Nova reunió: Nana Day+Difusió

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Quin dia et va millor per fer la reunió al maig?

Dilluns 7
0
No hi ha cap vot
Dimarts 8
0
No hi ha cap vot
Dimecres 9
1
10%
Dijous 10
6
60%
Divendres 11
0
No hi ha cap vot
Dissabte 12
1
10%
Qualsevol dia em va bé
2
20%
 
Vots totals : 10

Nova reunió: Nana Day+Difusió

EntradaAutor: aeris24 » 25 abr. 2007 15:40

Bones!

Abans dels exàmens crec que estaria bé tornar a fer una macro reunió i tancar els temes penjats. La faria d'aquí una setmana o dues (per exemple, la setmana del 7 al 13 de maig), deixant temps suficient per enllestir projectes a mitges (memòria, subvenció, carnet, fulletons, noves propostes de la web, etc.) però tampoc allargant-ho massa, perquè hi ha temes que s'han de tractar ja.
A part d'aquests projectes començats, crec que han sortit dues coses importants:

1. NANA DAY: hem de distribuir-nos la feina i posar-nos a organitzar-ho, perquè és una cosa força gran i perquè tenim més gent al darrera.

2. Difusió. Continuem tenint alguns problemes a l'hora de passar la informació, i em sembla que hauríem de replantejar-nos-ho. Buscar una nova manera de passar-nos els cartells, d'enviar info per mail, de promocionar-nos d'altres maneres (com a la 22, com comentàveu alguns).

Seria qüestió de fer la reunió un dia a la tarda, a les 6 o a les 7, per exemple, i podem anar a algun bar o parc (ara que fa bon temps), l'espai em sembla que no serà cap problema.

Com sempre hi està convocat TOTHOM que vulgui, com més siguem millor!!

Per tant, tornaré a fer enquesta, com sempre. Penseu-hi abans de votar, please, i a veure si trobem un dia sense donar-hi gaires voltes!
aeris24 l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 juny 2007 10:10, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 25 abr. 2007 20:42

Ja buscare el dia adecuat, per ara me va be qualsevol dia ^^.

Esta molt be que facis aixo, perque anava a proposar el mateix. Hem, de fer-ho ja perque el examens son de aqui re ò.oU i amb examen ningu vol fer res, i a l'estiu menys perque son un vagos tots i totes ù.u.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Airún » 26 abr. 2007 20:55

Jo he votat per dijous 10, encara k em va bé qualsevol dels altres dies menys dissabte, però com se k la gran majoria els anira millor dijous, doncs dijous ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 26 abr. 2007 21:47

A quina hora seria ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 28 abr. 2007 17:37

a mi m'ès igual mentres no sigui un o dos dies abans d'un examen.....ja em va b...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: aeris24 » 03 maig 2007 15:59

OK, doncs data confirmada, per tant, CONVOCATÒRIA DEFINITIVA:

Dia: dijous 10 de maig
Hora: 18:30h
(us hi aneu afegint els que no pogueu tan aviat? o quedem a les 19.00h?)
Lloc: si us sembla bé, podem demanar el mateix edifici Butinyanes del Consell d'Associacions (si és entre setmana no passa res, però em fa por l'hora); sinó podem anar a algun bar o alguna facultat.
Feu propostes, però el dia queda confirmat per majoria, ok?
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: neodark » 03 maig 2007 17:02

ok ...no se on es aixo que dius cris...

Si voleu tambe esta disponible el meu pis que es forsa gran ...i a les tardes no sol aver ningu..i menos al menjador.
xd
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: koroki » 03 maig 2007 17:45

Mirare si algu me pot portar a casa a aquesta hora -.-U sempre vopleu fer les reunios tope de tard ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: x3ron » 04 maig 2007 14:56

a mi akkesta hora no em va be, no la podriem fer al migdia o abans de les 5?
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Kerla » 04 maig 2007 18:37

jo ja l'hi he confirmat a la cris que en principi em va bé (realment no hi ha cap altre dia que pugui a aquesta hora). Suposo que podré ser-hi per les 18:30 tot i que si arribés més tard ja us avisaria (he de parlar amb la de pràctiques ja que fem una sortida, però suposo que ja em podràn tornar a girona per les sis).
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: PeterPunkZ » 07 maig 2007 10:31

Bones.

Jo ja vai votar en el seu moment, de totes maneres a mi em va bé (acabo classe a les 7, però amb bici com a molt tardes un quart a travessar Girona...). Com en ''ediciones anteriores'', casa meva està disponible (a confirmar a l'ultim moment amb les companyes de pis, però bueno) per a fer la reunió. Si no puc mirar de que ens deixin una taula ''per reunions'' (segons ma germana, gent de qui ten pots fiar poc xD) al Forn (bar de Girona), encara que a mi anar a casa en neo em sembla 'estupendu', així anem coneixent cases de la ciutat xD.
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

EntradaAutor: neodark » 07 maig 2007 15:27

Dons aixo mateix per mi cap problema..el menjador es gran xd.
Ja direu alguna cosa i si no casa teva peterpunk que totom sap on es.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: aeris24 » 07 maig 2007 16:55

Hola!

Doncs sí, sé que és tard a les 18.30 i tal, però és realment l'única hora on hi pot haver la majoria de gent, em sembla (no ho dic només per mi; si fos l'única q no pot al migdia la feu llavors i endavant, eh?), perquè no coincideixin horaris dels de matins i els de tardes.

Sobre el lloc, doncs em sembla estupendu tant cal Neodark com el Pere com si voleu venir a ca meva (us ho hauria de confirmar però tampoc em sembla q hi hagi d'haver cap problema).
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: neodark » 08 maig 2007 14:01

dons weno taria be decidir ja a on Xd no?
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Ingunn » 08 maig 2007 14:30

Home...yo crec que si ens deixen un lloc els de l'universitat...es millorque anar a molestar a casa de ningú, no? y Butinyanes esta molt bé.. l'aula on fem teatre es força gran y esta bé normalment cantan cap a les 9.00H però als assaigos hi han agut cops que ens han deixat el centre fins les 10 llargues tot es parlar amb el vigilant.
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

Següent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron