yaoi i yuri al dia de l'orgull Gltb

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

yaoi i yuri al dia de l'orgull Gltb

EntradaAutor: Kerla » 07 juny 2010 16:28


Conferència: EL MANGA HOMOSEXUAL, YAOI I YURI
Data:
dissabte, 26 / juny / 2010
Hora:
19:00 - 20:30
Lloc:
Centre Cívic Pla de Palau - Aula 1.1 (Primer Pis) (Edifici de la Biblioteca Ernest Lluch)
Adreça:
Saragossa, 27




En motiu de la celebració del dia de l'Orgull GLBT, el Sinver de Girona i l'Aula Manga de la UdG organitzem una conferència sobre com es veu l'homosexualitat al Japó. I ho explicarem a través del Manga i els seus dos gèneres gai i lèsbic, el Yaoi i el Yuri. Veurem les seves característiques i quina mena d'històries ens ensenyen. Passarem algunes mostres tant de Manga (comic) com anime (animació) per veure'n exemples i introduir-nos una mica en aquesta vessant del Manga poc coneguda en el nostre país. Sense dubte una ocasió única a Girona per descobrir com és descrita la homosexualitat al manga japonès.



-------------------------------------------

Dins el marc de les activitats del dia de l’orgull GLTB a Girona es realitzarà una xerrada per difondre els dos gèneres gai/lèsbic del manga. Serà el dia dissabte 26 a les set de la tarda a un lloc encara per determinar.

Sóc conscient que a la reunió que ho vaig comentar la resposta va ser negativa per ser en època d’examens o quan la gent ja es fora de Girona, però he cregut convenient com a mínim fer-ne un post sobretot per si es vol que el nom de l’associació surti en el programa.

Com que havia comentat de m’agradaria fer alguna activitat relacionada doncs se m’ha demanat i m’hi he compromès a títol personal, per tant no s’obliga a ningú, només que és una activitat de manga i que l’associació hi podria participar.

L’activitat en si no s’ha decidit massa, però de moment la idea seria fer una mica presentació powerpoint, una mica d’explicació de com es veu la homosexualitat a japó i això. I exemples del gènere.

També voldria aprofitar el post, per demanar disculpes per si l’últim cop vaig ser una mica borde en el tema de fangirls. Jo mateixa sóc la primera de muntar un sidral amb el yaoi. A més a més, programant una activitat d’aquesta mena segur que vindran otakus hetero que els hi agrada el gènere, i crec que seria genial perquè és per gaudir-ho tots. El problema que hi trobava és simplement que dins el marc de les activitats no són el públic principal a qui va dirigit i no l’únic a tenir en compte.


En definitiva tinc dues preguntes: si algú vol participar tant en l’activitat com en la preparació.

I segon i més important, encara que ningú vulgui participar, voleu que l’associació surti com a realitzadora de l’activitat?
Kerla l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 juny 2010 21:21, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 07 juny 2010 20:02

Jo VULL que surti el nom.

Es una tonteria no voler que el teu nom no surti en una activitat.
Per altre banda ara estic molt enfeinat, anar a japo i fer treballs xungos no es compatible, pero si necesites res, ja sasp.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: agito » 07 juny 2010 20:24

si voleu puc donar una ma jo ja estare de vacances per llabors i escepte qualsebol contratemps tinc molt de temps lliure
Avatar de l’usuari
agito
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 92
Membre des de: 07 març 2010 21:40

EntradaAutor: Kerla » 07 juny 2010 23:44

D'acord, doncs ja he passat el missatge perquè posin el nom d'Aulamanga dins la programació.

Merci, ja he dit que en principi no està massa decidit res ja avisaria, el que si que necessitaré serà un cop de mà amb animació, sobretot yuri, perquè ja sabeu que sóc més de manga i amb prou feines tinc res d'anime.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jako-kun » 08 juny 2010 00:00

Jo trobo molt bé que es posi el logo de l'associació. Kerla, jo t'ajudaria però a part de que no se gaire del tema (si fos sobre hentai alternative algo podria dir xD), però estic d'examens i per venir-te a veure també ho tinc xungo perquè treballo...per tant hauràs de contar amb mi de forma espiritual xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 09 juny 2010 14:57

Apss, em sap greu no haver respost abans, no t'havia llegit.

Si no he d'anar a fer un examen el dia 28 de juny, jo també t'ajudaria ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Sanse » 11 juny 2010 00:23

Pots comptar amb mi pel que vulguis, així que si necessites qualsevol cosa, demana-m'ho i et donaré un cop de mà encantat.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Kerla » 12 juny 2010 17:56

Moltes gràcies pel suport, ara mateix estic acabant examens i vaig preparant les coses per sobre. aniré informant, la setmana que ve hauriem de tenir lloc.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron