Torna Bola de Drac + Kai

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: Midgar Wolf » 29 juny 2011 15:34

Televisió de Catalunya tornarà a emetre la mítica sèrie Bola de drac. Ho farà a partir del setembre i a través del canal juvenil 3XL, que oferirà la sèrie original i les tres que se'n van derivar: Bola de drac Z, Bola de drac GT, i Bola de drac KAI, una remasterització en alta definició i format panoràmic de Bola de drac Z.

La sèrie, creada pel dibuixant japonès Akira Toriyama, va debutar a TV3 el 15 de febrer de 1990, i es va emetre fins al 2001. Segons revela la cadena, des de llavors s'han rebut nombroses peticions sobre el retorn de la sèrie, a través de totes les vies, incloent pàgines web, fòrums i grups de Facebook. Finalment, les seves peticions han estat escoltades, i els milers de fans de la sèrie tindran ocasió de tornar a gaudir-ne, alhora que les noves generacions podran conèixer uns personatges que ja s'han convertit en mites.

Bola de drac és la història d'un nen, en Son Goku, que té poders sobrenaturals i que busca les Set Boles de Drac, uns objectes màgics que, si s'aconsegueixen reunir, permeten invocar un drac totpoderós que concedirà qualsevol desig a qui l'hagi cridat. En aquesta recerca viu múltiples aventures i s'ha d'enfrontar a perillosos personatges fantàstics.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: koroki » 29 juny 2011 17:23

Et puc robar el text per penjar-ho a la web ?

Es que he possat la noticia peor m'ha fet pal escriure el text.

Sobre la noticia, es bastant interessant, per fi els nens creixeran fent kames i no tonteries de dibuixos animats americans !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: Midgar Wolf » 29 juny 2011 17:48

koroki ha escrit:Et puc robar el text per penjar-ho a la web ?

Es que he possat la noticia peor m'ha fet pal escriure el text.

Sobre la noticia, es bastant interessant, per fi els nens creixeran fent kames i no tonteries de dibuixos animats americans !


El text no sé ni d'on és, no es meu, copia, copia x'D

Ara a veure si emeten també altres series. Per exemple a mi em faria gràcia tornar a veure Musculman, Conan el nen del futur, el petit chef, etc...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: koroki » 29 juny 2011 22:38

Una reposició de petit chef o musculman estaria molt bé.

De fet musculman van dir fa com 5 o 6 anys que la tenien de nou per fer-la, pero llavors els 3xl va canviar i es van oblidar completament d'aquestes paraules.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: Tsukki » 30 juny 2011 22:19

Acabo de veure la noticia xD a mi Dragon ball per molt mítica que sigui m'aburreix ._. jo trobo a faltar series com sailor moon i les bessones a st.claire...
Avatar de l’usuari
Tsukki
New_member
 
Entrades: 14
Membre des de: 21 juny 2011 23:44

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: koroki » 30 juny 2011 22:38

Tsukki ha escrit:Acabo de veure la noticia xD a mi Dragon ball per molt mítica que sigui m'aburreix ._. jo trobo a faltar series com sailor moon i les bessones a st.claire...

Home suposo que bola de drac no esta pensat pel public femeni, esta clar.

A part que sailor moon no fa tant que la van deixar de fer, no ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: Midgar Wolf » 06 jul. 2011 22:23

Ha tornat Yu yu Hakusho, dos episodis cada día a la 1.20 de la matinada. Vaya horari... x'D
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: koroki » 07 jul. 2011 12:14

Aico vaig llegir. De fet també han comprat Saint Seya i Nausica el Vall del viento. Estan que no paren.

El problema esta clar que es el horari. A partir de les 21h no es temps de fer anime. A part, Yuyu hakusho ho havien fet al mitx dia, ara els fa por que els nens es traumin xD ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: Yui-chan » 09 gen. 2012 12:25

No se si vau veure per el Facebook de Canal 3xl (diria que era aquest xD), el dia de cap d'any van anunciar que el Dragon Ball Kai acabara cap a finals de Gener i que el 2 de Febrer començarà l'emissió de Dragon Ball.
A partir de DB, continuaran amb tota la saga fins a GT (aproximandament fins al Desembre) i acabaran la Tornada de Goku al 3xl amb tots els OVA's incluïnt el nou Episodi d'en Bardock i amb l'emissió de totes les pel·lícules :perverface:

PD: espero que us agradi el proposit 3xl del 2012 xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: Midgar Wolf » 09 gen. 2012 12:34

Parlant de películes, recordeu si les 4 últimes que eren les dos finals d'en Broly, Fusión i el ataque del dragon les van emetre en català?
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: koroki » 09 gen. 2012 12:43

Hi ha gent que diu que si, que estan fetes en català. Jo mai les he vist.

Per altre banda, fer DB es realment el que s'hauria d'haver fet ja.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: Yui-chan » 09 gen. 2012 12:45

koroki ha escrit:Hi ha gent que diu que si, que estan fetes en català. Jo mai les he vist.

Per altre banda, fer DB es realment el que s'hauria d'haver fet ja.


Estic d'acord amb tu pqe ma cusina sa enganxat a DBK i tinc por que no li agradi DB pqe en goku surt petit TT... esqe an comensat pel mig TT...
Haurien d'haver fet DB, DBK, i la temporada del boo de DBZ i llavors DBGT :P

PD: no se si penseu igual :$
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: Taishi » 09 gen. 2012 12:49

La última que recordo que van passar en català és la primera pel·lícula de en Broly.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: koroki » 09 gen. 2012 12:51

AnimeGirl ha escrit:
koroki ha escrit:Hi ha gent que diu que si, que estan fetes en català. Jo mai les he vist.

Per altre banda, fer DB es realment el que s'hauria d'haver fet ja.


Estic d'acord amb tu pqe ma cusina sa enganxat a DBK i tinc por que no li agradi DB pqe en goku surt petit TT... esqe an comensat pel mig TT...
Haurien d'haver fet DB, DBK, i la temporada del boo de DBZ i llavors DBGT :P

PD: no se si penseu igual :$

Doncs si, hagues estat bé. L'important es possar DB al principi, sino no saps d'on baixa res.

Taishi, en sanse diu poseir Fusion en català, en VHS.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: Midgar Wolf » 09 gen. 2012 13:19

En català les van doblar totes, fins i tot aquella de 100 anys després. El que no sé es si les van emetre per televisió o no.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

cron