Para para Nadal Otaku!

Bunkasai: A imatge dels festivals culturals de les escoles japoneses, Aula Manga realitzarà el seu propi.
Antigament : El Nadal Otaku, Jump Festa

Para para Nadal Otaku!

EntradaAutor: Alice » 07 des. 2010 21:27

Hola nois i noies! Com ya s'ha dit en aquest nadal otaku hi haura un concurs de para-para. Aixi que he pensat que vosaltres podrieu ajudarme a escollir les cançons que hi hauran a dit concurs. Començo jo mateixa proposant una:

Kanpeki Gu no ne~!


Vinga! Animeu-vos i proposeu les cançons que us agradaria ballar o veure algu ballant. xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

Re: Para para Nadal Otaku!

EntradaAutor: Hachi » 07 des. 2010 22:19

Et passo posts del foro amb grups de para para que són els més coneguts i a tothom agrada

viewtopic.php?f=25&t=1169

viewtopic.php?f=25&t=1165

viewtopic.php?f=25&t=1201
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Para para Nadal Otaku!

EntradaAutor: Alice » 08 des. 2010 11:16

Ya ya ho se que hi han tots aquestes, pero em referia a ficar unes cançons en concret que ens agradesin especialment, pero si voleu fiquem totes xDDD.
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

Re: Para para Nadal Otaku!

EntradaAutor: Hachi » 08 des. 2010 12:13

Per cert, jo trobo bé això de portar cançons i tal. Però crec que també hauriem de deixar que si la gent participa amb cançons que no em portat pugin participar al concurs, perquè se de gent que s'està preparant un ball pel concurs i potser no li posem la cançó que vol.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Para para Nadal Otaku!

EntradaAutor: Airún » 08 des. 2010 13:18

La idea que jo tenia era de penjar-ho al facebook dient, que la gent que es vol presentar al concurs que ens digui la cançó amb antelació per baixar-nos-la o que la portés ja de casa. Per si un cas no la tinguéssim. Però apart per el para para lliure tmb està bé tenir-ne nosaltres.
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

Re: Para para Nadal Otaku!

EntradaAutor: Hachi » 08 des. 2010 13:29

No si jo no deia no posar cançons, sinó que també deixéssim als que vulguin participar posar cançons que no fossin nostres. Doncs aquesta tarda parlem de com fer-ho i tal doncs ^^.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Para para Nadal Otaku!

EntradaAutor: Airún » 08 des. 2010 15:10

He penjat al facebook d'aulamanga una crida de que la gent volgui participar tant al concurs com al para para lliure que ens digui les cançons que volen perquè ja les tinguem nosaltres o que les portin amb un pen o mp3, per poder-les posar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona


Torna a: Jornades d'hivern

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron