Escrit de queixa a la Universitat

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Escrit de queixa a la Universitat

EntradaAutor: Hachi » 17 abr. 2012 14:27

Amb en Koroki hem pensat d'enviar un escrit de queixa al Vicerectorat dels estudiants i del campus, a la Rectora i a la Assessoria jurídica de la Universitat.

El motiu, com suposo que sabreu, és que Aula Manga porta anys reclamant un espai a la Universitat i no encara no en disposem; descontent que augmenta al veure que altres associacions relacionades amb les facultats sí en tenen, arribant al punt, que associacions que no porten ni 3 mesos constituïdes aconsegueixen tenir un espai.

Ho poso aquí perquè tots n'estigueu al corrent. De fet, ho hem pensat avui, i ara m'ha vingut la inspiració i he començat a redactar l'escrit.

Mirarem de fer l'escrit abans que en Koroki marxi a Japó, potser no aconseguirem res, però ara tindran una constància escrita de la queixa que té Aula Manga al no poder disposar d'un local.

Si teniu altres idees per fer pressió a la Universitat aneu dient-les, que tot sigui per fer pressió xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Escrit de queixa a la Universitat

EntradaAutor: koroki » 17 abr. 2012 15:36

Si teniu alguna idea, digueu. El escrit crec que el millor es que pasi algunes "revisions".

El enfoc que hem de donar sobretot es la discriminació que tenim nosaltres respecte altres associacions. Com es trenca l'igualtat en aquest terme.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Escrit de queixa a la Universitat

EntradaAutor: Yui-chan » 17 abr. 2012 19:36

Jo remarcaria també que som una associacio com la resta per tant estem exposats als matexos drets no per el sol fet de no tenir una vinculacio directa amb alguna facultat sens ha de deixar de tenir en compte i tractar-nos com si fossim una associacio esportiva :volsdir: :iquemes: :va:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Escrit de queixa a la Universitat

EntradaAutor: Kimy » 17 abr. 2012 21:03

AnimeGirl ha escrit:Jo remarcaria també que som una associacio com la resta per tant estem exposats als matexos drets no per el sol fet de no tenir una vinculacio directa amb alguna facultat sens ha de deixar de tenir en compte i tractar-nos com si fossim una associacio esportiva :volsdir: :iquemes: :va:

Tracten millor a les associacions esportives, em penso.

Jo he vist la part que m'ha passat l'Iria i m'ha agradat el fet que deixes tan clar que fem forces activitats per a l'ambit de la udg i de que tenim un material que costa calers.

Quan no estigui tan espesa intentare pensar alguna cosa més, ara no tinc pas cap aportació més.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Escrit de queixa a la Universitat

EntradaAutor: Hachi » 17 abr. 2012 21:09

Xoriguers (els castellers) i els aligots (rubgy) són associacions esportives i fa molt de temps que tenen local.

Som els frikis, estem per baix de tots, i per això no tenim cap local :facepalm:

No he escrit més kimy, perquè allò ha estat en plan inspiració, tot i que ja tenim algunes idees per redactar l'apartat de la nostra queixa. Ja t'ho passaré quan ho fem, que serà després de les retro.

Si alguna persona més ho vol llegir, que ho digui.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Escrit de queixa a la Universitat

EntradaAutor: koroki » 17 abr. 2012 22:47

Les que tracten millor son les associacions vinculades a una facultat. Les esportives estan en 2º grau. Llavors estan la resta.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron