Dubtes d'un comprador inexpert

Tot el relacionat amb les figures, merchandaising nines, des de bjd a blythes, pullips, dals, dollfies, Pinky's, etc.

Moderador: Hachi

Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Kimy » 19 març 2012 17:00

Bé, tot hi les poques vegades que he comprat per internet no he tingut pas cap problema, ara tinc uns quants dubtes que potser un de nosaltres pot tenir o ha tingut a l'hora de comprar, principalment el tema més fotut per a mi és el de la duana (aduanas, en castellano, lo he tenido que buscar en catalan ú.ù).

Us exposo el meu cas a veure que m'aconselleu aquells que enteneu més del tema.

Tinc intenció de comprar-me una pullip i estic dubtant entre dues botigues, una d'Espanya i l'altre de Japó (no se si puc dir el nom de les botigues).

A la botiga japonesa la nina té un preu de 9600¥ (87.44€), amb les despeses d'enviament em puja a 98,18€ . Ara bé ¿Creieu que podrien parar-la a la duana? ¿Tenia idea de quant em farien pagar?

En canvi, a la botiga espanyola amb les despeses d'enviament em costaria en total 115€, i estic segura de que no la paren a la duana.

Si estic segura de que no me la paren l'agafaria de la botiga japonesa en principi, no tinc presa per a que m'arribi, però igualment a veure que m'aconselleu.

Si puc dir el nom de la botiga i així ajuda digueu-me i dic el nom u.u
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Hachi » 19 març 2012 17:15

Jo molts cops he demanat a Japó o a Xina i mai m'han parat, he tingut sort. Però, se d'altres vegades que paren, pots correr el risc, no crec que et parin a a duanes però és un risc que pot passar.
Nose quan és el recàrrec que et fan cobrar de més a a duanes.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Kimy » 19 març 2012 17:25

Jo suposo que pararan paquets grans... Miraré d'informar-me més en fòrums o algu :s

En principi m'he enamorat d'aquesta, però si en veieu de maques poseu-me fotos que les vull veure :emocio:

Imatge
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Hachi » 19 març 2012 17:28

Nose, com a molt et poden fer pagar 50€ vamos. En cas de les BJD se que fan cobrar quantitats més grans, però no tinc ni idea de quins criteris fan servir.
Potser anant a la web de duanes espanyola posen alguna cosa.
Ja et dic, jo he demanant molts cops i mai m'han parat, vaig demanar la meva Dal a Japó per ebay i no me la van parar.


No veig la imatge, és la que tenia els cabells roses que vas posar ahir, o la de les dues cues?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Kimy » 19 març 2012 17:45

He llegit que et fan pagar un 18% de l'IVA y un 4% més per que si... Al ser les BJD més caras el preu ha pagar serà més gran, però igualment, si ha Espanya no venen el producte que tu vols, no pots fer-hi res... :s

Sip, és la del cabell rosa d'ahir (m'agradaria més amb els ulls més clars, però això ja es qüestió de buscar uns ullets macos) :emocio:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: koroki » 19 març 2012 17:55

Exacte. En general et fan pagar el IVA, un % perque creuen que el estan enganyant a vegades (si...), uns diners perque els pobres han fet un esforç de parar-t'ho i finalment uns 20 € (crec) perque t'ho tornin a enviar.

Clar que aixo depen de força coses, pero et poden arribar a cobrar algú així. Per tant, sino et paren que es el cas, surtiras guanyant. Si et paren, pagaras per tothom que ha sortit guanyant xD

Per volum, pel que recordo una Pullip es petit, pero a vegades mirem també el preu. I en aquest cas tens més asos per perdré ja que els Japonesos mai enganyaran en el preu. A diferencia de Xina que posen preus irrisoris a les coses ( i d'aquí que posin molts cops els % de engany xD).

Vaja, que tot es sort.

Personalment, pels riscos i la diferencia de preus, potser millor compraria a España, perque son nomes 15€ amb la seguretat de poder reclamar més facilment.

Però t'ho dic jo que compro nendroids a Japó xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Kimy » 19 març 2012 22:07

No se com deu ser de gran la capsa, però potser si m'asseguro i l'agafo en la botiga espanyola :s


Aquesta també és una monada ú.ù (Totes soon monees :noemfotis: )
Imatge
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Hachi » 19 març 2012 22:09

M'agrada molt més la dels cabells roses *O*. Aquesta també és maca, però a mi m'agrada molt més l'altre, tot i que són els meus gustos. ><

Si no et surt molt més cara, demana-la allà ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Xose » 19 març 2012 22:11

Sobre comprar, jo he comprat algunes vegades a Amèrica (en general samarretes) i no he tingut cap problema...

En canvi un amic meu va comprar un Netbook per Internet a Amèrica i li van cascar 60 o 80 € de duanes, no me'n recordo ara...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Kimy » 19 març 2012 22:49

Crec que finalment l'acabaré comprant a la botiga espanyola, no hi ha tanta diferencia i paso de que em costi la duana més de la meitat de la nina ú.ù
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: koroki » 19 març 2012 23:31

Kimy ha escrit:Crec que finalment l'acabaré comprant a la botiga espanyola, no hi ha tanta diferencia i paso de que em costi la duana més de la meitat de la nina ú.ù

Es que si la diferencia fos més gran, el dilema seria millor, pero amb una difernecia de 15 € no val la pena el risc, entenc jo.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Hachi » 19 març 2012 23:33

Sip, jo també faria igual segurament ><.

Jo totes les meves nines les he comprat o a botigues espanyoles que en venen aquí, o al mercat de segona mà. La Tsukino (la de DOD, vampira) i la Elisa les vaig comprar al mercat de segona mà d'un fòrum. L'Elliot li vaig comprar a una amiga meva, a més, abans ja els hi haviem fet fotos amb la Airi i és que feien tant bona parella :perverface:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Kimy » 19 març 2012 23:39

De segona mà he estat miraant, hi havia una pullip molt maca per 65€ y una BJD per 60€ (d'aquestes que son com nens), no és massa dle meu gust, però li vaig demanar fotos ahir i encara espero u.u

(Si algú vol el link de la BJD o la pullip li envio per privat millor)
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Hachi » 19 març 2012 23:42

Estas al forum de Bbsdreams? ^^

Que per cert, fa molt que no hi entro, des de setembre... A veure si hi entro, sóc la hachi_90 com sempre :facepalm: , després quan fa temps que no hi entro em fa vergonya tornar ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dubtes d'un comprador inexpert

EntradaAutor: Kimy » 19 març 2012 23:44

Que no et fassi vergonyaa >_<

No estic en cap forum, però la vaig trobar en una d'aquestes pagines de segona mà, com va picar-me la curiositat el vere-la tan barata li vaig demanar fotus xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Següent

Torna a: Figures, merchandaising i nines

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron