Critiqueu agust :

La Comissió de Web s'ocupa de la gestió del principal mitjà de difusió de l'associació. Aquí podeu comentar els problemes que trobeu o proposar canvis que creieu que hauria de tenir la web o aquest mateix fòrum.

Moderador: Comissió Web

EntradaAutor: Kerla » 11 ago. 2007 13:27

El que has retocat m'agrada més, ja no es veuen les noticies enganxades, però tot i així el titol queda desplaçat i no queda bé a més que la barra de les seccions de l'esquerra queda molt petit.

Ja se que és difícil que es vegi bé en les diferents resolucions...


adjunto imatge de com ho veig jo

Imatge
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 11 ago. 2007 22:02

tens una resolució molt gran de 1280.
El banner es veu petit perquè els que vaig fer son per 1024, ja que encara esta en fase de proves. Si es tingues adequadament tindria que ocupar tot el seu espai. Ja li vaig demanar a en siki que m'en fes mes.

Una pregunta, tens una pantalla tant gran com per posar 1280 ? Si no tens pantalla per veure aquesta resolució, si es cert que veuràs els botons massa petits. Jo sempre pensare que per tenir 1280 a ple rendiment has de tenir 19', sino poset 1024.
A 1024 es veuen suficientment, tot i que se que no es un tamany massa gran.

Per sobre de tot, crec que amb 1280 la meva pagina web es veu molt be ( treien el banner que encara no esta preparat), ja que la part central te un tamany sobrat per tot.

Tot i això, modificaré el que pugi perquè ho vegis millor.

PD : els banners que ja ara ja son aleatoris. Kerla si remires hi ha un yaoios de Phoenix ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 22 gen. 2010 18:18

No és una crítica és mes aviat una petició de si pots crear un nou forum o apartat al forum que tracti sobre nines, tant puillips, dollfies, blythes, pinkys, figures etc. Així està mes ordenat i la gent ho troba més fàcilment :oops:

Ja que cada cop estem obrint més temes, i n'hi ha que son antics i no es troben fàcilment; i també cada cop a més gent li interessa aquest tema.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Anterior

Torna a: Web

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron