alfombra ddr a barna?

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

EntradaAutor: x3ron » 26 jul. 2007 19:29

nem amb tren, m fa molt de pal anar-hi amb cotxe. millor tren
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Palex » 26 jul. 2007 20:42

Ok res de rajar-se, però david pots passar per casa meva, és que sol no puc pas amb la DDR...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 27 jul. 2007 13:33

jo també vinc, pillarem el tren amb en david a figueres ò.o

Per tant es difícil que en David te pugui ajudar si ve amb tren xD, estaria be que algú te acompanyes fins l'estació, sinó haurem de parar i esperar una hora per "res".

Anirem a la reunió també de la foc, per tant ja agafarem apunts i coses ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 27 jul. 2007 15:52

Fem una cosa agafem el tren de les 9:03 de Girona per ser més exactes, ok?
Així ja no liarem la troca!
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Palex » 30 jul. 2007 04:07

Faré una mini resum de la reunió

A veure es va parlar de mètodes d'organització els explicaré (tot i que crec que el mètode Sempai no està malament, després explico tota la meva opinió i què és xD)

Primer es va parlar d'una reorganització de càrrecs i divisions i subdivisions de junta, es van canviar les paraules o termes vocals per de delagats o representants de la delegació de...

De moment els càrrecs tipics de la junta queden així

Presi: Kei-ta
Vice: Anarkis
Secre: Sora (com la d'actes i reunions) i no recordo qui més (per les altres funcions)
Tresorer: Palex

I després tot ja són delegacions de tal...

N'hi com 20 que són per la repartició de feines...

I ara explico mètode Sempai... el mètode sempai no és res més que aprendre dels teus superiors. Exemple:

Jo sé molt de muntar equips de so, i en Jako no, doncs jo li ensenyo i al cap d'un any o dos ell ja serà un crack i ja "tindrà" el titol de sempai en aquest tema.

També em sembla que limitaven l'edat de sempai als 16 i que era això dos anys per ascendir a sempai. I que es farien tallers interns o seria recomenable la rotació en els tallers per tal que tothom sapigues de tots els temes.

Opinió:

L'organització de càrrecs per la FOC la trobo bé, és una manera de donar joc a la gent i en kei-ta no cal que carregui tot el pes de la FOC. És una bona idea aplicable a Barna que són penya a qui tant càrrecs serien inutils, perquè no els podriem omplir.

El mètode Sempai el trobo molt bé, potser jo no el faria servir com una especie de jeraquia, però si que es podria fer a girona, més que res si jo sé de tal i a tu t'interessa te'n ensenyo d'aquesta manera quan no hi sigui jo tu podràs ajudar.

Wenu ja he resumint

que més dir... que la FOC i Imperio s'han ofert a fer el que sigui per nosaltres en les jornades^^

Adéu!
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 30 jul. 2007 12:45

.....jo no soc cap inferior.....¬¬.....aviam si us hauré de fotre una pallissa al Budokai 3....XDDDD.....nah nah hosties a part trob k es una bona idea i k lo k el resultat sigui k tothom sapiga una mica o sigui sempai de tot ajudarà per si algun dia falta algun expert d'algun tema en alguna projecció/event....
A més veig k la reunió va anar bé per refer lligams entre associacions i a mes segur k va estar b k fossiu 4 i no numes en Palex k hi anava sempre...XD

PD: llastima de k no hi vaig poder anar.....xo wenu....XD
PD2: jurls no em pensava k la Sora acabés de secetaria...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 30 jul. 2007 16:40

He sentit bé jako al tekken dius xD
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 30 jul. 2007 17:25

mala persona.....XDDDDDDDDDDDDDD

era perk era el teu mando i el meu no el tink....era per aixó!!!

èr cert....has posat el mateix resum de la reunió tan "alfombra DDR a barna" com a "runió 28 de juliol........nu xe si el meu coment va a un lloc o a l'altre....xo wneu
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Anterior

Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron