Nurarihyon no mago ^^

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Nurarihyon no mago ^^

EntradaAutor: rutra_brea » 27 març 2012 18:35

nurarihyon.jpg



Nurarihyon no mago (ぬら り ひょん の 孫? El nét de Nurarihyon) (anomenada a Espanya, Nura: el senyor dels Youkais) és un manga escrit per Hiroshi Shiibashi. Narra la història de Riku Nura, un jove qui és una quarta part yōkai, que viu en una casa plena d'esperits juntament amb el seu avi Nurarihyon. La sèrie està basada en un one-shot que es va publicar a les revistes Akamaru Jump i Shōnen Jump el 2006 i 2007 respectivament. Posteriorment, el manga va ser adaptat a una sèrie d'anime produïda per Studio DEEN i dirigida per Junji Nishimura, l'anime es va començar a emetre el 5 de juliol de 2011 a Japó.


argument:
La història gira entorn de Riku Nura, un jove que és 3/4 parts humà i 1/4 yōkai. Riku Viu en una casa plena d'esperits al costat del seu avi qui és el comandant dels yōkai de la regió, i cap del clan Nura, un dels clans de yōkai més importants. Riku està destinat a prendre el lloc de líder del seu avi, mes la seva forma humana rebutja aquesta opció i opta per dur a terme una vida normal allunyada dels problemes que li involucrarien l'haver d'estar a càrrec del yōkai.


Link


Link

jo trobu que tan el manga com l'anime està molt be, encara que el manga es mes complert pero wenu.
la veritat es que us animu a mirarla perque tampoc es tan llarga i val la pena. ja em direu si us ha agradat o no :vicios: :vicios:
By: rutra
Avatar de l’usuari
rutra_brea
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 12 gen. 2012 11:52
Ubicació: netherland

Re: Nurarihyon no mago ^^

EntradaAutor: Hachi » 27 març 2012 18:52

Tu has currat un munt, així m'agrada. Ni idea de quina sèrie és. Quants capítols té?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Nurarihyon no mago ^^

EntradaAutor: Kimy » 27 març 2012 18:53

Jo segueixo el manga (de tant en tant vaig llegint una mica xD).

M'agrada la Yuki Onna :emocio:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Nurarihyon no mago ^^

EntradaAutor: koroki » 27 març 2012 19:00

Jo em vaig llegir el primer tomo i vaig pensar que no estava gens malament, pero que no matava.

Potser li donu una oportunitat.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Nurarihyon no mago ^^

EntradaAutor: rutra_brea » 27 març 2012 19:27

Hachi ha escrit:Tu has currat un munt, així m'agrada. Ni idea de quina sèrie és. Quants capítols té?


te 26 capitols.

el problema de aquesta serie es que te poca accio fins el final
By: rutra
Avatar de l’usuari
rutra_brea
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 12 gen. 2012 11:52
Ubicació: netherland

Re: Nurarihyon no mago ^^

EntradaAutor: rutra_brea » 28 març 2012 18:37

Kimy ha escrit:M'agrada la Yuki Onna :emocio:


a mi tambe m'agrada molt, pero tambe m'agrada molt en kubinashi :kawai_oi: :kawai_oi:
By: rutra
Avatar de l’usuari
rutra_brea
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 12 gen. 2012 11:52
Ubicació: netherland


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron