Reunió 28 de Juliol

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

Reunió 28 de Juliol

EntradaAutor: Palex » 26 jul. 2007 20:46

Wenu gent reunió a les 4:45 al mac donals de Sants... és reunió de la FOC
L'expedició que anem el 28 a Barna aprofitant que ja hi som podriem anar a la reunió...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Palex » 30 jul. 2007 04:07

Faré una mini resum de la reunió

A veure es va parlar de mètodes d'organització els explicaré (tot i que crec que el mètode Sempai no està malament, després explico tota la meva opinió i què és xD)

Primer es va parlar d'una reorganització de càrrecs i divisions i subdivisions de junta, es van canviar les paraules o termes vocals per de delagats o representants de la delegació de...

De moment els càrrecs tipics de la junta queden així

Presi: Kei-ta
Vice: Anarkis
Secre: Sora (com la d'actes i reunions) i no recordo qui més (per les altres funcions)
Tresorer: Palex

I després tot ja són delegacions de tal...

N'hi com 20 que són per la repartició de feines...

I ara explico mètode Sempai... el mètode sempai no és res més que aprendre dels teus superiors. Exemple:

Jo sé molt de muntar equips de so, i en Jako no, doncs jo li ensenyo i al cap d'un any o dos ell ja serà un crack i ja "tindrà" el titol de sempai en aquest tema.

També em sembla que limitaven l'edat de sempai als 16 i que era això dos anys per ascendir a sempai. I que es farien tallers interns o seria recomenable la rotació en els tallers per tal que tothom sapigues de tots els temes.

Opinió:

L'organització de càrrecs per la FOC la trobo bé, és una manera de donar joc a la gent i en kei-ta no cal que carregui tot el pes de la FOC. És una bona idea aplicable a Barna que són penya a qui tant càrrecs serien inutils, perquè no els podriem omplir.

El mètode Sempai el trobo molt bé, potser jo no el faria servir com una especie de jeraquia, però si que es podria fer a girona, més que res si jo sé de tal i a tu t'interessa te'n ensenyo d'aquesta manera quan no hi sigui jo tu podràs ajudar.

Wenu ja he resumint

que més dir... que la FOC i Imperio s'han ofert a fer el que sigui per nosaltres en les jornades^^

Adéu!
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 30 jul. 2007 13:19

Jo crec que podríem optar a fer el mètode sempai també aquí, o al menys una forma simplificada, reuní a la gent que sàpiga de tal o tal cosa, per saber qui en sap i anar-lo a buscar en el moment adequat, ect.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 30 jul. 2007 16:27

Bones!

Doncs merci pel resum i pel viatget ^^

Em sembla molt bé el mètode sempai... el problema és trobar "aprenents" per cada tema i sobretot gent que es responsabilitzi de coses... però bé, poc a poc anirem fent ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Jako-kun » 30 jul. 2007 17:28

seps.....tot i k lo de dos anys no ho trobo gaire be.....jo soc molt receptiu amb noves informacions...per tant no se si caldrien classes i dos anys....a mi i amolta gent....si alguna cosa la vols aprendre en poc temps la tens dominada....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 30 jul. 2007 20:56

Això era el que dien ells però pensa que dos anys poden ser 4 esdeveniments otakus... també depen de l'activitat...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres


Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron