Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Sanse » 27 nov. 2011 19:48

Doncs això, que s'havia parlat de quedar demà per dinar, però no s'havia arribat a dir ni hora ni lloc, i com que no recordo en quin tema estava, en faig un de nou.

S'havia proposat que, si fa bon temps anar a fer un picnic al parc de les casernes i si no anar a dinar a algun altre lloc. Així doncs, on voleu quedar i a quina hora?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 20:03

Shiii
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Kimy » 27 nov. 2011 20:05

Sanse ha escrit:S'havia proposat que, si fa bon temps anar a fer un picnic al parc de les casernes i si no anar a dinar a algun altre lloc. Així doncs, on voleu quedar i a quina hora?

Jo no tinc classe demà, així que passaré tot el matí, a partir de les 8, a la biblio escrivint fanfics/histories o, en el seu defecte, estudiant... xD Quan els que teniu classes sapigueu l'hora a la que sortiu i a la que us va bé quedar, ja sabeu.

Sobre el menjar... Portar un bocata és l'opció més econòmica, tot i això, si voleu dinar fora, crec que el japo son uns 8€ el menú del migdia, i si no, el Viena també és força barat.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Hachi » 27 nov. 2011 20:10

Jo surto a les 2h, i he d'estar fins a les 2:30h que en Xose m'ha de passar la projecció de Haruhi, que el portatil està mort i la teniem a allà ><. Sino també podem quedar a la uni de montilivi, comprar bocattes i menjar pels voltants i baixar després tranquilament?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 20:11

Kimy ha escrit:
Sanse ha escrit:S'havia proposat que, si fa bon temps anar a fer un picnic al parc de les casernes i si no anar a dinar a algun altre lloc. Així doncs, on voleu quedar i a quina hora?

Jo no tinc classe demà, així que passaré tot el matí, a partir de les 8, a la biblio escrivint fanfics/histories o, en el seu defecte, estudiant... xD Quan els que teniu classes sapigueu l'hora a la que sortiu i a la que us va bé quedar, ja sabeu.

Sobre el menjar... Portar un bocata és l'opció més econòmica, tot i això, si voleu dinar fora, crec que el japo son uns 8€ el menú del migdia, i si no, el Viena també és força barat.

Coses barates, coses barates...(8)~
hachi_90 ha escrit:Jo surto a les 2h, i he d'estar fins a les 2:30h que en Xose m'ha de passar la projecció de Haruhi, que el portatil està mort i la teniem a allà ><. Sino també podem quedar a la uni de montilivi, comprar bocattes i menjar pels voltants i baixar després tranquilament?


A mi quan em digueu i on em digueu >.<
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Aniool » 27 nov. 2011 20:12

KonataRiddle ha escrit:
Kimy ha escrit:
Sanse ha escrit:S'havia proposat que, si fa bon temps anar a fer un picnic al parc de les casernes i si no anar a dinar a algun altre lloc. Així doncs, on voleu quedar i a quina hora?

Jo no tinc classe demà, així que passaré tot el matí, a partir de les 8, a la biblio escrivint fanfics/histories o, en el seu defecte, estudiant... xD Quan els que teniu classes sapigueu l'hora a la que sortiu i a la que us va bé quedar, ja sabeu.

Sobre el menjar... Portar un bocata és l'opció més econòmica, tot i això, si voleu dinar fora, crec que el japo son uns 8€ el menú del migdia, i si no, el Viena també és força barat.


Coses barates, coses barates...(8)~
hachi_90 ha escrit:Jo surto a les 2h, i he d'estar fins a les 2:30h que en Xose m'ha de passar la projecció de Haruhi, que el portatil està mort i la teniem a allà ><. Sino també podem quedar a la uni de montilivi, comprar bocattes i menjar pels voltants i baixar després tranquilament?


A mi quan em digueu i on em digueu >.<


a... montilivi?!.. jo estic a plaça catalunya.. :os_u-u:
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 20:14

:os_u-u: No se on és però llavors quedem en un lloc mes aprop d'on siguis
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Aniool » 27 nov. 2011 20:15

sino.. puc agafar el bus.. a montilivi es L11 no?
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Hachi » 27 nov. 2011 20:15

Jo ja us dic, he d'estar a la uni, si volem veure Haruhi ><. Aniool a quina h acabes?

Sip, és l'11 ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Aniool » 27 nov. 2011 20:17

puc plegar a.. l'1:45
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 20:17

Pero no es a la no se que de medicina la projecció de la Haruhi?
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Hachi » 27 nov. 2011 20:18

Sip, però en Xose estudia com nosaltres a Montilivi, jo acabo a les 2h de classe, és l'únic moment que tenim perquè em passi la peli
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 20:22

hachi_90 ha escrit:Sip, però en Xose estudia com nosaltres a Montilivi, jo acabo a les 2h de classe, és l'únic moment que tenim perquè em passi la peli

També podem quedar abans a montilivi i després anar a buscar l'Aniool mes tard no? Encara que potser ja seria molt tard :os_u-u:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Aniool » 27 nov. 2011 20:31

jo.. també poc venir a montilivi si us va més bé. sortint a l'1:45, crec que com a molt a les 2:15/30 estaré per allà..
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Quedada per dinar abans de la projecció de Haruhi

EntradaAutor: Darko » 27 nov. 2011 20:43

Alaaaa jo pensava que la projecció era a Montilivi, sort que us he llegit .______.

Jo no puc venir a dinar en principi. Tot i que si que podria si dinessiu a les 6, si dineu a les 6 m'apunto. Si no poguessiu aguantar a fins a les 6 també podria a les 6.45 u.u
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron