Cosplays

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

Cosplays

EntradaAutor: NeroNemesis » 12 ago. 2010 22:09

la veritat esque no se onhauria d'anar el post ho sigui que si esta equivocat. SORRY.
be,eltemaes que ara que perdo el son pk no se com fer les pistoles de la bayonetta, pensaba que no he vist cap tema sobreel cosplay(si existeix aviseume, les neurones senhan anat al carib.) i empreguntava si us agradava i de quin cosplay us heu ..."cosplayejat".perejemple jo nomes m'he fet dos cosplays el de shiva del fx i de neji hyuga. si us animeu ja penjare fotos i s'accepten idees sobreles guns de la bayo (havia pensat en pvc?)

sorry pel post-rollo pro maburru molt i al wow estic mes sola que un twink
Avatar de l’usuari
NeroNemesis
Friki
 
Entrades: 69
Membre des de: 20 feb. 2010 11:05
Ubicació: De moment, vallefresno

EntradaAutor: Jako-kun » 12 ago. 2010 22:35

Normalment posavem les fotos dels cosplays del Saló en el tema del Saló de cada any però em sembla que no tenim cap tema per cosplay en general, o sigui que has fet bé de crear-ne un XD

Els meus cosplays fins el moment han estat: Gran guerrer del vent (quan era petit, no sé si conta per que encara no sabia ni que estava anant de cosplay XD), Kiriyama de Battle Royal, Animació Flash de Jojo's Bizarre Adventure XD, Rossiu de Tengenn Toppa Gurren Lagann, Rob Lucci de One Piece, i Crocodile versió Impel Down també de One Piece....i ja no en recordo cap més...em sembla...ô.o... el proxim crec que també serà de One Piece aquest any pel Saló XD

Per les pistoles de la Bayonetta, no et puc ajudar gaire, tot i que dos tubs de pvc podrien funcionar com tu dius....llavors s'hauria de anar perfilant amb una mica de guix o argila per donar-hi la forma que té......l'altre opció seria comprar la rèplica 1/1 que donaven amb l'edició especial coleccionista.....xo em sembla k els preus eren astronómics XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 13 ago. 2010 01:28

http://hayatecrawford.deviantart.com/ar ... -154947595
Per fer la base, després s'hauria de pintar, i possar la resta de detallets.
Quina feinada xDDDD

Jo m'he cosplayat poc. Apart de Superman i aquestes coses quan era petit, d'Urahara de Bleach, i de Llop Ferotge de Fábulas, i gracies xDDDD
Aquest any aniré d'Snow, del Final Fantasy XIV 8D
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 13 ago. 2010 13:12

Primer moc el tema a Manganime, que crec que encaixa més.

I per fer les pistoles, com ha possat l'elfangor, amb cartro paper. Si les imprimers bé i les pintes, quedaran força fortes. Podran aguantar 2/3 dies de saló.

Sobre cosplay que he fet jo, mm a veure : Kubawara, amb el traje de la final del torneig clandesti; anbu de Naruto, Vincent, del FFVII (el normal), Koizumi de Suzumiya Haruhi, Kamina de Tengen Toppa Guren Lagan, Issac de Baccano.

Despres el cosplay de anbu el vaig utilitzar per anar de Anbu Itashi i me possat un cosplay de naruto de un amic xD

Aquest saló volem anar de One Piece, Almirant de la marina i Vocaloid.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: NeroNemesis » 13 ago. 2010 15:07

es veritat que encaixa mes aqui><
referent a les pistoles... imprimació ? com ho faig aixo?
Avatar de l’usuari
NeroNemesis
Friki
 
Entrades: 69
Membre des de: 20 feb. 2010 11:05
Ubicació: De moment, vallefresno

EntradaAutor: Sanse » 13 ago. 2010 21:21

A veure, cosplays dels que hagi anat jo? No gaires.

Recordo haber anat d'Itachi akatsuki (aquest me'l varen deixar) de Naruto, d'Alphonse Elric de Full Metal Alchemist (però l'Alphonse de la peli), d'Ellen del Folklore (si, de tia, i em va agradar), i que jo recordi ja està.

Aquest any no se ni si aniré al saló, així que no tinc intenció de fer-me cap cosplay.

Per cert, aquest tema mola, a veure si tothom s'anima a dir de quins cosplays ha anat.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 14 ago. 2010 11:18

NeroNemesis ha escrit:es veritat que encaixa mes aqui><
referent a les pistoles... imprimació ? com ho faig aixo?
Amb un sprai de imprimació. Ho venen en botiges on venguin warhamer. Es sol utilitzar per pintar sobre una superficie millor, més llisa i blanca.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: NeroNemesis » 14 ago. 2010 23:05

ja he començat a fer la pistola amb goma eva-_-
volia participar al concurs general del disabte pero al wcs (world cosplay summit, no wc><)resulta que la participant española va anar de bayonetta!!!
Ara que faig? no em restara punts el fet de que fa poc ja ni va haver una?
el pitjor de tot es que em sembla que hi haura dos bayos mes al salo....
Avatar de l’usuari
NeroNemesis
Friki
 
Entrades: 69
Membre des de: 20 feb. 2010 11:05
Ubicació: De moment, vallefresno

EntradaAutor: Elfangor » 16 ago. 2010 10:23

Probablement n'hi hagi més de dos.

Si, no crec que vulguin repetir cosplay, pero a saber...
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 16 ago. 2010 23:00

En principi no importa, ja que el cosplay que fas al salo i el que portes al CS han de ser diferents.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 18 ago. 2010 22:31

koroki ha escrit:En principi no importa, ja que el cosplay que fas al salo i el que portes al CS han de ser diferents.


no poden ser les mateixos? crec k amb aixó no hi han restriccions no? O.o
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 19 ago. 2010 09:43

Sempre he vist que la gent s'el canvia. Ara bé, potser si poden ser el mateix.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Alice » 20 ago. 2010 12:49

bueno jo no puc ajudar massa en lu de les pistoles i pel que veig ya t han dit forçes coses. M'ha semblat una bona idea aixo de explicar de quins cosplays s'ha anat. xDD
A veure... crec que el primer cosplay que vaig fer va ser de Shinobu amb uniforme de marinereta, llavors vaig anar de estudiant random de Battle royal, de Misa de Death note, vaig intentar anar de Kana (una cantant japonesa), de Kai de Gazette ( va ser força patetic xDDD), de Tooru de Furits basket, de Mikuru Asahina y finalment de Nia de Gurren Lagann. També he anat de Shakugan no Shana a algunes jornades pero era una mica per donar el pego. Ostres per poc m'oblido de que pel salo del comic vaig anar de Azuza de K-on! xDDD Ostres que fet forçes cosplays xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

EntradaAutor: Airún » 21 ago. 2010 16:58

És un bon tema aquest xD

Estic registrada a Cosplaysp i hi ha la llista de lo que anirà la gent al cosplay summit i hi ha una bayonetta.

Els cosplays que he fet jo són molt poquets pk abans no tenia amb ningu amb ki anar de cosplay i anava al saló amb gent no gaire friki així que només n'he fet 4 de cosplays: Nana, Kinon (Tengen Toppa), Kotonoha assessina xD (School Days) i de Mio (K-on).


I els meus cosplays d'aquest saló són 4 xD: Makinami Mari (evangelion), One Piece, Luka (vocaloid) i de Jujo Shion (Otome wa boku ni Koishiteru) espero tenir-ho tot apunt xD

N'he fet pocs però com k aket salo en fare tants kdarà compensat xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 21 ago. 2010 18:15

No sabia que te passesis per cosplaysp. Alla hi ha gent molt friki xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron