One Piece

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Uzu » 09 març 2008 13:31

El pop sí que és el de la saga d'arlong. El de la màscara no és arlong. Si et fixes és humà.
Si ha de ser algú dels ja vistos a la sèrie, aposto per Don Krieg. Si no, serà algun personatge nou que ens el presentarà amb un flashback de la seva trobada amb algú del barret de palla.

Sobre reutilitzar personatges...que prefereixes, que faci 15 personatges per saga, surtin 2 capítols i no apareguin més a lo Bola de Drac, Naruto o Bleach o que els personatges vagin apareguent com en Shanks a One Piece?
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Aiko Minamino » 09 març 2008 16:49

XDDDD Molt divertit el capi i em cau molt be la Caimie ^^ A mes m'encanta perque per si algu li rondava pel cap0 alguna pregunta sobre les sirenes que les persones en general no s'atrevirien a fer ja hi ha en Luffy per fer-ho XDDDD

Ummmmm hi haura "sirenos".....¿?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dj_Aleix » 10 març 2008 00:30

Res res, de sirenos res, volem només sirenes xDD

També pot ser un personatge no vist i amb una historia passada encara no explicada. No sé, el temps ho dirà :)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 26 maig 2008 20:12

"En el número 26 del semanario Shonen Jump que desde hoy está a la venta por tierras niponas, One Piece ha llegado a su capítulo 500.

La obra de Eiichiro Oda ya cumplió el año pasado una década entre el exitoso semanario de Shueisha, alcanzado por el momento el título de tercer obra más larga de la revista, sólo superada por Jojo's Bizarre Adventure y Kochikame.

En España, One Piece está siendo publicada por Planeta DeAgostini y por el momento su edición está a la espera de que se publique el tomo #43 que saldrá a la venta en octubre mientras que el tomo #44 saldrá al mes siguiente."
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 29 maig 2008 21:51

Jako-kun ha escrit:"En el número 26 del semanario Shonen Jump que desde hoy está a la venta por tierras niponas, One Piece ha llegado a su capítulo 500.

La obra de Eiichiro Oda ya cumplió el año pasado una década entre el exitoso semanario de Shueisha, alcanzado por el momento el título de tercer obra más larga de la revista, sólo superada por Jojo's Bizarre Adventure y Kochikame.

En España, One Piece está siendo publicada por Planeta DeAgostini y por el momento su edición está a la espera de que se publique el tomo #43 que saldrá a la venta en octubre mientras que el tomo #44 saldrá al mes siguiente."


Pel que veig OP aviat superarà DB i els seus 519 capítuls xDDDDD

Personalment m'encanta One Piece...les històries que crea i com les enllaça és genial...
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Kurysu » 11 març 2010 03:05

Pel que veig OP aviat superarà DB i els seus 519 capítuls xDDDDD


en el manga ja ho ha fet, i en el anime no trigara pas gaire mes xDD

kina llastima k el tema estigui estancat, amb lu interessant k s'esta posant One Piece >w< i esta donant molt de joc!! sense dubte una de les millors series del mon! ( i per mi la millor ^^)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Kurysu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 47
Membre des de: 10 març 2010 05:48
Ubicació: Yuriland ♥

EntradaAutor: koroki » 11 març 2010 14:47

Bueno, en una epoca va haber problemes amb Spoilers i tal ><

Pero certament One piece. . .

BRTUAL !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kurysu » 11 març 2010 20:47

oi tant! brutal i bestial! i més ara *___* k la cosa esta molt emocionant! x cert.. encara no se sap no kuan podrem veure la peli 10 de One Piece subtitulada? T.T kines ganes!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Kurysu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 47
Membre des de: 10 març 2010 05:48
Ubicació: Yuriland ♥

EntradaAutor: Alice » 05 maig 2010 21:24

Bueno a Barcelona hi va haver una projeccio a un cine de veritat la semana passada. -3- No hi vam poder anar per coses de peles i tal pero diuen que esta moooolt moooolt be >o<! En fi nomes vull dir que yo tambe estic al dia i tal, i molaria que es pogues parlar de one piece per aqui sense molestar a ningu.
Alice l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 maig 2010 23:55, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

EntradaAutor: koroki » 05 maig 2010 23:49

Espero que si, perque one piece mola mil xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: One Piece

EntradaAutor: Xxes » 01 oct. 2010 22:00

Algu vol comentar el darrer capitul de One piece, perque despres de tot un mes sense la meva dosis aquest ultim capitul m'ha encantat d'allo més.
Avatar de l’usuari
Xxes
New_member
 
Entrades: 18
Membre des de: 02 juny 2009 17:26
Ubicació: A la meva habitació 20 hores al dia

Re: One Piece

EntradaAutor: koroki » 01 oct. 2010 22:24

mmm

En realitat hi ha poc per comentar, pero personalment trobo que ha estat molt bé. Pensava que seria més una introducció de personatges, pero ha estat millor que això.

Tinc ganes de veure que passarà.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: One Piece

EntradaAutor: Alice » 02 oct. 2010 23:59

Certament aquest ultim capitol ha estat delicosss!!!! Visca la renovació XDD Tinc moltes ganes de veure el següent capitol!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

Re: One Piece

EntradaAutor: Alice » 07 oct. 2010 12:39

Bueno en vista de que ara podem posar spoilers:
Diossssss en Franky esta horribleeee!!! T___T Ha perdut tota la gracia popye U_U I siiii a en zoro li falta un ull! en koroki tenia raoó xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

Re: One Piece

EntradaAutor: koroki » 07 oct. 2010 15:57

Sempre tinc rao ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron