Evaluació Nana Day

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Evaluació Nana Day

EntradaAutor: aeris24 » 11 jul. 2007 17:12

Hola nois!

Necessito que m'ajudeu a fer l'evaluació del Nana Day, que l'hem d'enviar als patrocinadors. Això és el que demanen:

Gran Vegeta ha escrit:En la evaluacion debeis de incluir detalles como asistencia prevista inicialmente, asistencia final (el dia del evento), indice de participacion (esto es si los asistentes se han mostrado participativos), recepcion de criticas positivas y negativas, nivel de cumplimiento del programa de actividades estipulado en cada localidad (esto seria si se ha cumplido todo el programa o solo en parte y si ha habido retrasos o no), y alguna imagen de amplios grupos de gentes y actividades reseñables de vuestros Nana Day asi como un breve resumen de lo acontecido durante el dia en vuestras respectivas localidades.


Jo començo amb el que sé, ok?

    Assistència prevista: inicialment, 200 pax; setmanes prèvies a l'acte: 50 persones?
    Assistència final: unes 60-70? què us sembla?
    Índex de participació: mitjà? o el fem per activitat?
      Stands: baix
      Jocs tradicionals: baix
      Karaoke: molt alt
      Videojocs: mitjà
      Projeccions: mitjà
      (vosaltres direu, q ho vau controlar molt més que jo)
    Crítiques: majoritàriament positives (les negatives consideraven que hi havia poques activitats, no?)
    Nivell de compliment de programa: alt (les úniques coses que al final no vam fer van ser el tanabata i el guitar hero)


El resum, seria cosa de traduir el del Palex, afegint-hi els comentaris de tothom. I de fotos, qui en tingui que les envii a aulamanga@gmail.com, si us plau.

Doneu-me un cop de mà, please, que ho voldria enviar màxim divendres!
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Jako-kun » 11 jul. 2007 17:34

intentare pasar les fotos i videos k tink del Nana Day kuan tingui un moment...pimer de tot haig de trobar la camera...XD......xo abans de divendres segur k les tens CRis,,,,

i jo kualificaria per activitats i a videjocs hi posaria alta.....i a projeccions pel k ink entés no va ser gaire ple......u.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 11 jul. 2007 17:56

    Assistència prevista: inicialment, 200 pax; setmanes prèvies a l'acte: 50 persones?
    Assistència final: unes 30-40 <- i crec que ja son masses
    Índex de participació:
      Stands: baix-mitx ( van anar bastante gent al principi, pero despres van estar llarga estona sense fer re)
      Jocs tradicionals: baix ( tot i que va tenir un moment de saturació )
      Karaoke: molt alt
      Videojocs: mitjà-alt ( als videojocs va jugar batsante gent tot )
      Projeccions: mitjà ( lñes primeras de Nana hi havien maxim 4/5 persones xD)

      Nivell de compliment de programa: alt (les úniques coses que al final no vam fer van ser el tanabata i el guitar hero)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Evaluació Nana Day

EntradaAutor: Palex » 11 jul. 2007 20:36

aeris24 ha escrit:

    Assistència prevista: inicialment, 200 pax; setmanes prèvies a l'acte: 50 persones?
    Assistència final: unes 60-70? què us sembla?
    Índex de participació: mitjà? o el fem per activitat?
      Stands: baix
      Jocs tradicionals: baix
      Karaoke: molt alt
      Videojocs: mitjà
      Projeccions: mitjà
      (vosaltres direu, q ho vau controlar molt més que jo)
    Crítiques: majoritàriament positives (les negatives consideraven que hi havia poques activitats, no?)
    Nivell de compliment de programa: alt (les úniques coses que al final no vam fer van ser el tanabata i el guitar hero)

El resum, seria cosa de traduir el del Palex, afegint-hi els comentaris de tothom. I de fotos, qui en tingui que les envii a aulamanga@gmail.com, si us plau.

Doneu-me un cop de mà, please, que ho voldria enviar màxim divendres!


Això de translate vols dir al castellà? Això ja ho puc fer jo!

Ara donaré la meva opinió
Totalment personal, d'acord i pel que vaig veure jo.


    Assistència prevista: inicialment, 80 pax; setmanes prèvies a l'acte: 60 persones
    Assistència final: 25-35
    Índex de participació: en general mitjà, encara que el públic es va volcar amb el karaoke i amb els videojocs sobretot.
      Stands: baix (sobretot la botiga de còmics que va portar material força dolent, els heavy s'ho van currar més tot sigui dit).
      Jocs tradicionals: molt baix
      Karaoke: molt alt
      Videojocs: alt
      Projeccions: mitjà (la gent va aguantar la segona peli sencera)
      Crítiques: majoritàriament positives (les negatives consideraven que hi havia poques activitats, no?

      Sí tot i que això ja no va ser culpa nostra ja que en tot moment es van dir les activitats que fariem. I destacaria que les critíques en general, menys la de la subnormal que es va gastar 13 euros en anar a BCN després de sortir del de Girona i dir que era una merda tots dos, les altres crec que han sigut molt possitives.)

      Nivell de compliment de programa: alt (les úniques coses que al final no vam fer van ser el tanabata i el guitar hero)
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 11 jul. 2007 23:59

trobo correcte les dos valoracions, mes la den Sergi.....i el nivell de compliment tamb dic k va ser alt.....^o^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 12 jul. 2007 16:40

a part del tanabata i guitar hero, es van variar els horaris del torneig de ddr i del karaoke si no recordo malament
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: aeris24 » 12 jul. 2007 18:58

Ok, evaluació enviada. Merci per l'ajuda!
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron