Mahō Shōjo Madoka Magika

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 04 juny 2011 15:32

Imatge


Imatge


Mahō Shōjo Madoka Magika és una sèrie d'animació japonesa produïda per l'estudi Shaft i Aniplex. La sèrie està dirigida per Akiyuki Shinbo i està escrita per Gen Urobuchi, amb el disseny dels personatges de Ume Aoki i adaptats a l'anime per Takahiro Kishida. La música de l'anime està composta per Yuki Kajiura. Els deu primer episodis de l'anime es van començar a emetre entre el 6 de gener i 10 de març del 2011, els altres dos capítols finals van ser aplaçats fins el 21 d'abril del 2011 com a conseqüència del terratrèmol i tsunami de Japó.

L'editorial Houbunsha ha publicat una adaptació del manga que segueix la història i dos spin-offs: The Innocent Malice i Puella Magi Oriko Magica.

També s'ha fet un videojoc que es diu Puella Magi Madoka Magika Portable per la PSP que va sortir al març del 2012.

Finalment, s'ha anunciat que es faran un total de tres pel·lícules les dos primeres seran un recopilació dels 12 episodis de la sèrie d'animació que es diran  Gekijouban Mahou Shoujo Madoka Magica (Zenpen) -Hajimari no Monogatari- i Gekijouban Mahou Shoujo Madoka Magica (Kouhen) -Eien no Monogatari-. La tercera serà u


Argument
Després de tenir un estrany malson, Madoka Kaname, una noia de 14 anys troba una criatura màgia, Kyubey. Kyubey els ofereix a la Madoka i a la Sayaka, la seva amiga, l'oportunitat de tenir poders màgics amb la condició que facin un contracte amb ell, i a canvi els hi ofereix que els hi concedirà un desig. No obstant, a canvi d'això han d'arriscar les seves vides per lluitar contra bruixes; unes criatures que han nascut de malediccions i són les responsables de molts assassinats i suïcidis. Una noia màgia, la Mami Tomoe, es fa amiga d'elles i intenta que facin aquest contracte. Però per raons desconegudes, una altra noia màgia, Homura Akemi, està decidida a impedir que la Madoka accepti aquesta oferta.



Imatge


Ending

Link

Trailer

Link

Trailer pel·lícules

Link


~~~~


A mi especialment m'ha agradat aquesta sèrie, i no és la típica sèrie de magical girls que tothom s'espera. Realment val la pena de mirar.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: koroki » 04 juny 2011 15:39

Es una de les series més ways que he vist ultimament. I això que ultimament he vist bon anime, pero aquest ultim es un gran anime.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 04 juny 2011 15:47

El personatge més mono i ...
Imatge
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Midgar Wolf » 04 juny 2011 16:52

¿Es moé moé sense gens d'ecchi? Li faré un cop d'ull.

PD:Ara que mi fixo no hi sortia en el catàleg de series d'estrenes d'hivern.


Imatge

(Les tatxades son les series que ja he vist)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 04 juny 2011 17:14

Doncs te la recomano esta molt bé Madoka ^^

Jo he vist alguns capis de Gosick, i d'aquesta temporada segueixo Denpa Onna to Seishun Otoko, no està gens malament (i tampoc surt a la teva llista xDD). L'has vist Denpa Onna?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: koroki » 04 juny 2011 17:24

Denpa suposo que ja es de primavera xD

I madoka si que surtia a moltes llistes ô.oU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 07 juny 2011 11:23

Bueno, com que ahir ja la tenia descarregada, vaig obrir el primer capitol un moment per a veure per on anaven els trets. Tant l'ambientació, com l'estetica com la música (per cert, m'encanta la música d'aquesta serie) em van enganxar.

Vaig seguir i vaig arribar al capitol 3, on la serie em va reenganxar de nou
Realment veia a vindre que la Mami moriria, des del moment en que la Akemi li diu que haurien de lluitar juntes i ella refusa la seva ajuda. Em queia bé la Mami i em va fer molta llàstima, però em va agradar. A partir d'aquí vaig estar pensant durant força temps que la Madoka faria servir el seu desig per resucitar a la Mami.

I ja quan es van descobrint les coses... (Aquí hi ha spoilers dels grans)
Tot i que lu de "Oh, en realitat som zombies perque la nostra anima està tancada en aquesta joya i tal i tal" em va semblar una mica exagerat, la veritat. I que l'origen de les bruixes fossin les mateixes Maho Shojo m'ho esperava bastant. Però bueno, ningú ha dit que m'hagin de sorpendre continuament, no?
En Kyubey em donava mala espina des de bastant al principi, però és un personatge que m'agrada. No dic que em caigui bé, dic que m'agrada. L'únic que no acabo d'entendre d'aquests bitxos es perque una especie que no te emocions crea una tecnologia per obtenir energia de les emocions. Però obviant això, m'encanta l'us de la tercera llei d'Arthur C. Clarck (Qualsevol tecnologia suficientment avançada és indistingible de la màgia). Converteix la serie del genere fantastic a la ciencia ficció xD.

I per últim, un element que sempre m'encanta:

VIATGES EN EL TEMPS!

Així que a lo tonto la vaig veure del tiron sense tenir-ho planejat.

Bueno, crec que ja he dit tot el que volia dir. Sigueu bons minyons els que no heu vist la serie i mireu-la.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: koroki » 07 juny 2011 12:29

Per mi la part de que les noies magiques tenen l'anima en la joya es perfecte. Es en plan, ser una magical girl no es tot macu xD Pero despres en encara pitjor. M'encanta xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 07 juny 2011 12:47

Woo molaa! Me'n alegro que t'hagi agradat.

Referent en Kyubey
Jo al principi el veia força mono, però despres li acabes agafant com por, amb aquella mirada de bon nen que té, però es un capullo xDD


Referent a la Mami
Jo no m'esperava que morís, a més és una mort molt tràgica T___T. M'agrada molt la Mami no volia que es morís. A partir d'aquí és quan la sèrie em va començar a agradar cada cop més


Referent a les joies:
A mi m'agrada el concepte que fan de les joyes, nose, m'agrada que no sigui la típica sèrie magical girl, i sigui com molt més tràgica i dramàtica


I si, la música és molt bona, a mi també m'agrada especialment el dibuix, tot i que entenc que a algú li pot semblar que son noies amb cares molt gordetes i com estranyes, però això fa que siguin molt mones xDD


Quin és el personatge que us agrada més¿¿??
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 07 juny 2011 15:00

koroki ha escrit:
Per mi la part de que les noies magiques tenen l'anima en la joya es perfecte. Es en plan, ser una magical girl no es tot macu xD Pero despres en encara pitjor. M'encanta xD

Crec que no m'he explicat bé. A mi això m'ha agradat molt. Pel que tu dius precisament. El que trobo exagerat és la reacció de la Miki és un pel massa exagerada. Vull dir, vale, la teva anima està en una pedra, però mentre no la tiris (un altre cop) pots fer vida completament normal i estar amb el noi que t'agrada, no?

Sobre el personatge que més m'agrada, al principi la Kyoko, bàsicament per dues raons:

- La trobo mona.
- Porta sempre menjar a sobre.

Però cap al final el meu personatge preferit és indiscutiblement la Homura. Els que heu llegit els spoilers ja deveu saber perque xD.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 07 juny 2011 18:13

A mi també m'agrada la Kyoko es molt mona realment.

Per la meva part m'agraden totes menys la Miki per aquest ordre: Madoka, Mami, Kyoko, Homura (cal dir que la Homura no m'agradava gaire al principi xD)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 07 juny 2011 20:52

hachi_90 ha escrit:A mi també m'agrada la Kyoko es molt mona realment.

Per la meva part m'agraden totes menys la Miki per aquest ordre: Madoka, Mami, Kyoko, Homura (cal dir que la Homura no m'agradava gaire al principi xD)

Al principi la Homura és una borde de merda, però després...
VIATJA EN EL TEMPS!
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 07 juny 2011 21:33

Això d'ella és guai, però el que m'agrada d'ella no es precisament això sinó com veu l'amistat.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 07 juny 2011 22:33

hachi_90 ha escrit:Això d'ella és guai, però el que m'agrada d'ella no es precisament això sinó com veu l'amistat.


Bueno, si, això també xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: koroki » 07 juny 2011 22:35

La homura mola perque es fosca xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron