Persona 4: The Animation

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Persona 4: The Animation

EntradaAutor: Yui-chan » 20 març 2012 20:20

Imatge

Persona 4 es un anime de acció, aventura, misteri i sobre tot envoltat per un aire sobrenatural.

Imatge

Aquest anime està basat en el videojoc anomenat shin megami tensei: Persona 4.
L'anime tracta sobre en Narukami Yuu un jove transferit a una escola en un poble rural de Inaba a causa d'un viatge que els seus pares van decidir fer.
En Narukami durant l'estancia al poble, viu a la casa del seu tiet, Ryotaro Dojima i la seva cosina Nanako. Una nit en Narukami descobreix que és capaç de atravessar la TV i aquesta el porta a un món boirós totalment diferent al món real. En aquest món hi viu un extrany ós i un munt de monstres.
En Narukami juntament amb els seus nous amics haurà d'investigar la conexió que hi ha entre el món del televisor i la sèrie d'assessinats que estan succeint i atrapar el culpable, amb el poder que tenen en Narukami i els seus amics gràcies a uns éssers sobrenaturals anomenats PERSONA.

Imatge

Si vols saber com continua la serie com són aquest éssers anomenats Persona i vols coneixer el món de l'altre costat del Televisor et convido a veure aquesta sèrie, si realment us agrada l'aventura i el misteri no la podeu deixar escapar.
:perverface:


PD: Possiblement hauría hagut d'obrir el post abans perquè he de dir que la sèrie estar arribant a la seva fi... però tampoc tenir valor per fer-ho :os_u-u:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Persona 4: The Animation

EntradaAutor: Konata » 20 març 2012 22:27

Crec que vaig veure un troç del primer capítol quan va sortir, hi ha un moment que surt crec que el seu tiet i el prota en el cotxe al primer capi o algu aixi? :iquemes:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Persona 4: The Animation

EntradaAutor: Yui-chan » 20 març 2012 22:29

Sep exacte.. però has de mirar-la Kona es genial ... jo vaig pensar que seria un xusta :volsdir: perque era basada en videojoc pero... em té enganxadisima... vamos que si estic mirant un cap de P4 i algu em toca els nassos en aqell moment te problems xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Persona 4: The Animation

EntradaAutor: Konata » 20 març 2012 22:30

AnimeGirl ha escrit:Sep exacte.. però has de mirar-la Kona es genial ... jo vaig pensar que seria un xusta :volsdir: perque era basada en videojoc pero... em té enganxadisima... vamos que si estic mirant un cap de P4 i algu em toca els nassos en aqell moment te problems xD

De fet el que vaig veure em va agradar, pero crec que arribava tard a no se on i vaig deixar el capi, i no el vaig reprendre, intentaré començar-la again doncs >.<
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Persona 4: The Animation

EntradaAutor: Hachi » 21 març 2012 16:01

Ja li faré un cop d'ull algun dia d'aquests ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Persona 4: The Animation

EntradaAutor: rutra_brea » 21 març 2012 19:44

aixo demostra que la majoria d'animes basats en videojocs poden estar be :perverface:
ja la mirare te bona pinta, a mes he jugat a un dels jocs de persona i em va agradar molt. aixi que segur que la mirare :kawai_oi:
By: rutra
Avatar de l’usuari
rutra_brea
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 12 gen. 2012 11:52
Ubicació: netherland

Re: Persona 4: The Animation

EntradaAutor: Jako-kun » 24 març 2012 16:42

La recomano de sobremanera aquesta gran serie, he pogut comprobar que fa honor al joc a més hi inclueix capítols rollo relleno pero que son frikis XD Vaig jugar al joc en el seu moment i em va encantar, i suposo que la intrgida del misteri que proposa l'argument es pot observar millor animat que no si juges i et passes entre dia i dia 10 hores entrenant o fusionant personas XD

Amés crec que ja deu estar acabada a hores d'ara, per tant aprofiteu XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Re: Persona 4: The Animation

EntradaAutor: Yui-chan » 24 març 2012 19:00

Jako-kun ha escrit:La recomano de sobremanera aquesta gran serie, he pogut comprobar que fa honor al joc a més hi inclueix capítols rollo relleno pero que son frikis XD Vaig jugar al joc en el seu moment i em va encantar, i suposo que la intrgida del misteri que proposa l'argument es pot observar millor animat que no si juges i et passes entre dia i dia 10 hores entrenant o fusionant personas XD

Amés crec que ja deu estar acabada a hores d'ara, per tant aprofiteu XD


Encara deuen faltar 1 o 2 capitols xD pero si esta en la ronda final >.< a mi em va enganxar moltissim i això que jo les de videojocs no acostumen a agradar-me tot i que School Days també està basada en videojoc i em va agradar... pero aquesta esque et deixa sense paraules a cada final de capítol :kawai_oi:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Persona 4: The Animation

EntradaAutor: koroki » 30 març 2012 15:38

Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Persona 4: The Animation

EntradaAutor: Hachi » 30 març 2012 15:51

Ets un porc
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron