Port Aventura !!

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Re: Port Aventura !!

EntradaAutor: Konata » 27 març 2012 23:17

koroki ha escrit:
Konata ha escrit:
Xose ha escrit:La gent vol venir al meu cumple :kawai_oi: :kawai_oi:

La gent vol anar a jugar paintball :va:

La gent vol anar a pintar jocs.

La gent fa la croqueta
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Port Aventura !!

EntradaAutor: Hachi » 27 març 2012 23:23

Hem de fer el picnic i fer la croqueta, que fa temps que ho diem però no ho fem mai :noemfotis:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Port Aventura !!

EntradaAutor: Kimy » 27 març 2012 23:28

Ara que fa millor temps, podem fer picnics davant de la politècnica. I Ja farem la croqueta, però millor si hi ha una mica de baixada, així mola més xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Port Aventura !!

EntradaAutor: Charlie » 28 març 2012 11:30

yo al paintball m'apuntu ^^ sona guay... pero lo que no podre anar es a lo de port aventura :S
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Port Aventura !!

EntradaAutor: Konata » 28 març 2012 13:27

Kimy ha escrit:Ara que fa millor temps, podem fer picnics davant de la politècnica. I Ja farem la croqueta, però millor si hi ha una mica de baixada, així mola més xD

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sisisisisisisisisiisisisisisisisi :kawai_oi: Jo vull!!!!!!!! ><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


"Desde el día que al mundo llegamooooos y nos ciega el brilloooo deeeeel soooooool, hay mas que mirar donde otros solo ven mas que alcanzar en lugar de soñaaaaaaaaaar. Son muuuuchooos mas los tesoros de los que seeeee podraaan descubriiiiiiiir y bajo el sol protector con su luz y calor aprender todos a conviviiiir en un ciclo siiiiin fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin que lo envuelve tooooooooooooooooooooooodooooooooooo, y aunque estemos solooooooooos debemos buscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a a a ar y asi encontraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar nuestro gran legadoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo en el ciclooooo o o o o o o o o el ciclo siiiin fiiiiiiiin".


**Croqueta croqueta croqueta** :kawai_oi:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Port Aventura !!

EntradaAutor: rutra_brea » 28 març 2012 18:43

jo m'apuntu a tot, pero depen de quins dies es fecin no podria venir, pero totes les idees em semblen bones
By: rutra
Avatar de l’usuari
rutra_brea
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 12 gen. 2012 11:52
Ubicació: netherland

Anterior

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron