Cosplays

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

EntradaAutor: Ark » 21 ago. 2010 21:44

Doncs un servidor ha anat de Tetsuo (Akira, versió del manga uan va amb la capa i tal...), TAMBÉ he anat de Battle Royale XD, de Kyo (cantant de Dir en Grey), de Kyon (Suzumiya Haruhi), de Light (Death Note), de Rail Tracer (Baccano!, el cosplay més incòmode de tots... però també el més divertit de portar), de Hattori (Fruits Basket), de Guybrush Threepwood (Monkey Island, versio del 3 amb Murray, pollastre i collaret d'ulls XD), de Simon (versió Harlock, de Gurren-Lagann)... I crec que ja està.

Com a projectes futurs... Apart del de Locke de FFVI, que és el més inmediat (que ja aniria tocant, aquest any sí XD), m'agradaría anar de Laharl del Disgaea (que està tirat, i a més amb lu prim que estic em va de perles XD), de protagonista del Shin Megami Tensei: Lucifer's Call, i de Yang Wenli, de Legend of the Galactic Heroes... Vale, no em reconeixerà ningú, però em fa ilusió i si algú em reconeix es durà a terme un Maximum Brofist ù.ú
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Airún » 22 ago. 2010 11:20

koroki ha escrit:No sabia que te passesis per cosplaysp. Alla hi ha gent molt friki xD


Mi he passat per veure cosplays i patrons de trajes i aprendre i tinc la llista de la gent de cosplay summit, n'hi ha que poden ser molt interessants de veure xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 22 ago. 2010 11:28

Jo abans hi passava força, pero ara fa temps que no m'hi passo.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: NeroNemesis » 22 ago. 2010 17:35

sembla que el vaig acertar amb el tema :D
heu anat de cosplays super chachis>0<!!! aquest salo encara no se quantes vegades hi podre anar pero una de segur que si. el que em temo es que el cosplay de bayo es quedara penjat (aixo que ja tinc una pistola...pero no aguantaria ni una hora :( probablement hi anire el dissabte de russia o de bielorussia (hetalia) i si algu hi va un altre dia i em vol jo encantada m'enganxo estil lapa^^

pel que veig voleu fer cosplay de grup de one piece, quin dia hi anireu? si us falta algu em podria currar algun cos o cross. O podria repetir el de shiva><!!!


PD jo tambe em passo per cosplay sp
Avatar de l’usuari
NeroNemesis
Friki
 
Entrades: 69
Membre des de: 20 feb. 2010 11:05
Ubicació: De moment, vallefresno

EntradaAutor: koroki » 22 ago. 2010 17:51

El cosplay de one piece es pel dia del cosplay, que crec que es divendres, sino m'equivoco.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 23 ago. 2010 14:41

NeroNemesis ha escrit:sembla que el vaig acertar amb el tema :D
heu anat de cosplays super chachis>0<!!! aquest salo encara no se quantes vegades hi podre anar pero una de segur que si. el que em temo es que el cosplay de bayo es quedara penjat (aixo que ja tinc una pistola...pero no aguantaria ni una hora :( probablement hi anire el dissabte de russia o de bielorussia (hetalia) i si algu hi va un altre dia i em vol jo encantada m'enganxo estil lapa^^

pel que veig voleu fer cosplay de grup de one piece, quin dia hi anireu? si us falta algu em podria currar algun cos o cross. O podria repetir el de shiva><!!!


PD jo tambe em passo per cosplay sp


HETALIA!

Moles!
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Alice » 24 ago. 2010 15:14

Uooo hetalia mola molt, fuaaa jo ara que s'acosta el salo tinc moltes ansies de cosplay xDDD. M'estic plantejant de fer mes dels que ya tenim pensats que no es poc. Deu ser que tinv enveja de la Núria que te un cosplay per dia >.<! Tinc moltes ganes de fer el friki pel saló ya!
Per cert el post de l'Ark m'ha fet recordar que jo també he fet cosplay de Monkey Island, vaig anar de Elanie xDDD Dios tinc un bon curriculum xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

EntradaAutor: koroki » 24 ago. 2010 15:51

La veritat es que jo tinc ganes de fer cosplays ways. Estava pensant en fer-me el de kaito way.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Alice » 24 ago. 2010 17:03

El de gat? XDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

EntradaAutor: koroki » 24 ago. 2010 23:08

No Kaito a seques volia dir. No el kaito alice.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 24 ago. 2010 23:31

LOL jo prefereixo que vagis de kaito normal *__*
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Alice » 25 ago. 2010 15:12

I jo em referia al kaito del joc de project diva 2.
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

EntradaAutor: Airún » 25 ago. 2010 15:54

koroki ha escrit:El cosplay de one piece es pel dia del cosplay, que crec que es divendres, sino m'equivoco.


El concurs de cosplay general (normal) és el dissabte, i el dia que s'entre gratis amb cosplay és divendres que és quan hi ha el concurs de Karaoke.
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: NeroNemesis » 06 set. 2010 22:01

confirmat dissabte del salo cosplay de bielorrussia( jo) i finlandia (friend)

lol
Avatar de l’usuari
NeroNemesis
Friki
 
Entrades: 69
Membre des de: 20 feb. 2010 11:05
Ubicació: De moment, vallefresno

Anterior

Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron