Battle Royale (BR)

Aquí es tractarà qualsevol cosa relacionada amb la cultura Japonesa (videojocs, musica, etc.)

Battle Royale (BR)

EntradaAutor: Palex » 18 nov. 2006 01:26

No és ben bé, cinema...

però no sabia on posar-ho!

BR, suposo que gairebé tothom la deu haver vist, per tant no explico gaire res de la pelí...

No sé... és una pelí que m'agrada molt (estic parlant de la primera, la segona fàrem com si no existis), amb l'actuació estrelar de Kitano que és un reforç per a la pel·lícula i amb la de Fujiwara (l'actor també famós per haver fet de Laito, Light a la pel·lí Death Note) aquest film s'ha convertit en un dels millors en aquest gènere i un del més reconeguts.

I que mola molt tota la penya matant-se...

Imatge
Kitanito, de mi corazón

Imatge
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 18 nov. 2006 03:18

Basicament....Battle Royale és per mi una de les millors pel·lícules k he vist mai.....molts diran k ni ha de millors....xo akesta es una d eles k em van marcar més la meva vida....m'ha agradat k hagis fet un post sobre la peli....per mi es una gran obra mestra, i amb en Kitano pel mig enkra millor!!!!

Tan sols dir aixó....k es una pelicula k m'ha marcat molt.....el meu personatge preferit és en Kiriyama sense cap mena de dubte.....(aket any he nat de cosplay de Kiriyama)......les dos millors escenes: la masacre del far o "com un grup d'amiges es poden massacrar entre elles".... :twisted: .......i el combat final entre en Kiriyama i en Kawada....kuan surt del foc per l'explosió allà amb els ulls cremats i amb les dos ratllles k li cauen dels ulls....és genial!!!!.....

.....per cert...la millor frase k diu en Kiriyama a la peli és: ".................."

......XD....ya neeeeee!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 18 nov. 2006 12:45

Si és genial

quan les amigues aquelles es comencen a matar.

A mi potser m'agrada al principi de la pel·lí quan el Kitano diu: "Callad!" (i tot seguit mata amb la daga voladora a la noia que parlava clavant la navalla just al centre del cap, de manera qu només surt un gota de sang que va baixant per el cap.

I el final ( QUI NO L'HAGI VIST QUE NO LLEGEXI)





....





Quan el Kitano menja l'úlima galeta i cau desplomat.... si és molt bona la pel·lí
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 18 nov. 2006 13:27

sips molt bon final.....de la peli me sobra el tros k surt en Kitano agunatant el paraigues a la Noriko, akella paranoia em sobra.......

....vai mirar a la web de la peli: www.battleroyalefilm.com em sembla...allà hi ha força de la filosofia de la peli.....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 18 nov. 2006 13:31

Tampoc no és tanta la paranoia, això dóna peu, a que l'espectador es pensi, el que queda confirmat que el Kitano està penjat de la Noriko.

Hi ho demostra amb un superdibuxet, que sincerament és genial, allà amb els caps tallats braços mutilats xd. :lol:

Molt bona la web :wink:
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Aiko Minamino » 31 maig 2007 23:59

Ok el topic es de fa mooooooooooooolt de temps pero jo postejo pk la peli em va agradar molt.

Vas fer cosplay de Kiriyama, Jako? Wala XD Jo vaig fer cosplay de la peli tb fa un salo XD

A mi tb m'encanta en Kiriyama (l'Andoh es genial!)

Doncs us explico una cosa de la peli; :P no nomes en Kitano està penjat de la Noriko, sino k la nena tb sent algu x ell. ^^

I respecte als actors, en Kitano estava molt be, i el mateix dic de l'Andoh, però en Fujiawara?Jo el trobo força dolent...

Per mi les millors escenes de la peli: totes les d'en Kiriyama, les de la Chigusa, la d'en Sugimura amb la Kotoiki i la de la Sakura Ogawa (pobreta TT_TT)
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Airún » 01 juny 2007 20:32

Volia comentar algun dia en aquest post pero vaig veure k l'ultim comentari era per allà el novembre i em va fer pal, ara k la Aiko-chan ho a fet m'atraveixo ha fer-ho jo arigattoooooo ^^

Doncs que dir d'aquesta maravellosa pel·licula que la vaig veure gràcies a k en Jako tontejava amb mi i me l'ha va passar, perquè em va dir que era molt bona, tenia tota la rao era genial, em vaig enamorar d'en Kiriyama akesta cara de mala llet i de sadic k em torna boja jajajajajjaaj

A part hi ha moltes escenes bones, el moment del faro on es maten totes, el moment de la Chigusa k apunyala l'entrecuix d'en Niida és genial jajaj això li passa per pervertit jajajajja (e broma), tmb les den Kiriyama, totes , anava a dir les k més però he començat a recordar i m'agraden totes, i tmb les de la Mitsuko, ella tan pu.... jajajj és la millor, volia anar d'ella pel saló però no vaig poder havera aket k fare.

Weno em sembla k m'he enrollat molt però m'encanta aketa peli, la segona no li arriba ni a la sola de la sabata ajjaja

:wink: [/list]
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Aiko Minamino » 01 juny 2007 20:38

pos xip ù_ú hi estic d'acord la peli es genial XDD Ummm això em planteja una pregunta, si haguessiu de triar una manera de morir al BR (imaginant que tas amb els personatges de la peli) com voldrieu?

A mi que em mati en Kiriyama com ell vulgui però k el tingui aprop XP

Doncs jo al salò vaig anar de BR amb l'uniforme la pistola i la cama tota tacada de sang, el millor va ser al tren pk ningú anava disfressat i tothom mirantme la cama XDDDDDDDDDD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Airún » 01 juny 2007 21:05

Modestia part jo guanyaria el concurs, ara si haves de morir, preferiria k em mates en Kiriyama i en Nanahara amb la death note jajajaaja se'm enva molt jajaja

O sinó una bona lluita contra la Mitsuko, m'encantaria matarla!!!

Però a mi em pasaria com en Kitano, després de matar-me em sonaria el mobi i m'aixecaria per contestar ajajjaja

deixo de desveriar k aixó acabaria malament ajjaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Darko » 09 jul. 2007 18:49

Per déu, com pot ser que no hagi escrit encara aquí!!!!! Battle Royale es molt bona, les DOS pelicules estan molt bé, la primer es millor, sí, ho reconec, però la segona també està guay, treient les escenes bèl·liques ¬¬'.

Perquè agrada tant en kiryiama?? no fa res que no pugui fer kawada, i veient el resultat final es millor en kawada xDDD, reflexineu-hi siusplau, reflexineu-ho. Jo no tinc cap "concursant" preferit, tot i que en Nanahara em cau malament, no ho puc evitar.

Per últim, una manera bonica de morir seria matar a tothom i després acabar-se suicidar-se jojojo xDD

PD. perdoneu per no recordar-men >.<... a la peli hi ha enfrontament Sugimura kiriyama??? perquè en el manga està molt bé la lluita aquesta.....si a la peli no hi és, que dubtu k hi sigui, hi hauria de ser!!!
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 09 jul. 2007 21:57

sugimura es el k al manga es el crack de karate i judo i tal o és el k es tira a totes les ties i es un crack a la informatica.....si es algun d'akets no hi ha enfrnatment....i sisp el manga mola molt perk saps molt la vida de cada un d'ells....

nops la millr manera de morir....seria tirante a la Mitsuko i despres k et mati......o per guanyar t'eseres ala sortida de la classe i vas matant....pim pam!!!

muajjajjajaja....xo sempre es millor eprseguir i torturar......com en Kiriyama!!!,,,,XD :twisted:
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 10 jul. 2007 18:42

Abans de res, potser es millor k ki no hagi llegit el manga o vist la pelicula no llegeixi el k escric...avisa'ts estan

Sugimura es el de la reigan, i on es k no hi ha l'enfrontament am en kiriyama al manga o a la pelicula?? suposu k diras pelicula, perke al manga si ke lluiten....precisamament tu encara tens el tomo on això passa ¬¬*

Mmmm, una mort tipus mantis religiosa...no esta malament, pero segur k n'hi ha de millors, esforçat'hi més el proper cop xDDDDD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 11 jul. 2007 17:41

eforça't tu i digues alguna mort k molaria......em referia a la pelicula a lo den Sugimura....i seps avui te portat el tomo 11 em sembla k es on hi ha akesta batlla.....i no fa reiguns...... fa kenpo i usa el ki...k no ho diu xo es veu....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 12 jul. 2007 16:30

matar a tots els companys de classe, i mentres et dirigeixes al centre de l'illa per trobar-te amb l'organitzador de l'event, ser atacar per un ós ... polar, i morir en l'enfrontament amb aquest.

si que fa reigans, en el dibuix es veu clarament, si no el tiu no diu reigan mentre hofa es perke l'autor no volia pagar drets d'autor al de yu yu hakusho
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: MiraiMaki » 02 abr. 2008 21:51

Hòstia, jo que ja fa temps que tenia Battle Royale en el punt de mira, i m'acaveu de convèncer i animar-me ^^

Per cert, sabeu d'on m'he la podria descarregar, i si val la pena mirar-la en castellà o és millor veure-la en VOS? (vosaltres que sou els entessos ^^)


PD: Veig que hi ha més gent friki al món, ànims que encara el podem dominar :mrgreen:
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

Següent

Torna a: Cultura japonesa en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron