Punts de Manga - Difussió attack!-

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

Punts de Manga - Difussió attack!-

EntradaAutor: SiKiaTriK » 25 abr. 2007 21:55

Gent! El Tete Siki no descansa mai (juas) i ha tingut una nova pensada, aquest cop per aconseguir la preciada difusió que tant necessitem. Rumiant rumiant l'altre dia vaig pensar... cartells, si, però qui sel's mira? van destinats a un púbic molt específic que costa trobar entre tanta mediocritat estudiantil. Busquem especímens selectes per a la conquista del m.. errrrr vull dir que hem d'especificar més.

Així doncs se m'ha acudit una proposta fàcil i econòmica que d'altra banda pot estrènyer llaços comercials. Crec que no costaria gaire de crear una petita sèrie de 1 o 2 punts de manga, igual que els de llibre pro més curtets per a posar als manga amb el logotip nostre, algun gràfic chulo, i evidentment, la web. El tracte seria dur-ne uns feixos a la 22 i a l'Abacus per a que els donéssin en vendre un manga o uns quants, d'aquesta manera ens podriem apropar (sense esforç) a un bon nombre de públic que alhora és el que ens interessa. A més això passa tranquil·lament com a material de difusió (per tant subencionat).

Que en penseu? :P
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: LLuNa » 25 abr. 2007 22:32

Doncs em sembla una molt bona pensada^^ (clar.. psicòleg xDDD)

Crec que això faria que la gent interessada entrés a la web i sabés que hi ha algú que el comprèn en aquest món xDDD
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

EntradaAutor: aeris24 » 25 abr. 2007 23:02

Pos a mi la idea m'encanta (faig col·lecció de punts guais :oops:) peeeeeeeeeeerò... em sembla que ens ho hem de prendre amb calma, perquè les feines q tens acumulades a Disseny cada vegada s'amplien més :s Simplement preguntarem preus i ho farem constar a la petició de subvenció, si a la resta de gent li mola la idea, i a l'estiu enllestim tots els temes pendents ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 26 abr. 2007 08:05

Basicament es això, necessitem preus ><

Subvenció rulz molt, però necessitem preus de totes les coses que volguem demanar ò.oU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 28 abr. 2007 14:37

bona idea lluiset.....la publicitat funcional sempre agrada i es conserva....i un punt de manga sempre niria b...si keda maco la gent sel pillaria....perk nestem farts (almenys jo) de destruir les cobertes del manga per improvitzar els punt de pagina....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airún » 28 abr. 2007 17:37

Molt bona idea Lluís ^^ . Anirà perfecte tant per difusió com per no perdre la pagina que estas ni destruir les tapes del manga simulant k es un punt (ja se k ja ho ha dit en jako pero jo tmb ho vui dir jajaj) Jo crec k pot fer que molta més gent visiti la pagina i lo més important que es registrin ^_^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Jako-kun » 28 abr. 2007 18:19

k es registrin........k es presentin i k vinguin a les projecccions i kedades...¬¬"

XDDDD....es conya...xo es k fa temps k hi ha bastanta gent a la llista de registrats k enkra no s'ha presentat...xo wenu.....ú.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 30 abr. 2007 15:42

lo de la lluista de registrats els cert. Tenim sort que encara algu es presenta ù.u

Jo apollo totalment els punts
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ryuuzaki » 14 maig 2007 23:09

Entro un pel tard pel k veig... únicament per a afergir-me a favor de la proposta dels punts de llibre, original i totalment adequada. Una magnífica idea.
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Ingunn » 16 maig 2007 19:35

Em sembla genial la idea. Pero poder podiem portar-los també a la llibreria 22 a part de l'abaccus: He treballat a l'abaccus i no es venen gaires de mangues. Crec que a la llibreria 22 en venen més...
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Palex » 30 jul. 2007 04:09

Tira endavant la idea dels punts...
A mi no em fa res ajudar amb el que estigui a les meves mans i en el meu photoshop.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Palex » 05 ago. 2007 03:03

Palex ha escrit:Tira endavant la idea dels punts...
A mi no em fa res ajudar amb el que estigui a les meves mans i en el meu photoshop.


Es farà alguna cosa referent a aquest tema pel curs vinent o què?
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 05 ago. 2007 15:16

Millor parlem-ho a la reunio general ^^U

a mes la gent com sempre esta away, sino es diuen les coses en reunions sembla que no val les coses -.-U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 05 ago. 2007 15:56

Shi, una altre tema a parlar a la reunió!

Que per cert és d'aquí a 4 dies...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: SiKiaTriK » 08 ago. 2007 20:52

Per mi perfecte Alex, pots fer alguna proposta de punt de manga i/o samarreta, fulletó, el que vulguis. El que el temps i les ganes et permetin ;) llavors ens ho mirem, decidim alguna cosa nova, retoc etc i nem avançant, si?
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

Següent

Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron