23,de 18'30 a 21:00h, teniu feta la reserva de l'Aula Seminari
1 (nivell 0 i d'aforament per 20 a persones).


Atentament,

Àngels Vila González
Secretaria Acadèmica
Facultat de Dret (UdG)



Per tant, quedem avui a les 18:30 a l'Aula del Seminari 1 (al costat del bar de dret)






Moltes gràcies Iria! (espero trobar-ho u.u)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 23 nov. 2009 15:00

Si no ho trobessis ens truques o algo i et venim a buscar a la porta de la biblio o algo^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 23 nov. 2009 15:56

LOL, que ben fet tot de cop.

Em fa bastant pal pujar a montilivi xD pero aixi em feu anar a treballar xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 23 nov. 2009 23:27

sento no haver anat a la reunio, però es que m'ha marxat totalment del cap.

Què heu decidit a la reunió?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Hachi » 24 nov. 2009 01:37

Faré un breu resum del que s'ha parlat a la reunió:

Hem parlat de la subvenció que ens han donat, i que em de fer totes les activitats per les quals ens l'han donada. Per tant, punts a tractar:

1- Els punts. Hem parlat de fer els punts que sempre s'ha dit però mai s'ha convertit en un fer. Per tant, agafarem els models que ja tenim i així fora problemes, ja que els punts han d'estar fets com abans millor.

2- Les samarretes. Hem decidit d'agafar el model d'en Lluis que va fer de la mitja sakura si a ell li sembla bé, i un dibuix de la Ingun que ella hi està d'acord.

3- Les jornades nadalenques es faran perquè està a la subvenció, però serà una activitat per nosaltres només.

4- Carnaval otaku, la informació ja ha estat enviada per en jako a l'espai jove, i les retrojornades ho farà ell d’aquí poc.

5- Dimecres 16 segurament farem una projecció de yaoi, demà ja us especificaré quina és i amb quina altre associació la fem, (Que estic espessa ara mateix)

6- Cada mes, al menys farem una reunió per parlar de les coses importants que s'han de fer i tal, per no fer les coses a l'últim moment.

7- Hem parlat de fer una reestructuració de tots els càrrecs, ja que últimament tot és un caxondeo i no pot ser. I afegir un apèndix o algo similar als estatuts, perquè tot el que es diu allà és molt abstracte i poc tècnic, el qual genera grans ambigüitats a tothom, referent a cada càrrec i a les coses que s'han de fer en ell. I també a al cap de activitats, redacció, etc. Per tant, seria fer un apèndix clar, tècnic i concret.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Kerla » 24 nov. 2009 10:22

perfectament explicat!

la projecció serà o el dia 9 o el 16 juntament amb la associació Sinver. Passarem la pel·licula d'imatge real Gohatto i si pot ser algun llibret.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 24 nov. 2009 19:07

Merci kerla!!
Que ho vaig escriure ahir cap al tard i no me'n recordava de tot al detall. si falta algu més ho dius i ho edito ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 24 nov. 2009 21:47

Gràcies pel resum, Iria!

Kerla ha escrit:perfectament explicat!

la projecció serà o el dia 9 o el 16 juntament amb la associació Sinver. Passarem la pel·licula d'imatge real Gohatto i si pot ser algun llibret.


Wai, i llavors lo del llibret... S'ha parlat de què s'hi hauria de posar i de qui se n'ocuparà? Jo puc ajudar si cal ^^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 17 des. 2009 14:41

Deixant el tema de la reunio i parlant sobre la subvenció.

En principi tenim gairebé tots els caps lligats.

L'única cosa que es deixa de fer són les classes de Japones que generaran un millor porjector i més samarretes.

Gairebé tot esta en tramit.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Anterior

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

cron