Saló del Manga XVII!

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: Midgar Wolf » 02 nov. 2011 17:06

Els posters eren lamentables, a més que veies els mateixos a casi totes les botigues. Les figures, també, de fet només una parada tenia novetats com ara figures de Infinite Stratos, la resta res de res (especial menció a les botigues regentades per chinos, totes plenes de figures d'imitiació). L'espai de videojocs una basura com una catedral, desde que ho va agafar Microsoft es una merda. ¿Que te a veure la basura del Kinect, un puto joc de cotxes o el gears of war (que per cert m'encanta a mi) amb el salò del manga? Res de res. Abans tenien concursos amb jocs com Tekken, Soul Calibur, DDR,PES, etc.... Ara res de res. Una mica lamentable tot, salvaría les projeccions programades i ja l'apartat del pabellò.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: Sanse » 02 nov. 2011 18:53

No se, jo hi vaig trobar un parell de samarretes que no havia vist mai, una de l'Okami, que vaig comprar el dissabte, i una altra de Trigun, que em vaig comprar el dilluns.
Sobre la zona de videojocs Micro$oft Hasecorp, des de que hi és que porto dient que és una merda hi sobra. Però aquest any hi havia un stand de nintendo on regalaven posters i et deixaven probar el nou Zelda.
En resum jo m'ho vaig passar bé, tot i que segurament és més per la gent amb la que anava i per fer el friki que no pas pel salò.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: koroki » 02 nov. 2011 19:49

Lo del lloc del videojocs, ja ni ho comento perque es trist. Microsoft mai hauria d'haver agafat el patrocini d'això. Pero té jocs japonesos i que agraden, pero no, es un lloc simplement de propaganda.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: Hario » 02 nov. 2011 22:37

El tema de los stands este año no lo he notado tanto, yo me apunto lo que quiero comprar desde hace tiempo y dedico el resto del dia a las actividades que se organizan, el stand de Misión Tokyo fue mi favorito en cuánto a variedad, más que nada porque hubieron entrevistas muy interesantes y algunos de los programas más importantes sobre videojuegos estubieron allí en directo. Hay cosas que no me gustaron, pero son cosas que se deben un poco más al comportamiento de la gente, odio a esa masa de gente comiendo tirada en el suelo y dejandolo todo echo un asco, y el echo de que hay filas para absolutamente todo y muchos intentaban colarse. Bueno, si que hubo una cosa que no me gusto, hubieron algunos problemillas técnicos en la actuación de Cécil Corbel, pero en general me lo pasé bastante bien.
Avatar de l’usuari
Hario
Mangaddicte
 
Entrades: 633
Membre des de: 15 oct. 2011 21:28
Ubicació: SPXX0038

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: Kimy » 03 nov. 2011 09:21

Sanse ha escrit:No se, jo hi vaig trobar un parell de samarretes que no havia vist mai, una de l'Okami, que vaig comprar el dissabte, i una altra de Trigun, que em vaig comprar el dilluns.


Ben fet, la samarreta de Trigun molava molt :emocio:

A mi els stand que més van agradar-me van ser el de square enix i el de les sabatilles d'anar per casa, sobre els altres, arribava un moment que tots eren iguals. Vaig portar-me una desil·lusió quan només vaig trobar un nino una mica cutre d'en Cloud ( bueno, el va trobar en Sanse) ni d'en Chachamaru (un gatet de Nyampire).

PD: Tampoc va agradar-me ser aixafada reiteradament t.t
PD 2: sento parlar tan poc al tren, em marejo moltíssim xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: Hachi » 03 nov. 2011 15:04

Puff és que el dissabte va ser horrible de tanta gent que hi havia, no podies fer casi res ><, sort que aquest any no portava cap nina perque sino em veig posant-me de mala llet xDDD

PD: kimy tranqui, jo al tren estava tambe mig adormida, o emprenyada al mati xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: Time Master » 06 nov. 2011 14:58

Jo per sort hi vaig estar Dissabte al migdia que hi havia poca gent (quan vaig marxar començava a omplir-se un altre cop) i el Dimarts que estava super buit.

Respecte a l'oferta, lo de sempre. Jocs caríssims, manga car, anime car... jo vaig comprar una edició col·leccionista de Experimental Lain, Ergo Proxy i Samirai Champloo, i de manga 8 volums de GTO que estaven d'oferta (2.95€).

El que he trobat a faltar son stands amb material japonès (manga en japonès) pel que em sembla que em tocarà tirar d'importació. Anys anteriors juraria que si que n'hi havia...
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: koroki » 06 nov. 2011 16:28

Time Master ha escrit:Jo per sort hi vaig estar Dissabte al migdia que hi havia poca gent (quan vaig marxar començava a omplir-se un altre cop) i el Dimarts que estava super buit.

Respecte a l'oferta, lo de sempre. Jocs caríssims, manga car, anime car... jo vaig comprar una edició col·leccionista de Experimental Lain, Ergo Proxy i Samirai Champloo, i de manga 8 volums de GTO que estaven d'oferta (2.95€).

El que he trobat a faltar son stands amb material japonès (manga en japonès) pel que em sembla que em tocarà tirar d'importació. Anys anteriors juraria que si que n'hi havia...

Hi havia continuarà, que crec que era el unic stand. Buscaves algu especial ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2011 18:17

Bueno, desprès hi havia aquell stand que et regalava dos comics en japonès o altres dies cinc per si provaves la seva web xD

Tot i que hi havia coses molt xunges entre el que et donaven >o<
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: Time Master » 07 nov. 2011 17:09

koroki ha escrit:Hi havia continuarà, que crec que era el unic stand. Buscaves algu especial ?

Ah si? Doncs no ho vaig veure. També s'ha de dir que no vaig estar massa temps cap dels dos dies. I no, no buscava res en concret, simplement alguna cosa senzilla per practicar una mica la lectura.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: Hachi » 07 nov. 2011 21:40

Doncs si vius a Barcelona passa't algun cop a la botiga de la Continuarà que esta a prop de la Catedral, allà venen manges barats en japonès
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: Time Master » 09 nov. 2011 11:47

hachi_90 ha escrit:Doncs si vius a Barcelona passa't algun cop a la botiga de la Continuarà que esta a prop de la Catedral, allà venen manges barats en japonès

Així ho faré. Visc al costat de barna però no he estat mai a cap botiga de manga XD (sé que hi ha vàries). De fet aquesta que dius l'he vist algun cop que he hagut de passar pel davant per anar a un parell de clients de l'empresa que tinc per allà.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: koroki » 09 nov. 2011 12:27

Esta a via laiatna. La part de Manga pura esta amagada al pis d'abaix. De fet aquesta botiga es l'unic aque importa manga i et permet demanar els mangas que vulguis.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: Time Master » 09 nov. 2011 12:47

Wow doncs m'hi passaré tant aviat com pugui, perquè a més els manga en castellà son caríssims a tot arreu... 8€ un manga?
:volsdir:

Encara recordo quan els còmics de bola de drac, que tinc pràcticament la col·lecció sencera, valien 175 peles. Això és apenes un euro!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Saló del Manga XVII!

EntradaAutor: koroki » 09 nov. 2011 13:22

El manga ha pujat molt. Els mangas en japones importants tampoc et costaran barats per aixo.. pero crec que més o menys costen igual.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron