Critiqueu agust :

La Comissió de Web s'ocupa de la gestió del principal mitjà de difusió de l'associació. Aquí podeu comentar els problemes que trobeu o proposar canvis que creieu que hauria de tenir la web o aquest mateix fòrum.

Moderador: Comissió Web

Critiqueu agust :

EntradaAutor: koroki » 07 jul. 2007 22:21

Pos això, critiqueu aquesta opció de web amb ganes : http://www.aulamanga.org/Koroki/

Per ara ja se que he de modificar els colors ò.o, però apart de això ... alguna idea més ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Airún » 07 jul. 2007 23:54

Per mi esta mub, només aixo dels colors i potser k lo de l'Aula Manga Udg i la imatge ocupes tota la part de dalt

nose ehh, a més tinc son i nose k dic jajajaj
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Jako-kun » 08 jul. 2007 13:26

nu xe......ja s'anirà fent....la kuestió esk laweb estigui currada i cplerta...i aketsa va pel camí....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 08 jul. 2007 18:26

No crce que sigui la solucio peor vaja una merda canvi de colors : http://www.aulamanga.org/Koroki/opcio2/
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 09 jul. 2007 23:49

ueeeeee sooooc daltonic!!!!! perque veig les dues opcions iguals xDDDDD olele olala ser daltonic es el millor que hi ha!!! (si algu ho es que no s'ofengui ^^ )

A mi tambe amb sembla be el disseny ^^ tot i que l'actual den pere m'agrada molt tambe, sobretot els colors
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 10 jul. 2007 07:44

La segona opcio s'en va anar a norris per culpa meva xDDDDDDDD aixi que es normal ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Darko » 10 jul. 2007 18:17

mmmm, llavors realment les dues opcions son iguals??, perke jo les vei diferents....poc, pero diferents.

esta molt bé la web, és molt complerta. tot i ke no entenc massa ve lo de les noticies ke van baixant per la dreta, per a poder-les mirar totes cal esperar-se un munt!!!

I sem fan raros els colors de la web, ho veig tot massa blau potser
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: koroki » 10 jul. 2007 21:23

tecnicament la segona opcio te diferencies, pero va haver un error meu i va quedar mitx mitx xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 11 jul. 2007 14:21

que s'ha de canviar la web? que hi ha algun problema?

la meva opinió es que es veu un xic malament amb pantalla gran, el títol és petit i es veu desplaçat ^^u i les noticies que volten, potser haurien d'anar més lentes i les veig mig sobreposades i aixafades. ah i la imatge de la sakura tallada.... no m'agrada ^^U

Ps: ho sento ^^ U però deies que critiquéssim no?
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 11 jul. 2007 15:54

Kerla ha escrit:que s'ha de canviar la web? que hi ha algun problema?

la meva opinió es que es veu un xic malament amb pantalla gran, el títol és petit i es veu desplaçat ^^u i les noticies que volten, potser haurien d'anar més lentes i les veig mig sobreposades i aixafades. ah i la imatge de la sakura tallada.... no m'agrada ^^U

Ps: ho sento ^^ U però deies que critiquéssim no?


suposo que el tee problema es que tens la fon mes gran del normal. Pasam una imatge de com veu la web i mirare de fer alguna cosa.

Sobre la velocitat, hi ha gent que es queixa de que va massa lent, no es sencill posar una.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 11 jul. 2007 16:53

Com ja vaig dir al seu moment, a mi la web actual m'agrada, però crec que li falta dinamisme (continguts, vaja) i arreglar alguns detalls (que ja té la del Sergi, com separar notícies d'activitats), però m'agrada l'estil i disseny actuals.

No sé, ja que demanes que critiquem (si més no, sempre és una pràctica i se n'aprèn), ja et vaig dir que a mi no m'agraden els colors, i m'agradaria més que la barra de notícies fos com el que proposo:

És un exemple (que he copiat de la web del Punt XD), però em sembla molt més pràctic. Sempre es pot millorar (com aconseguint q la notícia s'aturi al posar-hi el cursor, canviant colors, etc), però és visual igualment i útil.

Nuzé, només una idea més.
aeris24 l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 oct. 2008 19:51, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 11 jul. 2007 18:18

aeris24 ha escrit:Com ja vaig dir al seu moment, a mi la web actual m'agrada, però crec que li falta dinamisme (continguts, vaja) i arreglar alguns detalls (que ja té la del Sergi, com separar notícies d'activitats), però m'agrada l'estil i disseny actuals.

No sé, ja que demanes que critiquem (si més no, sempre és una pràctica i se n'aprèn), ja et vaig dir que a mi no m'agraden els colors, i m'agradaria més que la barra de notícies fos com el que proposo: http://cristina.taberner.googlepages.com/banner

És un exemple (que he copiat de la web del Punt XD), però em sembla molt més pràctic. Sempre es pot millorar (com aconseguint q la notícia s'aturi al posar-hi el cursor, canviant colors, etc), però és visual igualment i útil.

Nuzé, només una idea més.


Nomes dirte que es una bona solucio, i en siki ja me la va dir, pero presenta problemes : aixo vist desde 1280*1024 vale, perfecte, pero si començes a pensar en 1024*786 la pantalla pel text real es redueix moltissim, i poses 800*600 ( com ara mateix en la uni on estic) pos queda un espai bastant miniscul de text per llegir.

Crec que els banners uns agraden garns pel que veig, pero tant grans torna a donar problemes de espai. Un banner ha de ser vistos, pero no per aixo ha de ser enorme.

Pensa que la meva ja no te un aspecte decent en 800*600 pero vaja al menys es pot llegir.

Dir tambe ja que comentes la web actual, que a mi esteticament no m'agrada, per mi es massa simple, m'agrada algu mes "carregat", tant mateix es la meva opinio.

Perl que deia la kerla, es possible que treballi una mica un CSS per eviat coses aixi.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: koroki » 27 jul. 2007 12:37

Bueno per la kerla que criticava sobre el moviment de les noticies: ja no se superposen ni surt la sakura tallada ni crec que van massa rapid. Es pot rebaixar encara més la velocitat.

27/7/07 agregat algun banner mes, a veure si aixi us queixeu menys de colors ><, ara no tot es blau ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 30 jul. 2007 03:51

Jo no sé si vaig exposar la meva opinió, però en tot cas ara que tinc insomni aprofito per fer-ho.

A mi la web m'agrada, de fet totes dues. Encara que veig més pràctica, més funcional l'aposta d'en Koroki amb els menus i tal.

I sobre colors i tal, bah, no cal tocar res fa conjunt amb el fòrum, la gent es queixa per queixar-se xD.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 30 jul. 2007 13:16

Graciiesss T0T

la primera opinió positiva per fiiii T0T , jo també crec que esta prou be de colors (hh), Podrien ser millors, però vaig intentar que encaixessin amb el forum ò.o. Fa mes de web única.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Web

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron