Reunió proposada per COGI

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Reunió proposada per COGI

EntradaAutor: aeris24 » 14 juny 2007 10:12

Bones!

Els de la COGI ens proposen una reunió sobre el Nana Day diumenge 24 de juny a les 16.00 (pl. Hotel Carlemany); ells han quedat i ens proposen d'anar-hi.

Disponibilitats? A mi el dia em sembla una mica complicat, però alhora si tothom treballa també és difícil entre setmana...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 14 juny 2007 11:42

Ja veure com, pero si puc anire.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 14 juny 2007 12:47

Estaria MOLT bé, però.... no podria ser un altre dia ^^u? o fer una altra reunió i posar les idees en comú? En principi jo estaré currant a no ser que m'ho canviïn. (i no puc demanar que em deixin un dia lliure ja la primera setmana de treballar ^^U)

Ja se que els canvis són poc probables, només preguntava per provar. Bé espero que si mes no algú altre de l'associació pugui anar-hi.

com que és inversemblant que jo pugui assistir voldria deixar les meves idees.(segur que ja heu tingut en compte molt d'això, però jo ho deixo x si les mosques)

**El que ja es va dir a l'última reunió, que els universitaris alguns ho tenen fotut perquè encara estan d'exàmens. Que necessitaríem implicació de persones per suplantar el nostre dèficit.

**Un altra cosa, crec que s'hauria de començar a elaborar un horari, pensar en les hores fortes i mes fluixes, de quina hora s'obre fins a quina hora es tanca. D'aquesta manera podem repartir la gent que només vol/pot estar unes hores i els que estarien disposats a passar-s'hi el dia.(o mig dia). I pensar quanta gent es necessitaria per a cada activitat, així poder comptar i organitzar les necessitats de personal.

**L'organització de les activitats, horaris i modalitats dels concursos. (recordem que no en podem fer masses, que de premis potser només en disposem de 2 a molt estirar 3 lots (si els fem petits) amb el que tenim que ens va sobrar de la festa major i el que ens donarà la 22).

**A més a més referent a la publicitat (quan arribaran els cartells?) val més que ens dividim el material i no deixem lloc sense avisar.

--- per últim, crec que els de L'AULAMANGA també hauríem de fer alguna altra reunió quan poguéssim. (ja se que els exàmens ...macasumdenta >__<)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Palex » 15 juny 2007 19:15

Kerla ha escrit:**El que ja es va dir a l'última reunió, que els universitaris alguns ho tenen fotut perquè encara estan d'exàmens. Que necessitaríem implicació de persones per suplantar el nostre dèficit.




Jo des de la COGI, ja vaig dir que intentaria portar força gent, però també heu de tenir en compte que encara estem començant i no disposem de molts membres...

I sobre el dia de reunió, ja em sap greu, però és que sinó trobar un dia és força complicat, oi?
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Aiko Minamino » 16 juny 2007 00:08

Jo puc, diumenge no treballo (l'unic dia XD)
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 19 juny 2007 10:32

Vale a la reunió miraria de venir jo també.

Si he començat anglès només podré venir mig dia.

La qüestió es que per la reunió s'ha de portar tot al dia ja. Res de idees al aire, sinó idees fixes de com muntar-ho tot, muntar espai, taules etc, activitats , bla bla bla bla bla bla bla bla bla i mes bla.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 19 juny 2007 13:33

Mmmmm el dia despres de la revetlla de sant joan no es massa bon dia pero bueno xDD, en principi podeu contar amb la meva presencia a la reunio ja que soc de relacions púbiques (no m'he equivocat, ho he posat a proposit) tocaria na mica exercir el carrec, tot i que estic bastant perdut en el tema pero bueno ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Kerla » 19 juny 2007 19:14

Jo potser (encara no ho se de segur) podria escapar-me una estona i venir.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy


Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron