Subvenció UdG 2007

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Subvenció UdG 2007

EntradaAutor: aeris24 » 25 març 2007 10:59

Què us agradaria que incloguessim en el pressupost de la subvenció d'aquest any? No obro enquesta pq respongueu directament què creieu que hauríem de comprar.

Ara per ara, s'havia parlat de posar-hi les samarretes, fulletons, adhesius i targetes. També s'havia proposat coses com estoretes DDR o comprar manga/anime per fer una videoteca (encara haig de parlar amb la biblio de la uni... mira, ara enviaré un correu).

Vosaltres direu!!! (però ens hem de posar les piles, que això es presenta al juny i estarem d'exàmens!!!)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: neodark » 27 març 2007 17:43

Dons mira jeje jocs de taula asiatics estarian be...go etc.
No proposo res mes per que no se exactament que es el que teniu . Xd
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: koroki » 27 març 2007 18:14

Aula manga te : un portatil, punt.

Volem ù.u : ...

Jo optaria per comprar coses que poguesim exposar o fer atreure a la gent, tipus consoles ( o mandos de consoles, per fer tornejos), tableros de go, etc

Despres incloure per fer cartells a color, decent, i aixo, cartells no fotocopies a color -.-, dintre de una setmanes si voleu vaig a mirar preus de cartells mes o menys gran a 2 o 3 colors ò.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: LLuNa » 27 març 2007 20:29

ostres... això de les consoles estaria de puta mare... llavors faltaria la tele tb, posats a demanar... jeje

i lu dels jocs tb estaria súper bé, crec que seria una bona forma pq la gent s'acostés a nosaltres!
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

EntradaAutor: koroki » 27 març 2007 21:55

Jo sobre les consoles sempre he torbat que es una bona opció, si mes no, comprar mandos, que es el que es mes maltractat en coses així. Si algú ens ha de deixar la consola sempre es millor que ens deixin els mandos, que sempre acaben ... amb les carícies de la gent xD

Tot i aixi, crec que primer hauriem de fer economica del que hem de comprar per força, tipus cartells, xpas, carnets el que sigui ù.u. Quant tingeum aixo clar, els que sobre de subvencio es pot anar repartin en altres gastos.

Per cert, quines idees es van comentar el dia de la reunio que no vaig venir ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 27 març 2007 22:42

Eis!

Una altra proposta que ha sorgit avui a la projecció de One Piece (sí, fantàstic, 5 persones...U) és comprar altaveus decents. El so no anava massa b i hem pensat q no estaria malament pillar uns altaveus bons però que no ocupin massa i fer-los servir per les projeccions. Els podríem deixar a la delegació d'estudiants quan el vice ens aconsegueixi l'espai, no? :wink:
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: PeterPunkZ » 28 març 2007 01:52

Coses necessàries: Díptics, fulletons, enganxines, cartells... no sé, el que calgui.

Treure pasta: Samarretes.

Cultura japonesa: De moment, jocs de sobretaula.

L'idea dels altaveus no està malament, però uns altaveus decents valen 20-30 lerus, tampoc m'hi preocuparia massa (tampoc portarem uns bafles del copón).

PD: (el comentari va sense intencio que derivi més) Jefa, suposo que t'ho ha dit l'Aleix que jo anava a venir, però m'han vingut a buscar que demà entrego una pràctica més (ja en son 4 i cap acabada...) i ara encara l'estic fent... :(
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

EntradaAutor: koroki » 28 març 2007 07:52

5 persones O_OU es trist -.-U

Suposadament a econòmiques no teniem problemes no T_T ?

Crec que estaria be tenir uns altaveus si ù.uU, decents i bons no es difícil, pero hauríem de portar un pes mes a les projeccions ò.oU.

I les samarretes tambe les posaria com coses indispensables, si despres les podem vendre, son diners per nosaltres xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 28 març 2007 13:00

Ostres, doncs si que no estaria malament uns bons altaveus que soni bé.

I lo dels commandaments dels videojocs.... i els jocs de sobretaula i tota la pesca, està genial, però crec que només ho podem tirar endavant quan tinguem assegurat el nostre petit raconet on guardar les cosetes, perquè sino és un pal que hi hagi sempre algu que pringui a guardar-ho tot i desprès quan és necessàri a correr per portar-ho on toca.

Jo miraria lo de el petit espai de biblioteca manga i si tenim un vist-i-plau posar-ho a la subvenció, per suposat.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 02 abr. 2007 20:01

El tema biblioteca manga l'esta tractant amb la biblioteca, em diria que he llegit, no ?

Que volíeu fer ?, comprar mangas per deixar-los a la biblioteca de forma que tothom tingues accés ?

El tema dipositar altres jocs i coses, ja s'està tractant ^^, però gairebé tot el que estem tracta'n no te sentit sense un espai, des de els mandos de videoconsoles fins les samarretes o pegatines, sinó hi ha un lloc on tenir-lo sempre tindrem problemes.

Per cert crec que tot això que s'ha anat comentat s'hauria de polir i començar a mirar preus per poder fer quebre tot això a la subvenció final ù.u.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 11 maig 2007 12:57

Bones!

El domini aulamanga.org ens caduca aquest juliol; així que demano des d'aquí a la Comissió Web que s'ocupi, juntament amb el tresorer (has de pagar amb targeta) de renovar el domini (mireu quins serveis ens fan falta, surt tot a Aruba.it). Jo ja ho renovaria per dos anys, no? Tot funciona molt bé i ja ho podríem colar a la subvenció 2007 de la UdG, si és que surt...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

Última hora!

EntradaAutor: aeris24 » 12 juny 2007 10:06

Bones!

Per fi s'han posat les piles a la uni i acaba de sortir la convocatòria de subvencions. Tenim fins al 27 de juliol per presentar les nostres propostes. Aquest cop, crec que seria millor donar el màxim de coses JA REALITZADES, ja que en tenim algunes... Fem memòria del que hi hauria de constar:
* Jocs de taula: 81,40€ (falta el shogi i el mah-jong, ALEIX els pots comprar?)
* Teteres elèctriques: 39,98€
* Altaveus: 24,90€
* Renovació web: 50€ (2 anys; PERE i ALEIX, us en podeu ocupar?)
* Material promocional: Fulletons, samarretes, adhesius, cartells: Ok, aquí necessitem que algú ajudi el cap de disseny. Els carnets són un moment, però calen propostes per fer fulletons, samarretes, adhesius i cartells (si més no, calcularem pressupostos i els farem durant l'estiu).

Hi afegiríeu alguna cosa més? La Raquel i jo prepararem el document de memòria.
Si us plau, acabeu també les coses del Nana Day, que falta poquíssim...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 12 juny 2007 11:24

Bueno hem de quedar un dia i fer-ho apoc a poc, mirant que posem a cada una de les coses que fem. Si puc la setmana que ve anire a demanar presupostos sobre fulletos, cartells, pegatines, aquestes coses, per poder fer millor els calculs.

Despres hauriem de incloure els mangas ? s'ha parlat amb la biblioteca al final ??
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 13 juny 2007 00:06

Bones!

Sí que vam parlar amb la biblio, em van dir que no tenen pressupost per coses així (pensava que ho havia comentat, gomen).

Poc a poc i bona lletra!!

Ganbatteeeeeeeeee
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Kerla » 13 juny 2007 03:58

Lo d'ajudar el cap de disseny en què consisteix, en fer coses amb el photoshop, enviar-li imatges marranes pk les posi als fulletons, donar idees??


jo, que aburrits, són les quatre de la matinada i no hi ha ningú conectat u.u.... (res res, tic fent treballs que han d'estar fets per les nou del matí)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

Següent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron