Bakemonogatari

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Bakemonogatari

EntradaAutor: Jako-kun » 17 oct. 2009 22:53

Bakemonogatari


Imatge


Argument
La història de Bakemonogatari tracta sobre Araragi Koyomi, un estudiant de tercer any de secundària, el qual ha tornat a ser un humà després d'haver estat un vampir durant un curt període temps. Un dia, una companya de classe, Hitagi Senjogahara, una noia que té la fama de no ser gaire sociable, cau de les escales i Koyomi la salva, aquest s'adóna que Senjogahara no pesa gens, desafiant tota llei física. Després d'aixó i una mica de "diàleg", Koyomi li oferix ajuda, i li presenta a Oshino Meme, un rodamón de mitjana edat, que en el seu moment va ajudar a Koyomi a deixar de ser un vampir i qui sembla tenir molts coneixements sobre el món de lo paranormal i les criatures místiques. Al llarg de la sèrie, Koyomi s'anirà trobant i ajudant a altres personatges (totes noies...ù.u) que han topat amb algun ser místic i que els ha portat problemes.



Screenshots
Imatge
Imatge Imatge


~~~



Us la recomano per que primerament em va cridar la'tenció l'animació de la sèrie i després m'hi he anat enganxant sobretot epl carisma dels perosnatges i les escenes LOL, bé tan sols aixó, que us la volia recomanar^^
PD: pot tenir pinta d'un anime Harem, xo tan sols ho demostra per la gran varietat de noies i de personalitats XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 18 oct. 2009 13:20

Uooo, segur que em mola xDD
El dibuix és bastant mono, i el tema paranormal m'agrada (sobretot els vampirs *//*)
Quan veigi algun capítol ja comentaré que m'ha semblat.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 18 oct. 2009 14:52

la serie es basa sobretot en perosnatges carismatics....converses xunges, profundes i/o comiques i acció trepidant durant uns quants segons......per ara es la tonica que he vist XD...el tema vampir referent al prota no es toca gaire tan sols alguna menció, ara deiexen a entreveure alguna cosa que et fa insinuar el que va passar-li....

hi ha una nena, em sembla k és la segona noia que es troba....que segur que la torbaràs o molt mona o molt repelent XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 18 oct. 2009 15:05

Hi ha gaire fan service? Espero que no, si és així li donaré una oportunitat.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 18 oct. 2009 15:08

Dios el dibuix mola, pensava que si t'agradava a tu seria desagradable tipus Jojo xD

Si m'aburreixo la miraré per poder criticar-la.

PD : Fanservice amb moderació no esta malament xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 18 oct. 2009 18:23

per ara no hi han poses bizarras.....per ara....XD

hi ha molt de fanservice, però suden molt del terma, és més...inclús el satiritzen XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 18 oct. 2009 19:16

Ja he vist els dos primers capítols i per ara la sèrie m'agrada xD
I no hi han poses bizarres.
La noia a qui et referies és la Hitagi?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 18 oct. 2009 23:54

hachi_90 ha escrit:La noia a qui et referies és la Hitagi?


nops, la Hitagi es la que diriem la co-protagonista.....la nena mona ja la reconeixeràs de seguida XDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taishi » 17 març 2010 22:47

MiraiMaki ha escrit:Hi ha gaire fan service? Espero que no, si és així li donaré una oportunitat.


:shock: Perqueee? No puc entendre el raonament "fanservice = dolent" que molta gent fa (Doncs sí que n'hi ha i bastant, i també hi ha "Tsundere service").

Bakemonogatari ha sigut la serie del 2009 que ha tingut més éxit (traduït en ventes). Es una serie boníssima i molt divertida.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 17 març 2010 23:40

Sigeum sincer, molts cops fanservice es sinonim de que la serie es dolenta, que nomes es basa en aquest fanservise per vendre.

La he de veure, segur la serie.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Bakemonogatari

EntradaAutor: Hachi » 26 oct. 2010 14:39

Si no hagués sigut per la segon història rara del cargol raro, hagués seguit la sèrie, pero va desviar molt T___T
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Bakemonogatari

EntradaAutor: koroki » 26 oct. 2010 14:51

sinserament, no entenc tot el exit que ha tingut. Encara em falta 1 capitol, per això, però la serie es massa rara.

L'animació es massa experimental. No esta mal animat, pero té molts plans fixes, moments on nomes veus els ulls de la gent, etc. No és una mala animació, pero pot ser molt poc fluida, aburrida i a vegades molt complicada de seguir.

La historia, doncs esta força bé, realment em va agradar bastant menys la dels cargol xD

I els personatges trobo que estan MOLT bé, sobretot la Hitagi Senjōgahara. M'encanta en molts sentits. No me solen agradar les Tsundere, però trobo que es diferent de una tsundere qualsevol.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Bakemonogatari

EntradaAutor: Hachi » 15 maig 2011 10:56

Ale al cap de mil anys he acabat de veure bakemonogatari aquest cop la història de la nena cargol no m'ha semblat tan avorrida. La sèrie està molt bé realment.

Per mi el personatge que més m'agrada és la Hanekawa *__*, és molt mona. La Hitagi també m'agrada força però no tan com l'altra xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Bakemonogatari

EntradaAutor: koroki » 15 maig 2011 18:56

Ja era hora XD

Ara al menys puc parlar del final amb algu xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Bakemonogatari

EntradaAutor: Hachi » 15 maig 2011 21:42

xDDDD

Viam si algú més la mira tota també ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron