Necesito informacio per les proximes pelicules.

Aquesta secció uneix dues comissions, la de Redacció i la de Continguts. Ambdues s'ocupen de la redacció i correcció dels textos que difon l'associació, sigui a través de la web o bé d'altres publicacions.

Moderador: Comissió de Redacció i Continguts

EntradaAutor: Taki » 08 nov. 2008 22:29

Té un argument força típic i és de Gonzo... XD Eh, que pot estar bé, si jo no dic que no, però... Bé, pel que veig en una primera recerca molt superficial hi ha opinions per tot.

En fi, tant és, està clar que l'aniré a veure, si vaig anar a veure la peli de Naruto... Pitjor no serà.

A més, l'ha fansubejat AnimeUnderground, i crec que la tenia baixada... O no... Si de cas ja me la baixaré XD Ara no, que estic amb Ookiku Furikabutte (avui l'he reprès i m'he adonat que em falten capítols de pel mig, i els necessitooooo >.<) i tinc el MegaUpload saturat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 08 nov. 2008 23:52

jo l'he vista i la tinc.....sino fansubejada per AU per algun altre de no-sudaka.......la película es bona...es per passar la estona....però et deixa mab bon gust de boca.....en definitiva....no la millor película per a mi.....peró si per a altre gent.....sé que tinc uns gustos una mica diferents...ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 09 nov. 2008 12:56

hachi_90 ha escrit:Aquesta recerca el portarà al enfrontament amb un amic seu
No seria "a l'enfrontament?". Quan ho he llegit m'ha fet mal d'ulls, pero igual només es cosa meva :?
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Hachi » 09 nov. 2008 13:12

si si
és a l'enfrontament gomen U.u
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 17 nov. 2008 00:03

A veure si podem tenir la info de la pròxima per abans del dijous, es que queda trista la web sense info -.-U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 16 oct. 2009 16:30

Aquí tens que per fer l'esdeveniment del facebook he hagut de buscar l'informació


Titol: 5 cm per Segon
Resum:
5 centrimetres per Segon, de Bysoku Go Senchimetoru, amb el substítol "una col·lecció d'històries sobre la distància", és una pel·lícula d'anime que es divideix en tres parts: Extracte de Sakura, Cosmonauta, i 5cm per Segon.
Aquesta pel·lícula dóna una vista realista de les lluites que molts fan front contra el temps, l'espai, la gent i l'amor. El títol ve de la velocitat dels pètals de sakura al caure de l'arbre, els pètals són una representació metafòrica dels éssers humans, que evoquen a la lentitut de la vida, i de com la gent comença sovint unida però lentament es va separant i agafen camins diferents.

Data Hora: 21 d'Octubre a les 19:00-21:00h
Duracio: Fins a les 21:00h
Lloc: Sala d'actes de la Politècnica
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 16 oct. 2009 21:03

Merci, despres la posu a la web.

Estas en tot o.o, ni recordava el tema.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 02 nov. 2009 18:03

Aquí tens la informació de la projecció d'aquest dimecres, si em dius els noms de les altres projeccions, buscaré informació d'elles i ja la tindrem amb temps^^.


Titol: Zatoichi

Resum:

Zatoichi és una pel•lícula japonesa d’arts marcials amb elements de drama i comèdia. Va ser escrita, dirigida i protagonitzada per Takeshi Kitano, un important director de cinema japonès. La pel•lícula és una adaptació de les aventures de Zatoichi, un personatge de 26 pel•lícules de samurais i sèries de televisió totes protagonitzades per Shintaro Katsu, i que van tenir un gran èxit a Japó. El guió es basa en una novel•la de Kan Shimozawa qui també va ajudar a escriure l’argument.

La pel•lícula està ambientada al Japó del s.XIX, i narra una aventura de Zatoichi (Takeshi Kitano), un vagabund cec que viu del que guanya donant massatges i jugant als daus. Però, sota aquest aparença amaga un secret, és un mestre de l’espasa i espadatxí. El destí el porta a un poble aïllat de les muntanyes, dominat pels sequaços de Ogi, amo d’un bordell del poble. Aquest té com a lloctinent a Ginzo, qui juntament amb la seva banda, exigeix als habitants del poble que els paguin per la seva protecció, o que s’abstinguin a les seves represàlies. Oigi es desfà de qualsevol que s’interposi en el seu camí contractant a Hattori, un famós samurai. Un dia jugant amb el seu inseparable amic Shikichi coincideixen amb una parella de geishes, tant perilloses com boniques. Okinu i la seva germana Osei han vingut de la ciutat per venjar-se de l’assassinat dels seus pares, tenint com a única pista el misteriós nom de Kuchinawa. La sinistre banda aviat acorrala a Zatoichi, juntament amb la seva llegendària espasa. El destí del protagonista es trobarà involucrat a unes situacions molt violentes.

Data Hora: 4/11/2009 a les 19:00 hores.
Duració: De les 19:00- 21:00
Lloc: Sala d’Actes de la Politécnica
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Hachi » 03 nov. 2009 16:13

Ja tens la informació de totes les projeccions, si en falta alguna m'ho dius i ho busco :)



Títol
Brother

Resum:
Productor: Jeremy Thomas, Masuyuki Mori
Producció: Recorded Pictures-Office Gitano

Brother és la història d’un gàngster yakuza, família del qual és aniquilada a una guerra de bandes a Tokio. Aquest viatge fins a Los Ángeles en busca del seu germà. Atrapat dins una cultura que no coneix, fa una improbable amistat amb un jove vividor. Ambdós es veuen involucrats en una lluita acarnissada per fer-se amb el territori de la droga de Los Ángeles.

Data Hora: 18/11/2009 a les 19:00h
Duració: De les 19:00 a les 21:00h
Lloc: Sala d’Actes de la Politècnica




Títol
Takeshi's

Resum
Director: Takeshi Kitano
Guió: Takeshi Kitano
Producció: Office Kitano
Beat Takeshi viu la atrafegada, i a vegades surrealista, vida d’una celebritat del món de l’espectacle. Però el seu doble, Kitano, un caixer de supermercat, és encara un desconegut actor esperant la seva gran oportunitat. Després de creuar els seus passos amb Beat Takeshi en una sèrie de frustrants audicions, Kitano sembla caure misteriosament dins d’un estat de fantasia en el que sobresurten aspectes de la vida real de Beat i de la seva violenta personalitat en la pantalla.

Data Hora: 25/11/2009 a les 19:00h
Duració: De les 19:00 a les 21:00h
Lloc: Sala d’Actes de la Politècnica
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 04 nov. 2009 18:56

Entre aquesta setmana i la que ve els penjo a la web.

Ho sento si ultimament no estaven penjades les coses a la web -.-U no he tingut el moment.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 04 nov. 2009 19:11

No passa res, al menys ara tens temps per penjar la informació de les altres xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Sanse » 04 nov. 2009 19:50

koroki ha escrit:Entre aquesta setmana i la que ve els penjo a la web.

Ho sento si ultimament no estaven penjades les coses a la web -.-U no he tingut el moment.


Tranquil, comprenem que se t'han ajuntat moltes coses que tenien més prioritat, a tots ens ha passat alguna vegada (o més d'una).
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 25 nov. 2009 21:02

Informació actualitzada -.-U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 25 nov. 2009 21:57

wooww^^
És l'última que fem no? A part de la del yaoi?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 26 nov. 2009 11:47

Quina >< ??

Jo deia que he possat la informacio de les activitats que tu vas resumir aquí i la nova de les oves. ><

Certament ara falta la de yaoi. Quant es confirmi la poso.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: Redacció i Continguts

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron