Chunking Express

Aquí es tractarà qualsevol cosa relacionada amb la cultura Japonesa (videojocs, musica, etc.)

Chunking Express

EntradaAutor: Darko » 09 jul. 2007 19:32

No es una pelicula japonesa (diria que es chinesa)....però no em mirareu malament per posar-ho aquí no???? Si més no com a mínim un dels actors es mig japonés, Takeshi Kaneshiro, possiblement a molts us soni aquest nom perquè està a l'onimusha 3, am en Jean Reno

Tornant a la pelicula,... es tracta de dues histories d'amor independents l'una de l'altre que passen a un barri turístic de Hong Kong. Qui vulgui saber més sobre elles que miri la pelicula xDDD o que continui llegint, no tinc ganes de traduir, aixi que ho deixo en castella: "La primera describe el fugaz encuentro entre un joven policía en plena crisis amorosa y una misteriosa mujer fatal traficante de drogas. La segunda se centra en el singular romance entre un solitario y sencillo agente de policia y la joven camarera del pobre bar donde aquél suele comer."

I aqui està la caratula del film:

Imatge

La vaig vore no fa massa temps quan la van posar per la 2, a les tantes de la matinada, com es normal, i em va semblar un pelicula molt bona. Llastima que al fer-la a les tantes de la matinada(com ja he dit) la vai tindre que grabar en video (VHS, encara tinc VHS, mort als DVD) però vai calcular malament el temps i no vai poder veure el final :cry: :cry: :cry:

Si algu la vista que comenti que li sembla...si algu no la vista i té adsl, que se la baixi, la miri i comenti, i quan pugui me la passi, que vull veure com acaba xDDDDD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 09 jul. 2007 20:30

ja men vas parlar......em pensava k vingent de tu la peli apestaria....xo veig k la historia és força interessant....XD

kuan la tinguis amb final avisa...XD.....

PD: mort als DVD.....long live to VHS
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 09 jul. 2007 20:59

Jako-kun ha escrit:ja men vas parlar......em pensava k vingent de tu la peli apestaria....xo veig k la historia és força interessant....XD


¬¬* tot aixo o casi tot el k hi ha escrit ja t'ho havia dit....a veure si escoltes.

I no hi ha cap pelicula de les que recomani veure que apesti ¬¬* si en recomano es perke realment valen la pena ¬¬*.

I men oblidava...¬¬* xDDDDDD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 09 jul. 2007 22:29

nah.....ket donguin....per un cop k te dic algo bo..........sincerament no m'he llegit gaire res del k has escrit....i ara he vist k es la den Takeshi Kaneshiro.....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 10 jul. 2007 18:36

pro nomes has dit algo bo perke no saps kina cosa dolenta dir de la pelicula....no l'has vist....(baixatela)

Hi com ahir (o abans d'ahir?) no em vai recordar de comentar-la pelicula, ho fai ara. per que no es perdi el fil...

Personalment em va agradar més la segona historia, és més comica, i la musica està molt ben escollida. La primera es una mica..."wenu....", tot i ke no esta gens malament.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 11 jul. 2007 17:38

xo la primera no es la den Takeshi Kaneshiro ¿?.....no hauria de molar mes la primera¿?....O.O
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 12 jul. 2007 16:35

a mi també costar acceptar-ho...pro pel fet que en una pelicula (o una part de pelicula com es el cas) hi aparegui l'unic actor ke coneixes, no garantitza que la pelicula sigui molt bona
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu


Torna a: Cultura japonesa en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron