Carnet AulaManga

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

Quin color preferiu?

Vermell
4
18%
Taronja
7
32%
Blau
10
45%
Un altre color (escriviu quin)
1
5%
 
Vots totals : 22

EntradaAutor: Jain » 29 març 2007 09:22

yo voto por el primero de ellos o, en su defecto por el segundo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Airún » 30 març 2007 17:18

jo voto pel blau es el mes xulo de tots, a part que enganxa amb el forum és un dels meus colors preferits i krek k es una de les millors convinacions, peró acceptare el k sigui més votat ^^


BLAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Ryuuzaki » 02 abr. 2007 15:39

Bé, faig oficial per escrit via fòrum la meva postura.

El vermell està d'allò més bé. Sobretot si el definitiu és vermell sang tirant a coàgul recent, pot quedar molt bé. Tot i això, el blau aulamanga ens queda que ni pintat ja que casa perfecte amb el tarannà de l'associació. Sempre hi ha l'opció taronja-web... tot i això, em quedo amb el blau.
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Palex » 03 abr. 2007 21:14

A mi m'agrada el primer blau! Els altres estan molt bé també, però potser... no sé, és menys cridaner i per això és més bonic!
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 05 abr. 2007 15:06

Wooo, no m'en havia donat compte de l'enquesta ò.oU

Per ara guanya el blau de carrerilla ><. Em fa pena en balu, que no entra ni a la enquesta ù.u.

Tot i així, les dades que s'inclouen en el carnet son les úniques que s'han de incloure ?, per mi ja hem va be, no podria dir cap cosa mes que incloure, pero vaja, crce que es una cosa que sa de mirar be ^^U.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 11 abr. 2007 15:04

Un cop triat el color, crec que estaria bé que ens proposessis diversos estils (juga amb la Sakura), quedaria més guai que no tingui un color pla, no? A més, pots provar diverses tonalitats de blau... No sé, tu mateix, però aniria bé avançar el tema i poder-lo tancar aviat!
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 11 abr. 2007 20:18

Personalment el tiraria endevant i deixaria de parlar, si "tothom" esta d'acord amb el blau ( que crec que es el més adecuat tant per color com per tonalitats) tiralo endevant sense més. Si vol proposar mes disenys, endevant, pero hauríem de accelerar els tramits per tenir-lo al menys al final del semestre crec.

I ningu ha devatit sobre les dades del carnet ^^U, son les uniques que calen en ell ? son masses o caldria especificar altres coses ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Darko » 12 abr. 2007 12:25

trobo k el millor color pel carnet es el blau, aixi k un vot més pel blau.

per altra banda, en comptes de posar "any", hauriem de ficar curs
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: aeris24 » 12 abr. 2007 14:28

Només un incís, que se m'havia oblidat comentar-te, Sergi. A la macro-reunió que vam fer a cal Pere, ja vam comentar quins camps havia de tenir el carnet, per això ningú ho ha tractat. Majoritàriament van sortir els camps que té ara. L'únic que es va quedar més en dubte és en quina època de l'any fèiem la renovació (per cert, si no recordo malament, vam dir que la quota a partir d'ara seria de 4€ l'any), encara que suposo que el millor seria al febrer o així...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 12 abr. 2007 16:27

OMG O_O
Tenir que pagar any per un carnet ò.oUUUU ???

Podia estar d'acord en pagar un mínim per cada carnet, però cada any -.-U això farà endarrera a tothom ù.uU

Si es fa quedar en la reunio, ja us ho fare-ho, pero hjo no estic gens d'acord en fer pagar cada any i tant. Si es cert que el carnet s'hauria de anar renovant, ja que hem de evitar que la gent que es present a aulamanga pugui utilitzar avantatges o fer-se pasar per nosaltres, però de aquí a pagar això cada any ù.uU

Si fer-lo ha de ser tant car optaria per fer-lo en cartolina forrat i yatta ò.oU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 12 abr. 2007 16:41

Sergi, això de la quota la fem per diversos motius:

1. Tenir una font de finançament: no serà molt, però ja són unes peles.
2. No tenir membres inexistents: només hi haurà aquells que realment estiguin interessats, o si més no, els que vulguin el descompte contribuiran en l'associació almenys econòmicament.

El carnet en sí serà en cartolina forrat, i suposo que ens costarà entre 1 i 2 euros, però la resta és per tenir beneficis.

Pensa, que oferim un descompte en manga, cosa que ja és important (és més, no és només en manga, sinó també en qualsevol llibre de la 22 (suposo ·_·U) així que si has de comprar qualsevol altre llibre tb et serveix, i això és important, no?

És car, però si tenim peles podem oferir moltes coses. Podem crear una videoteca i una biblioteca manga, podem organitzar concursos i donar premis i podem fer moltes més activitats, ja ho saps. És car, però tio, és una vegada l'any, eh? Si hi penses no és pas tan car! Segur que et surt a compte amb la quantitat de manga que compres, només que et gastis 100€ per any en manga ja ho recuperes de sobres (i tots ens gastem molt més, ja t'ho asseguro! només q fessis 1 sola sèrie, mensual, durant un any, que valgués 7'20 el volum, ja et gastaries 86 i pico euros).
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Ingunn » 18 abr. 2007 20:26

No es fucsia??? a mi m'agrada més el blau (sense el balú)
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Aiko Minamino » 28 abr. 2007 20:35

Ostres el vermell m'agrada molt però el blau tambe
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Taishi » 29 abr. 2007 00:45

Doncs a mi també m'agraden els dos, per això m'he decantat per el taronja.

Tot i així opino que el color blau és més típic de la UdG, normal que tingui tants de vots 8)
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Carnet Definitiu (de moment)

EntradaAutor: SiKiaTriK » 30 abr. 2007 18:37

Bé, com que les votacions han donat preferència al Blau (pobre Balú snif snif :cry: creia que tindria possibilitats.... ) he fet el carnet tal com hauria de ser, lo d'abans només era un esquema de com podia quedar, per tant aquest està a la resolució que toca i ben pulit. Aviam què us sembla i si agrada ja es pot tirar endavant!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

AnteriorSegüent

Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron